KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
słodycze i przekąski
kiedykolwiek
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 339
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Wyniki sprzedaży w małych sklepach w lipcu
Jak wynika z danych PIH, w lipcu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% wyższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji spadła o ponad 3% ...
2024-08-26 Soft drinks
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
Kupiec z nową strategią, hasłem i kreacją
Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Jej produkty mają prosty skład, bez zbędnych dodatków. Teraz marka zyskała nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja LoveBrands Group ...
2024-08-23 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
LoveBrands
marki:
Kupiec
W lipcu ceny w sklepach były o 3,9% wyższe
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. codzienne zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. Dane pokazują również, że w ostatnich miesiącach dynamika podwyżek ...
2024-08-13 Soft drinks
GfK wskazał najczęściej wybierane marki FMCG
W najnowszej edycji raportu CPS GfK „Brand Footprint Europe” znalazła się lista najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG. Pierwsze trzy miejsca zajęły marki mleczarskie – Mlekovita, Piątnica oraz Mlekpol. TOP 10 ...
2024-07-04 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Mlekpol
,
Zott
,
Kinder
,
Dr.Oetker
,
Piątnica
,
Winiary
,
Coca-Cola
,
Mlekovita
Rośnie dynamika wzrostu cen w sklepach
Analiza przeszło 68,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w maju codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio o 2,9% rdr. Wyniki z trzech ostatnich miesięcy pokazują, że powróciło przyspieszenie dynamiki podwyżek. Tym ...
2024-06-11 Soft drinks
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Jeszcze dwa lata temu mazurek był zdecydowanym królem wielkanocnych wypieków w Polsce. W tym roku zwycięzcą jest sernik – wynika z sondażu zainicjowanego przez markę Kasia na temat świątecznych zwyczajów Polaków ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Sernik królem wielkanocnych wypieków
×
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Sieć Da Grasso sprawdziła, po którą pizzę sięgamy najczęściej
9 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Pizzy - święto przysmaku, który podbił serca i podniebienia ludzi na całym świecie. Która z nich cieszy się największą popularnością w naszym kraju? Sprawdziła to największa ...
2024-02-08 Food & drinks
firmy:
Da Grasso
Sieć Da Grasso sprawdziła, po którą pizzę sięgamy najczęściej
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Spadek dynamiki wzrostu cen do jednocyfrowego wyniku
Październik był pierwszym od dłuższego czasu miesiącem, w którym raport "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Uczelni WSB Merino pokazał jednocyfrowy wzrost cen. W analizie zestawiono ze sobą ...
2023-11-14 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Aspartam uznany za „potencjalnie” rakotwórczy, jednak można go nadal używać
Międzynarodowa Agencja Badań nad Rakiem (IARC), Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) oraz Wspólny Komitet Ekspertów ds. Dodatków do Żywności (JECFA) Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa opublikowały dziś oceny wpływu aspartamu ...
2023-07-14 Soft drinks
Czerwiec w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w czerwcu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,8% wyższa, natomiast liczba transakcji spadła o 6% w ...
2023-07-14 Soft drinks
Roślinne zamienniki mięsa kluczowe w strategii FoodWell
W ciągu najbliższych trzech lat spółka FoodWell (wcześniej Bakalland) chce stać się liderem w Polsce i zdobyć mocną pozycję w Europie w kategorii zdrowej, funkcjonalnej żywności plant based. Jej produkty można ...
2023-04-28 Soft drinks
firmy:
FoodWell
marki:
Purella
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[17]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [15]
działy
› zagranica [83]
› handel [82]
› promocje i PR [38]
› inwestycje [27]
› innowacje i nowości [27]
› dostawcy [18]
› akwizycje i fuzje [17]
› makroekonomia [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [14]
› Bakalland [8]
› Biedronka [7]
› Lidl [7]
› Grupa Maspex [4]
› Lotte Wedel [4]
› Dr.Oetker [3]
› Tesco [3]
› Carrefour [2]
› Delecta [2]
› FoodCare [2]
› Helio [2]
› Mokate [2]
› Nutricia Polska [2]
› PPL Koral [2]
› Rieber Foods [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› Upfield [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Bruggen [1]
› Bunge [1]
› Coveris [1]
› CPP Toruń-Pacific [1]
› Cykoria [1]
› Da Grasso [1]
› Dino [1]
› DuPont [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Frigo Logistics [1]
› Frito Lay [1]
› FRoSTA [1]
› General Mills [1]
› Good Food [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortex [1]
› Huzar [1]
› Kaufland [1]
› Kellogg's [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Kupiec [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mondelez Polska [1]
› Moya [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› PepsiCo [1]
› Piotr i Paweł [1]
› POLOmarket [1]
› Prima Poland [1]
› Procter & Gamble [1]
› Reader's Digest [1]
› Sante [1]
› Soligrano [1]
› Sonko [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [195]
› mleko [169]
› owoce i warzywa [152]
› alkohol [122]
› mięso i ryby [115]
› kawa i herbata [106]
firmy marketingowe
› LoveBrands [1]
marki
› Winiary [8]
› E.Wedel [7]
› Tymbark [7]
› Delecta [5]
› Dr.Oetker [5]
› Lubella [4]
› Bakalland [3]
› Delma [3]
› Koral [3]
› Kubuś [3]
› Nestle [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Algida [2]
› Black [2]
› Cisowianka [2]
› DecoMorreno [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Kasia [2]
› Lay's [2]
› Magnum [2]
› Mlekpol [2]
› Piątnica [2]
› Plusssz [2]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› belVita [1]
› Berlinki [1]
› Big Milk [1]
› Blow [1]
› Bruggen [1]
› Capollini [1]
› Coca-Cola [1]
› Cremona [1]
› Dar Natury [1]
› DrWitt [1]
› Ekland [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Gerber [1]
› Haagen Dazs [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Kinder [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Łowicz [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nescafe [1]
› Nesvita [1]
› NGine [1]
› Nogger [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Puchatek [1]
› Purella [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Salatini [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Starbucks [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› Zatecky [1]
› Zott [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA