KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 363
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Tesco rozważa eksport polskich produktów do Chin
Słodycze, przetwory warzywne, soki, makarony i piwa - to główne produkty z Polski, które trafiają na zagraniczne rynki dzięki Tesco. W tym roku za pośrednictwem sieci, do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Słowacji ...
2012-11-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tesco
,
Wawel
,
ZPOW Dawtona
Hortex liczy na odbicie rynku soków i eksport
Zarząd Horteksu liczy, że w roku obrotowym 2012/2013 (trwa do końca maja) poprawi przychody o ok. 8% do 800 mln PLN. W poprzednim roku grupa zanotowała spadek obrotów o 5% - ...
2012-11-15 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Ortika Polska
marki:
Hortex
Ponad milion Polaków kupuje żywność organiczną
Już 30% Polaków kupuje żywność organiczną i deklaruje, że chce ją kupować częściej - wynika z najnowszych, niezależnych badań TNS Polska zleconych przez sieć delikatesów ekologicznych Organic Farma Zdrowia. Badania ...
2012-10-04 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Żywność ekologiczną raz w tygodniu kupuje 8% Polaków
Raz w tygodniu żywność ekologiczną kupuje 8% Polaków - wynika z badań naukowców Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW). - Udział żywności ekologicznej w ogólnej sprzedaży żywności w Polsce jest poniżej ...
2012-06-14 Soft drinks
Majowy wzrost cen żywności na poziomie 0,4%
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły w maju o 0,4% miesiąc do miesiąca - szacuje Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W kwietniu miesięczny wzrost cen wyniósł 0,2% ...
2012-06-13 Soft drinks
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
Zakupy konsumentów przed Euro 2012
Podczas Euro 2012 mężczyźni planują przede wszystkim kupowanie napojów alkoholowych oraz papierosów. Taki zakup zadeklarowało 42% ankietowanych. 16% ankietowanych kupi słone przekąski, 8% słodycze, a 6% wodę i napoje bezalkoholowe. Dodatkowych ...
2012-06-01 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Spadają ceny produktów ekologicznych
Wzrost popularności produktów z segmentu ekologicznej żywności spowodował bardzo szybkie zaostrzenie konkurencji na tym rynku i w konsekwencji doprowadził do spadku cen - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Rynek rośnie w ...
2012-05-30 Soft drinks
firmy:
Organic Farma Zdrowia
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Stacje paliw zwiększą obroty w okresie świąt
Od kilku do kilkunastu procent zwiększają się obroty sklepów przy stacjach paliw podczas świąt lub przedłużonych weekendów. Dyrektor do spraw analiz rynku paliw w Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego ...
2012-04-06 Soft drinks
Nestle Polska zainwestuje w tym roku roku 100 mln PLN
Nestle Polska zakłada, że dynamika jej przychodów wyniesie w tym roku 3-4%, a spółka zwiększy swój udział w rynku - powiedział podczas konferencji Pierre Detry, prezes Nestle Polska. Nakłady inwestycyjne spółki ...
2012-03-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle Polska zainwestuje w tym roku roku 100 mln PLN
×
ONZ chce podatku od niezdrowej żywności
Organizacja Narodów Zjednoczonych proponuje opodatkowanie niezdrowego, śmieciowego jedzenia, zwłaszcza w krajach, które mają poważny problem z otyłością. Co roku 3 mln osób na świecie umiera przedwcześnie z powodu niezdrowego odżywiania ...
2012-03-08 Soft drinks
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Nestle prognozuje wzrost sprzedaży na poziomie 5-6%
W 2011 r. koncern Nestle zanotował sprzedaż na poziomie 83,6 mld CHF, co oznacza wzrost organiczny o 7,5%. Zysk operacyjny wyniósł 12,5 mld CHF, a zysk netto 9,5 mld CHF (wzrost ...
2012-02-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
Rośnie rynek automatów vendingowych
W Polsce działa ok. 41 tys. automatów sprzedających napoje i przekąski. Wartość tego rynku wyniosła w 2011 roku ok. 300 mln PLN, w tym samego rynku maszyn z ciepłymi i zimnymi ...
2012-02-08 Soft drinks
firmy:
Mokate
Seniorzy coraz częściej korzystają z internetowych sklepów spożywczych
Produkty spożywcze z e-sklepów coraz częściej trafiają do osób, które ukończyły 60 lat. Jak wynika z ankiety przeprowadzonej na stronie delikatesów A.pl już 28% badanych nabywało produkty spożywcze przez Internet z ...
2012-02-08 Soft drinks
firmy:
A.pl
Branża spożywcza chce zmian w opodatkowaniu żywności
Działające w Polsce firmy spożywcze domagają się zmian w systemie podatku VAT na żywność. Wskazują na wiele absurdów, takich jak najwyższa, 23% stawka podatku na wodę butelkowaną i wiele innych podstawowych ...
2012-02-01 Soft drinks
firmy:
KIG PR
,
ZPC Otmuchów
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Marki własne poprawiły jakość
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej zaprezentował UOKiK ...
2012-01-20 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[19]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [363]
działy
› handel [99]
› zagranica [84]
› promocje i PR [52]
› inwestycje [35]
› dostawcy [28]
› innowacje i nowości [27]
› akwizycje i fuzje [18]
› makroekonomia [13]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [10]
› Nestle [8]
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Lotte Wedel [4]
› Coca-Cola [3]
› FoodCare [3]
› Lubella [3]
› Danone [2]
› Dr.Oetker [2]
› Hortex [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› Dino [1]
› Dixy [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› Frisco.pl [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kaufland [1]
› KIG PR [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Moya [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nutricia Polska [1]
› Oatly [1]
› Ortika Polska [1]
› POLOmarket [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Skinnygirl [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Wawel [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [226]
› mleko [201]
› słodycze i przekąski [195]
› mięso i ryby [141]
› alkohol [135]
› kawa i herbata [126]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Tymbark [10]
› Lubella [8]
› E.Wedel [7]
› Winiary [7]
› Kubuś [6]
› Dr.Oetker [5]
› Tiger [4]
› Black [3]
› Coca-Cola [3]
› Delma [3]
› Gellwe [3]
› Kotlin [3]
› Łowicz [3]
› Tarczyn [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Algida [2]
› Alpro [2]
› Blow [2]
› Cisowianka [2]
› Fitella [2]
› Frugo [2]
› Koral [2]
› Lay's [2]
› Mlekpol [2]
› Nestle [2]
› NGine [2]
› Piątnica [2]
› 4Move [1]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Dar Natury [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› DrWitt [1]
› Finlandia [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kinder [1]
› Knoppers [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› La Mattina [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Magnum [1]
› Makro [1]
› Malma [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Oatly [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Plusssz [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Starbucks [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyński [1]
› Tyskie [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA