KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
promocje i PR
badania
Unilever
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą majonezy w nowej odsłonie. W sprzedaży pojawią się produkty w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami. Majonez Babuni i Majonez Original – to dwa ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
×
poprzedni
następny
Reklama zupy Knorr mogła wprowadzać w błąd
Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy na posiedzeniu 26 lutego, po rozpatrzeniu skargi złożonej przez Nestle Polska, przeciwko Unilever Polska, dotyczącej reklamy telewizyjnej zupy Knorr uznał, że w reklamie powinny być wprowadzone ...
2013-03-12 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Knorr
Do Gorącego Kubka należy 83% rynku
- Podobnie jak miniony, rok 2013 nie będzie najłatwiejszym czasem dla branży FMCG. Wpływa na to wciąż obecna w mediach i świadomości konsumentów atmosfera kryzysu. Robią oni zakupy, wkładając do koszyka ...
2013-03-01 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Coca-Cola i Unilever testują facial coding
Koncerny Unilever i Coca-Cola zdecydowały o wykorzystywaniu we wszystkich testach swoich reklam realizowanych w 2013 r. rozwiązania facial coding, opracowanego przez agencję badawczą Millward Brown. Nowa technika wykorzystywana jest w celu ...
2013-01-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Unilever
,
Affectiva
,
Millward Brown
Unilever Food Solutions zachęca do zdrowszego menu
Firma Unilever Food Solutions zachęca kucharzy, aby wzięli odpowiedzialność za zdrowie klientów i podjęli kroki do "uzdrowienia" menu. UFS zainspirowała dwóch kucharzy: Konrada Birka i Grzegorza Labudę, którzy przekonują innych szefów ...
2012-12-11 Soft drinks
firmy:
Unilever
Badanie efektywności kampanii rekomendacji dla Knorr
W lipcu TNS Polska zrealizował badanie "Efektywność kampanii rekomendacji". Przykładową kampanią poddaną badaniu były działania wokół produktu Knorra - Bulionetki Domowej. W akcję zaangażowanych było 2,5 tys. ambasadorek produktu. Badanie ...
2012-08-10 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [7]
działy
› innowacje i nowości [2]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [2]
› Bunge [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› kawa i herbata [2]
› owoce i warzywa [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Knorr [3]
› Winiary [2]
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Hellmann's [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Nestle [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA