KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 409
Polska ponownie importuje koncentrat soku jabłkowego
Tegoroczne słabe zbiory jabłek w Polsce i całej UE spowodował, że na polski rynek, po kilku latach wrócił importowany z Chin koncentrat jabłkowy. W ubiegłym miesiącu cena krajowego koncentratu była dwukrotnie ...
2017-12-04 Soft drinks
Październikowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w październiku 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 2,3% wyższe niż we wrześniu i aż o 7,8% wyższe niż w październiku 2016 ...
2017-11-16 Soft drinks
Konsumpcja soków wzrosła o 8%
Spożycie soków i przecierów owocowo-warzywnych w Polsce rośnie. Jednak na tle państw Zachodniej Europy pozostaje niewielkie. W ubiegłym roku zwiększyło się o blisko 8%, a Polacy wypili średnio ponad 14 litrów ...
2017-11-08 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
Najnowsze badania pokazują, że Polacy piją coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jedzą więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjna "Soki i musy - witaminy w SMART formie" uświadomiła ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
×
poprzedni
następny
Dieta Europejczyków uboga w warzywa i owoce
Warzywa i owoce powinny być istotnym elementem zbilansowanej diety - podkreślają specjaliści ds. żywienia i dietetycy w całej Europie. Wskazania odnośnie spożycia produktów z tej grupy różnią się jednak w poszczególnych ...
2017-10-09 Soft drinks
Rośnie znaczenie przemysłu spożywczego w polskiej gospodarce
Podczas konferencji prasowej z udziałem Mateusza Morawieckiego, Wicepremiera, Ministra Rozwoju i Finansów, PKO Bank Polski zaprezentował raport "Przetwórstwo owoców i warzyw. Znaczenie w przemyśle spożywczym i rozwój sektora w Polsce" ...
2017-10-05 Soft drinks
21 krajów deklaruje działania na rzecz zwiększenia konsumpcji warzyw i owoców
Przedstawiciele 21 państw członkowskich sojuszu AIAM5 obecnych na XIII Międzynarodowym Kongresie Promocji Warzyw i Owoców w Warszawie podpisali Deklarację na rzecz wspierania oraz promowania idei spożycia warzyw, owoców, a także niskoprzetworzonych ...
2017-09-26 Soft drinks
21 krajów deklaruje działania na rzecz zwiększenia konsumpcji warzyw i owoców
×
Program promujący soki i musy przynosi efekty
Jak pokazują badania, dzieci w Polsce jedzą owoce i warzywa tylko kilka razy w tygodniu - to znacznie poniżej zalecanej normy. Naprzeciw temu problemowi wyszedł program edukacyjny "Soki i musy - ...
2017-07-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Nestle sprawdziło dietę gimnazjalistów
Wraz z finałem 7. edycji programu "Żyj smacznie i zdrowo", organizowanego przez markę Winiary, przeprowadzono wśród uczniów klas gimnazjalnych I-III ankietę żywieniową*. Na jej podstawie sprawdzono czy gimnazjaliści stosują się ...
2017-07-14 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Argan Capital kończy działalność i szuka chętnego na Hortex
Fundusz Argan Capital, będący od 11 lat właścicielem Horteksu, wystawił tę spółkę na sprzedaż. Wcześniejsze próby wyjścia z inwestycji zakończyły się niepowodzeniem z powodu zbyt wygórowanych oczekiwań finansowych funduszu - podaje ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Argan Capital
,
Hortex
Argan Capital kończy działalność i szuka chętnego na Hortex
×
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Spada globalne spożycie soku pomarańczowego
Sok pomarańczowy, najczęściej konsumowany sok na świecie, notuje coraz niższe spożycie, podobnie jak soki ogółem. Trend spadkowy światowej konsumpcji soku pomarańczowego wynika m.in. ze zmniejszającej się produkcji pomarańczy. - Według ...
2017-05-25 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
Nabywcy produktów na imprezę grillową podczas ubiegłorocznego długiego weekendu majowego przeznaczyli na tę okazję średnio ponad 170 PLN. Znacząco różnił się poziom wydatków w grupie organizatorów i grupie gości (236 PLN ...
2017-05-11 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
×
Lody pomogą pacjentom cierpiącym na brak apetytu
Zespół ekspertów DuPont Nutrition & Health z czołowym duńskim szpitalem i producentem lodów opracował linię odświeżających sorbetów. Pożywne produkty zostały stworzone z myślą o pacjentach szpitali, narażonych na ryzyko niedożywienia ...
2017-02-20 Soft drinks
firmy:
Aabybro Dairy
,
DuPont
Lody pomogą pacjentom cierpiącym na brak apetytu
×
W tym roku podrożeją oleje, cukier i tłuszcze
Najwyższy wzrost cen w 2017 roku w porównaniu do 2016 roku może wystąpić w przypadku olejów i tłuszczów oraz cukru i słodyczy. Analitycy Banku BGŻ BNP Paribas szacują, że Polacy będą ...
2017-01-04 Soft drinks
Badania zakupów spożywczych online
Zakupy spożywcze przez internet to aktywność, która na stałe wpisała się w wirtualne zachowania Polaków - pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Uczniowe najchętniej wybierają drożdżówki
Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że 63% uczniów przynajmniej raz w tygodniu w drodze do lub ze szkoły kupuje produkty spożywcze. Najczęściej są to drożdżówki, batony, wafelki, a do ...
2016-09-01 Soft drinks
Rośnie zadłużenie branży spożywczej
Łączne zadłużenie branży spożywczej wpisane do Krajowego Rejestru Długów przekroczyło 197 mln PLN. Firmy z branży borykają się z wieloma problemami, które nie zwiastują polepszenia ich sytuacji w najbliższej przyszłości ...
2016-08-23 Soft drinks
Najpopularniejsze produkty w komentarzach internautów
Słodycze i lody, a także dania z makaronem oraz pizza - ochotę na te produkty i potrawy Polacy najczęściej deklarowali w lipcu w internecie. IMM sprawdził, na jakie potrawy, przekąski i ...
2016-08-02 Soft drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Tymbark
marki:
Tymbark
,
Dr.Oetker
,
Ptasie Mleczko
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [409]
działy
› zagranica [118]
› handel [82]
› promocje i PR [65]
› dostawcy [39]
› inwestycje [31]
› innowacje i nowości [24]
› akwizycje i fuzje [17]
› makroekonomia [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [18]
› Grupa Maspex [8]
› Nestle [6]
› Biedronka [5]
› Hortex [5]
› Lidl [4]
› Agros-Nova [3]
› Carrefour [3]
› Tymbark [3]
› Danone [2]
› Dr.Oetker [2]
› Frisco.pl [2]
› Lotte Wedel [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› PepsiCo [2]
› Tesco [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Argan Capital [1]
› Auchan [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Bunge [1]
› Dixy [1]
› DuPont [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› FoodCare [1]
› Gemius [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Hoop Polska [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› KIG PR [1]
› Makarony Polskie [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Milk Alliance [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nutricia Polska [1]
› O-I [1]
› Ortika Polska [1]
› POLOmarket [1]
› PPL Koral [1]
› ProVeg [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› true fruits [1]
› Unilever [1]
› Victoria Cymes [1]
› Wawel [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [226]
› mleko [192]
› mięso i ryby [152]
› słodycze i przekąski [150]
› alkohol [103]
› kawa i herbata [96]
firmy marketingowe
› AdValue [1]
› Feeders [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Havas Media [1]
› MediaCom [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› On Board [1]
› On Board PR [1]
› Rebel Media [1]
marki
› Tymbark [6]
› DrWitt [3]
› Łowicz [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› Delma [2]
› Dr.Oetker [2]
› E.Wedel [2]
› Fortuna [2]
› Hortex [2]
› Jacobs [2]
› Kotlin [2]
› Kubuś [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Tarczyn [2]
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Algida [1]
› Alpro [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› BoboVita [1]
› Cisowianka [1]
› Costa [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› Fitella [1]
› Garden [1]
› Gellwe [1]
› Herbapol [1]
› Knoppers [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Life [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Paola [1]
› Plusssz [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Soulboost [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tenczynek [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA