KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 409
Polacy kochają domowe przetwory
Wciąż większość z nas zdecydowanie bardziej preferuje domowe wyroby niż gotowe produkty kupione w sklepie. Decydującym czynnikiem jest smak - pokazują wyniki najnowszego Barometru Providenta. Wielu z nas koniec lata ...
2020-09-08 Soft drinks
Polacy kochają domowe przetwory
×
Rynek bio rośnie w błyskawicznym tempie
Wydatki Polaków na produkty bio wyniosły w ciągu ostatnich 12 miesięcy 709 mln PLN, a dynamika wzrostu tej kategorii wynosi 20% - wynika z danych firmy badawczej Nielsen. - Wydatki ...
2020-07-29 Soft drinks
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Majowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w maju 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 5,7% wyższa niż w maju 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-06-16 Soft drinks
Sprzedaż produktów BIO szybko rośnie
W 2019 r. Polacy przeznaczyli na produkty spożywcze BIO ponad 620 mln PLN. Sprzedaż tych produktów wzrosła o 15% - trzykrotnie szybciej niż całego rynku spożywczego - informuje Business Insider Polska ...
2020-03-05 Soft drinks
Listopad w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji utrzymała się na ...
2019-12-17 Soft drinks
Uber Eats 2020 Foodcast
Z tegorocznej edycji raportu Uber Eats Foodcast wynika, że najpopularniejszym daniem 2020 roku będzie Taco. Ten sztandarowy przysmak kuchni meksykańskiej wygrał z takimi konkurentami jak: pizza, poke bowls i shawarma ...
2019-12-06 Soft drinks
Ukraińcy jedzą zbyt mało warzyw i owoców
Dorośli Ukraińcy spożywają tylko połowę ilości warzyw, tj. 174 gramów w porównaniu do zalecanych 300 gramów dziennie i mniej niż 30% owoców i jagód, a więc 83 gramów w porównaniu do ...
2019-10-28 Soft drinks
Wrześniowa sprzedaż w sklepach małoformatowych
Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu we wrześniu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,1% wyższa niż rok wcześniej, choć liczba transakcji nieznacznie ...
2019-10-22 Soft drinks
Rekordowa produkcja owoców cytrusowych
Według danych zaprezentowanych przez Agrodigital, w sezonie 2018/2019 światowy zbiór owoców cytrusowych osiągnął rekordowe wyniki, głównie dzięki sprzyjającym warunkom pogodowym i wydajności nowych odmian. Mimo niewielkiego areału UE udało się zwiększyć ...
2019-09-13 Soft drinks
Coraz więcej Polaków robi domowe przetwory
Około 75% Polaków przygotowuje domowe przetwory na zimę. To aż o 26 pkt proc. więcej niż w roku ubiegłym - wynika z badania Barometr Providenta. Robimy przetwory, ponieważ cenimy ich ...
2019-08-23 Soft drinks
Coraz więcej Polaków robi domowe przetwory
×
Startuje kampania z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego
ProVeg startuje z nową kampanią z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia. W zeszłym roku o kampanii dowiedziało się 30 milionów ludzi na całym świecie. Tegoroczna edycja ...
2019-08-22 Soft drinks
firmy:
ProVeg
,
AdValue
Startuje kampania z okazji Światowego Dnia Mleka Roślinnego
×
poprzedni
następny
Badanie wakacyjnych smaków Polaków
Członkowie największej społeczności skupionej wokół tematyki kulinariów w Polsce - Pyszności.pl stworzyli wakacyjną listę smaków Polaków. Ankieta przeprowadzona wśród ponad 4 tysięcy użytkowników serwisu pokazuje, w jakim kierunku podążają smaki Polaków ...
2019-08-14 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Tylko 12% osób kieruje się ceną przy zakupie przetworów z owoców i warzyw
Najnowsze badania świadomości konsumenckiej pokazują, że skład produktu, jakość lub wpływ na zdrowie są dla konsumentów dużo ważniejsze niż cena przetworów owocowo-warzywnych. Wyniki wykazały, że trend dotyczący zdrowego odżywiania nieustannie zyskuje ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Tylko 12% osób kieruje się ceną przy zakupie przetworów z owoców i warzyw
×
Problemy z recyklingiem obniżają produkcję szkła
Opakowania szklane są pozytywnie odbierane przez konsumentów. Uznają oni szkło za naturalny, bezpieczny i w pełni nadający się do recyklingu materiał opakowaniowy. Huty szkła mają jednak problem z dostępem do wysokiej ...
2019-07-09 Soft drinks
Dyskonty liderem w sprzedaży żywności dla niemowląt i dzieci
Liliana Różycka-Szajna, ekspert rynku FMCG w GfK sprawdziła w jaki sposób w Polsce kształtuje się rynek produktów żywnościowych dla dzieci takich jak: mleko modyfikowane, kaszka, zupki, obiadki i deserki. Na ...
2019-07-04 Soft drinks
Konsument oczekuje naturalnego składu produktów
Poszukiwanie produktów o prozdrowotnych właściwościach jest jednym z najważniejszych trendów konsumenckich kształtujących w ostatnich latach branżę spożywczą. Zwiększający się popyt na te artykuły wyznacza kierunek działania producentom, którzy już posiadają naturalne ...
2019-06-11 Soft drinks
Konsument oczekuje naturalnego składu produktów
×
poprzedni
następny
Wyniki badań nad fruktozą w diecie
Obecne zainteresowanie fruktozą związane jest m.in. z globalnym problemem otyłości i kwestią nadmiernego spożycia cukrów. Eksperci przedstawiają wyniki badań nad związkiem pomiędzy wzrostem masy ciała lub ryzykiem wystąpienia cukrzycy, a spożywaniem ...
2019-03-26 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [409]
działy
› zagranica [118]
› handel [82]
› promocje i PR [65]
› dostawcy [39]
› inwestycje [31]
› innowacje i nowości [24]
› akwizycje i fuzje [17]
› makroekonomia [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [18]
› Grupa Maspex [8]
› Nestle [6]
› Biedronka [5]
› Hortex [5]
› Lidl [4]
› Agros-Nova [3]
› Carrefour [3]
› Tymbark [3]
› Danone [2]
› Dr.Oetker [2]
› Frisco.pl [2]
› Lotte Wedel [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› PepsiCo [2]
› Tesco [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Argan Capital [1]
› Auchan [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Bunge [1]
› Dixy [1]
› DuPont [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› FoodCare [1]
› Gemius [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hoop Polska [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Milk Alliance [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nutricia Polska [1]
› O-I [1]
› Ortika Polska [1]
› POLOmarket [1]
› PPL Koral [1]
› ProVeg [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› true fruits [1]
› Unilever [1]
› Victoria Cymes [1]
› Wawel [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [226]
› mleko [192]
› mięso i ryby [152]
› słodycze i przekąski [150]
› alkohol [103]
› kawa i herbata [96]
firmy marketingowe
› AdValue [1]
› Feeders [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Havas Media [1]
› MediaCom [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
› Rebel Media [1]
marki
› Tymbark [6]
› DrWitt [3]
› Łowicz [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Delma [2]
› Dr.Oetker [2]
› E.Wedel [2]
› Fortuna [2]
› Hortex [2]
› Jacobs [2]
› Kotlin [2]
› Kubuś [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Tarczyn [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Alpro [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Costa [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Fitella [1]
› Garden [1]
› Gellwe [1]
› Herbapol [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Life [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Paola [1]
› Plusssz [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Soulboost [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tenczynek [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA