KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mięso i ryby
innowacje i nowości
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 30
Makarony Polskie celują w pozycję lidera rynku dań gotowych
Producent makaronów i dań gotowych ma za sobą udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych i ma ambicję, żeby pozostać liderem ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Przetwórcy mięsa i mleka będą poszerzać ofertę produktów roślinnych
Roślinne alternatywy produktów odzwierzęcych weszły już do mainstreamu i coraz częściej trafiają do koszyków zakupowych. Część konsumentów całkowicie odchodzi od produktów odzwierzęcych, ale znacznie większa grupa ogranicza ich spożycie lub ma ...
2021-02-19 Soft drinks
Ed Red uwierzył w rzemieślnicze konserwy
Grzegorz Kłos, właściciel krakowskiej restauracji Ed Red, rozpoczął produkcję konserw z gotowymi posiłkami. Firma rozpoczęła zbiórkę pieniędzy na uruchomienie linii produkcyjnej. W zbiórce crowdfundingowej chce pozyskać 2,5 mln PLN. - ...
2020-07-01 Food & drinks
firmy:
Ed Red
marki:
Ed Red
Ed Red uwierzył w rzemieślnicze konserwy
×
Ajinomoto planuje wprowadzenie nowych dań
Spółka Ajinomoto Poland, która w 2018 r. zwiększyła przychody do 103 mln PLN, w ciągu trzech lat planuje zainwestować w swoim zakładzie produkcyjnym ok. 30 mln PLN. Firma planuje także wprowadzenie ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
marki:
SamSmak
,
Oyakata
,
YumYum
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Roślinne zamienniki ryb nowym trendem rynkowym
W Stanach Zjednoczonych pojawił się nowy trend w segmencie produktów wegańskich - roślinne zamienniki ryb - czytamy w Pulsie Biznesu. Nowe produkty powstają na bazie białka roślinnego i przypominają wędzone ...
2018-08-14 Food & drinks
Japończycy chcą wywołać ruch w kategorii instant
Grupa Ajinomoto to prawdziwy potentat na rynku żywności, głównie mrożonej i instant, o obrotach 8 mld EUR rocznie. W Polsce, będącej drugim co do wielkości rynkiem zup i dań instant w ...
2016-05-20 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
Tradycyjne smaki w sklepach Freshmarket
Od niedawna w sieci sklepów Freshmarket dostępne są produkty tradycyjne, w tym także seria Produktów Klasztornych, stworzone z myślą o zdrowym i smacznym jedzeniu. - Żywność tradycyjną na tle innych ...
2014-09-11 Soft drinks
firmy:
Freshmarket
,
Produkty Klasztorne
Makarony Polskie zainwestują w modernizację zakładu
Spółka Makarony Polskie chce skoncentrować produkcję i zainwestować w rozbudowę zakładu w Rzeszowie 2 mln PLN. Firma zlikwiduje natomiast fabrykę w Płocku - powiedział prezes spółki Zenon Daniłowski. Cała produkcja ...
2012-07-02 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
Sorenti
Makarony Polskie zainwestują w modernizację zakładu
×
"Męskie" produkty spożywcze
Polskie firmy spożywcze wprowadziły na rynek pierwsze produkty przeznaczone specjalnie dla mężczyzn - podaje Puls Biznesu. Producent przetworów mlecznych, firma Bakoma, podkreśla że linia jogurtów 7 zbóż MEN, jest trafionym ...
2012-06-25 Soft drinks
firmy:
Bakoma
,
Makarony Polskie
marki:
Bakoma
Rynek produktów dla dzieci i niemowląt w stagnacji
Wartość rynku produktów dla dzieci i niemowląt, obejmującego takie kategorie jak musy, kaszki, przegryzki, herbatki czy płatki, spadła po raz pierwszy od wielu lat. Z danych firmy badawczej Nielsen, przygotowanych dla ...
2012-05-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Nutricia Polska
W pełni naturalny smak od FRoSTY
Mrożonki FRoSTY zyskały zmienione receptury. Nowa propozycja marki to produkty, które nie zawierają wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych oraz skrobi modyfikowanej. FRoSTA, jako pierwsza marka spożywcza w Polsce, usuwa ...
2012-02-07 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
Nowe Kociołki Łowicza
Łowicz, najsilniejsza marka w portfolio Agros-Nova, poleca dwie nowe potrawy obiadowe, skierowane zarówno do miłośników tradycyjnej kuchni polskiej, jak też wielbicieli kuchni włoskiej: - Łowicz Kociołek do syta chłopski, - ...
2011-04-27 Food & drinks
Nowe Kociołki Łowicza
×
poprzedni
następny
Podravka wchodzi w kolejny segment rynku
Kilka dni po opublikowaniu informacji na temat wprowadzenia na rynek makaronów pod marką Podravka, ujawniają się plany firmy dotyczące wejścia w kolejny segment. Tym razem chorwacka firma wprowadza na rynek ketchupy ...
2010-09-07 Soft drinks
firmy:
Podravka
Podravka wchodzi w kolejny segment rynku
×
Łowicz promuje nowe dania
Marka Łowicz (Agros Nova) rozpoczęła kampanię telewizyjną dań gotowych, promującą dwa nowe produkty, które niedawno pojawiały się w ofercie: fasolkę w sosie ze świeżych pomidorów oraz fasolowy mix. Nowy spot, kolejny odcinek ...
2009-08-05 Food & drinks
Łowicz promuje nowe dania
×
poprzedni
następny
Nowe Kociołki od Łowicza
Marka Łowicz (Agros Nova) rozszerzyła ofertę innowacyjnej linii produktowej dań gotowych linii Łowicz Kociołek do syta. Łowicz Kociołek do syta to kompletne danie w słoiku, do którego nie trzeba już nic dodawać ...
2009-05-11 Food & drinks
Nowe Kociołki od Łowicza
×
poprzedni
następny
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Agros Nova realizuje zapowiedzi o dywersyfikacji działalności
Jeden z największych w Polsce przetwórców owoców i warzyw zadebiutował na rynku mrożonek pod marką Łowicz. Na początek wprowadza do sprzedaży mrożone dania gotowe - mączne i ziemniaczane. Wejście w nowy ...
2008-12-17 Soft drinks
Agros Nova realizuje zapowiedzi o dywersyfikacji działalności
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [30]
działy
› inwestycje [7]
› promocje i PR [7]
› zagranica [6]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [2]
› handel [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Makarony Polskie [3]
› Ajinomoto [2]
› Bakoma [1]
› Ed Red [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Nestle [1]
› Nutricia Polska [1]
› Podravka [1]
› Produkty Klasztorne [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [26]
› mleko [11]
› napoje bezalkoholowe [8]
› kawa i herbata [6]
› słodycze i przekąski [6]
› alkohol [4]
marki
› Bakoma [1]
› Ed Red [1]
› Oyakata [1]
› SamSmak [1]
› So food [1]
› Sorenti [1]
› YumYum [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA