KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
kawa i herbata
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 174
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
Superbrands Polska nagrodziło najsilniejsze marki
Podczas piątkowej Gali Finałowej w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych odebrali statuetki Superbrands 2012. Nagroda honorowa dla marki, która dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu zyskała uznanie w kraju ...
2012-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
KFC
,
Lidl
,
Mokate
,
Real
,
New Communications
marki:
Żywiec
,
Mokate
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Mlekovita
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Nestle Polska zainwestuje w tym roku roku 100 mln PLN
Nestle Polska zakłada, że dynamika jej przychodów wyniesie w tym roku 3-4%, a spółka zwiększy swój udział w rynku - powiedział podczas konferencji Pierre Detry, prezes Nestle Polska. Nakłady inwestycyjne spółki ...
2012-03-29 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle Polska zainwestuje w tym roku roku 100 mln PLN
×
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Nestle prognozuje wzrost sprzedaży na poziomie 5-6%
W 2011 r. koncern Nestle zanotował sprzedaż na poziomie 83,6 mld CHF, co oznacza wzrost organiczny o 7,5%. Zysk operacyjny wyniósł 12,5 mld CHF, a zysk netto 9,5 mld CHF (wzrost ...
2012-02-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
Rośnie rynek automatów vendingowych
W Polsce działa ok. 41 tys. automatów sprzedających napoje i przekąski. Wartość tego rynku wyniosła w 2011 roku ok. 300 mln PLN, w tym samego rynku maszyn z ciepłymi i zimnymi ...
2012-02-08 Soft drinks
firmy:
Mokate
Branża spożywcza chce zmian w opodatkowaniu żywności
Działające w Polsce firmy spożywcze domagają się zmian w systemie podatku VAT na żywność. Wskazują na wiele absurdów, takich jak najwyższa, 23% stawka podatku na wodę butelkowaną i wiele innych podstawowych ...
2012-02-01 Soft drinks
firmy:
KIG PR
,
ZPC Otmuchów
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
Nestle zmienia opakowania w sposób, który pozwala używać ich z łatwością każdej grupie wiekowej konsumentów. W 2009 roku koncern nawiązał współpracę z Uniwersytetem w Cambridge, gdzie w obszarze rozwoju produktu i ...
2012-01-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
×
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
Już po raz 7. miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO ...
2011-12-14 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
×
Firmy uczą Rosjan zachodniego stylu życia
Zachodnie koncerny branży FMCG wydają w Rosji dziesiątki milionów dolarów na badania zwyczajów rosyjskich konsumentów i realizację coraz bardziej rozbudowanych kampanii marketingowych, których celem jest sprzedaż produktów, o potrzebie posiadania których ...
2011-08-23 Russia & CIS
Wyniki kontroli IJHARS niekorzystne dla napojów
W I kwartale tego roku Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) przeprowadziła kontrolę w zakresie prawidłowości znakowania wybranych artykułów rolno-spożywczych. Kontrola objęła herbaty i herbatki owocowe, kawy, napoje bezalkoholowe, napoje spirytusowe ...
2011-06-27 Soft drinks
Perły Rynku FMCG 2011
Aż 180 produktów w 60 kategoriach zostało nagrodzonych głosami detalistów w V edycji konkursu "Perły Rynku FMCG" organizowanego przez miesięcznik Wiadomości Handlowe. Uroczysta gala, podczas której wręczono nagrody, odbyła się ...
2011-06-20 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Nagrody "Złoty Paragon" przyznane
Czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Wśród laureatów nagrody znalazły się m.in. produkty Grupy Maspex. Sok Tymbark ...
2011-05-30 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
Konsumenci z Europy Środkowej są gorzej traktowani?
Koncerny z branży spożywczej sprzedają lepsze jakościowo produkty do Niemiec i Austrii. Jedzenie o niższej jakości trafia na rynki Europy Środkowej - podaje portal Wyborcza.biz, powołując się na na badania przeprowadzone ...
2011-04-14 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
IAB: Rola internetu w zakupach soków i napojów
Raport z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazuje, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup napojów internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Połowa z nich ...
2011-02-11 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [174]
działy
› handel [52]
› zagranica [43]
› promocje i PR [33]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [13]
› dostawcy [11]
› akwizycje i fuzje [7]
› makroekonomia [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [8]
› Lidl [8]
› Nestle [6]
› Grupa Maspex [5]
› Mokate [5]
› Coca-Cola [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Carrefour [2]
› Jacobs Douwe Egberts [2]
› Tesco [2]
› Unilever [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Bakalland [1]
› Bunge [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Elite Cafe [1]
› FoodCare [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Hoop Polska [1]
› Intersnack Poland [1]
› KFC [1]
› KIG PR [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Real [1]
› Red Bull [1]
› Rossmann [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Tymbark [1]
› Żabka [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [126]
› słodycze i przekąski [111]
› mleko [98]
› owoce i warzywa [96]
› alkohol [82]
› mięso i ryby [63]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Havas [1]
› Millward Brown [1]
› MMT Management [1]
› New Communications [1]
marki
› Cisowianka [6]
› E.Wedel [4]
› Tymbark [4]
› Winiary [4]
› Żywiec Zdrój [4]
› Delma [3]
› Dr.Oetker [3]
› Algida [2]
› Jacobs [2]
› Koral [2]
› Krakus [2]
› Łaciate [2]
› Lay's [2]
› Loyd [2]
› Lubella [2]
› Mlekovita [2]
› Mokate [2]
› Muszynianka [2]
› Nestle [2]
› 4Move [1]
› Actimel [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Dar Natury [1]
› DecoMorreno [1]
› Delecta [1]
› DrWitt [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Jupik [1]
› Knoppers [1]
› Kotlin [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› La Mattina [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Łowicz [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› MK Cafe [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Morliny [1]
› Nałęczowianka [1]
› NGine [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Pedros [1]
› Piątnica [1]
› Plusssz [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Red Bull [1]
› Starbucks [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Warka [1]
› Wojak [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA