KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
Coca-Cola
Coca-Cola
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Grupa Żywiec liderem wydatków na reklamę display
Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport, w lipcu tego roku liderem wydatków w kategorii Napoje i Alkohole była Grupa Żywiec. Na promocję swoich produktów w formacie display firma przeznaczyła 1,02 ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Żywiec
,
Lech
,
Łomża
,
Coca-Cola
,
Warka
Najaktywniejsi sponsorzy w Polsce według ARC Rynek i Opinia
Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu, jak i kultury. Połowa Polaków korzystniej ocenia firmy zaangażowane w sponsoring - wynika z badania "Sponsoring monitor 2016" przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia ...
2017-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Kompania Piwowarska
marki:
Coca-Cola
,
Tyskie
Coca-Cola najbardziej skorzystała ze sponsoringu Euro 2016
Coca-Cola przed Orange oraz Biedronka, a za nią Lotos - te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Ustronianka
marki:
Ustronianka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Okocim
Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu
Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu. Za najaktywniejszych sponsorów uważane są marki: Biedronka, Adidas i Orange - wynika z badania "Sponsoring Monitor 2013/2014" przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Badanie ...
2014-02-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Grupa Żywiec
,
Red Bull
marki:
Coca-Cola
,
Red Bull
,
Tiger
,
Warka
Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Euro 2012
Sieć sklepów Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini ...
2012-07-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
McDonald's
marki:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Marki kojarzące się ze sportem w badaniach IIBR
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w okresie trwania mistrzostw Europy w piłce nożnej będzie prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Wyniki badania pozwolą zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje ...
2012-06-05 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Lay's
,
Carlsberg
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Które marki zyskują na Euro 2012?
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych prezentuje wyniki czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zdecydowana większość Polaków (79%) w wieku 15-50 lat jest ...
2012-05-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [7]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [5]
› Biedronka [4]
› Kompania Piwowarska [4]
› Carlsberg [3]
› Grupa Maspex [1]
› McDonald's [1]
› Red Bull [1]
› Ustronianka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
marki
› Warka [5]
› Tyskie [4]
› Carlsberg [3]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Łomża [1]
› Okocim [1]
› Pepsi [1]
› Red Bull [1]
› Tiger [1]
› Ustronianka [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA