KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
promocje i PR
badania
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 17
Black Energy Drink rozpoczyna kampanię w Bułgarii
Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju: szybkość, moc, energia, siła, skupienie, spryt. Kampanię podzielono ...
2017-09-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Bridge 2 Fun
marki:
Black
Spadły wydatki reklamowe na energy drinki
W 2016 r. znacząco spadły wydatki na reklamy napojów energetycznych w tradycyjnych mediach. Jedynym kanałem, którego nie objęły cięcia było radio - wynika z raportu przygotowanego przez Kantar Media dla portalu ...
2017-03-13 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Red Bull
marki:
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Black Energy Drink wchodzi na nowe rynki
Firma FoodCare wprowadza swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię. W Bułgarii konferencja ...
2016-10-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Jose Mourinho ambasadorem marki 4MOVE
Jose Mourinho, jeden z najbardziej utytułowanych i charyzmatycznych menedżerów piłkarskich na świecie rozpoczyna współpracę z marką 4MOVE. Portugalski szkoleniowiec będzie sygnował swoim wizerunkiem nową linię napojów 4MOVE – „The best trainers ...
2015-02-04 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Jose Mourinho ambasadorem marki 4MOVE
×
poprzedni
następny
Spadł budżet reklamowy producentów napojów energetycznych
W 2014 r. cennikowe wydatki na reklamy napojów energetycznych w mediach pozainternetowych spadły o 42,4%, do 61,7 mln PLN. - Następuje wytchnienie po boomie reklamowym sprzed kilku lat i przenoszenie komunikacji ...
2015-02-04 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Las Vegas Energy Drink
,
Red Bull
marki:
Las Vegas Energy Drink
,
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Wyniki Polskiego Konkursu Reklamy
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii "Kulturyzator Frugo" (FoodCare). Agencją roku została DDB Warszawa, a reklamodawcą roku - Grupa Maspex. Akcja "Kulturyzator Frugo" była prowadzona w ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
FaceAddicted
,
Havas
,
McCann
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Tiger
,
Frugo
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Black liderem rynku energetyków
- Black Energy Drink - marka z portfolio FoodCare - utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku napojów energetycznych. Rosnąca sprzedaż marki to efekt m.in. szeroko zakrojonych działań reklamowych prowadzonych niemal nieprzerwanie ...
2013-11-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Napój energetyczny Blow już w sprzedaży
Blow - napój energetyczny skierowany do kobiet - jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek ten energetyk w nowej odsłonie. Do ...
2013-02-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Blow
Napój energetyczny Blow już w sprzedaży
×
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Kolejna odsłona kampanii Black, FoodCare odwoła się od decyzji KER
1 października rusza druga odsłona kampanii medialnej napoju Black Energy (FoodCare). Czerwcowej premierze nowej idei marki - sygnowanej osobowością Mike'a Tysona - nadszedł czas na kontynuację. W październikowej kampanii marka ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Budżet reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Frugo
Mike Tyson użyczy wizerunku marce BLACK
Firma FoodCare, właściciel marki napoju BLACK, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Mikiem Tysonem, jednym z najlepszych i najbardziej znanych sportowców na świecie. Zgodnie z warunkami kontraktu Mike Tyson użyczy swojego wizerunku ...
2012-04-27 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Sprzedaż Frugo sięgnęła 80 mln opakowań
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy od czasu powrotu na rynek, firma FoodCare sprzedała 80 mln butelek napoju Frugo. Rozgłos wokół marki w internecie był wart ponad 9 mln PLN - podaje ...
2012-04-23 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
Do Tigera należy już ponad 10% rynku energetyków
Grupa Maspex, która od ponad roku produkuje napój energetyczny Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, może pochwalić się pozycją lidera tego segmentu. Według danych firmy badawczej Nielsen, do marki Tiger należy ok ...
2012-03-08 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
Do Tigera należy już ponad 10% rynku energetyków
×
No to Frugo. Będzie reaktywacja
Spółka spożywcza FoodCare przejęła markę Frugo od jej dotychczasowego właściciela, Aflofarmu. FoodCare kupił prawa do nazwy, logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych, sloganu reklamowego oraz oryginalnej receptury napoju. Zdaniem ...
2011-03-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
No to Frugo. Będzie reaktywacja
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [17]
działy
› zagranica [7]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [17]
› Grupa Maspex [5]
› Red Bull [2]
› Las Vegas Energy Drink [1]
› Premium Beverages [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› DDB & Tribal [1]
› FaceAddicted [1]
› Grey [1]
› Havas [1]
› McCann [1]
› Mindshare [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Black [11]
› Frugo [6]
› Tiger [4]
› 4Move [2]
› Blow [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› NGine [2]
› Red Bull [2]
› La Mattina [1]
› Las Vegas Energy Drink [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA