KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mięso i ryby
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 401
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
6. Edycja badania European Trusted Brands
W trakcie 6. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader's Digest, wyłonionych zostało 60 marek, które otrzymały Godła European Trusted Brands 2006. Inicjatorem i pomysłodawcą badania jest Reader’s Digest. Sondaż ...
2006-04-26 Soft drinks
Żywność dla dzieci - rynek wart miliard
Rynek żywności dla dzieci rozwija się bardzo dynamicznie, osiągając w okresie luty 2005-styczeń 2006 sprzedaż na poziomie niemal 1 mld PLN. Rynek ten tworzą 4 kategorie: mleka modyfikowane, kaszki dla dzieci ...
2006-04-25 Soft drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Wrocławska kapsułka urody
Młodzi naukowcy z Uniwersytetu Wrocławskiego opracowali "kapsułkę urody". W żelatynowej otoczce znajduje się olej otrzymany po kilkunastu miesiącach doświadczeń udało ze zmodyfikowanej odmiany lnu. Jego nasiona zawierają olej nadzwyczaj bogaty w ...
2006-04-10 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Trendy kształtujące rynek żywności
Brytyjska firma badawcza Mintel opublikowała wnioski z analizy ponad 156 tys. nowych produktów z branży FMCG, wprowadzonych na światowe rynki w 2005 r. Na podstawie tej analizy eksperci prognozują, jakie trendy ...
2006-03-15 Soft drinks
Konsumenci wybrali Produkt Roku 2006
28 lutego poznaliśmy werdykt 5 000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. Program marketingowy, który w Europie Zachodniej znany jest od ...
2006-03-02 Soft drinks
Rynek żywności dla dzieci w Kazachstanie
Firma badawcza TNS GALLUP MEDIA ASIA przeprowadziła badania dotyczące rynku żywności dla dzieci w Kazachstanie. Badania objęły grupę 2500 respondentów powyżej 15 roku życia i były realizowane w 11 miastach kraju. Z ...
2006-02-17 Russia & CIS
Rośnie sprzedaż żywności dla dzieci
Od połowy lat 90. w Polsce spada liczba urodzin. Okazuje się jednak, że ta sytuacja nie odbija się negatywnie na wielkości sprzedaży producentów żywności. - To wynik przede wszystkim zwiększania się świadomości ...
2006-02-08 Food & drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
[1]
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [401]
działy
› zagranica [95]
› handel [92]
› promocje i PR [38]
› innowacje i nowości [30]
› inwestycje [29]
› makroekonomia [24]
› akwizycje i fuzje [20]
› dostawcy [9]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [8]
› Carrefour [5]
› FRoSTA [4]
› Lidl [4]
› Makarony Polskie [4]
› Hortex [3]
› Nestle [3]
› Nutricia Polska [3]
› Ajinomoto [2]
› Grupa Maspex [2]
› Kraft Heinz [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pamapol [2]
› Pyszne.pl [2]
› Tesco [2]
› Abramczyk [1]
› Agros-Nova [1]
› Agrovita [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Ed Red [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Fermy Drobiu Woźniak [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Hortino [1]
› Intermarche [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mispol [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› Oerlemans [1]
› PKM Duda [1]
› Podravka [1]
› POLOmarket [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Tarczyński [1]
› Upfield [1]
› Wawel [1]
› Wilbo [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [260]
› mleko [203]
› napoje bezalkoholowe [152]
› słodycze i przekąski [105]
› alkohol [90]
› kawa i herbata [64]
firmy marketingowe
› Papaya Films [1]
› Red8 Advertising [1]
marki
› FRoSTA [2]
› Łowicz [2]
› Pudliszki [2]
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Ed Red [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Profi [1]
› SamSmak [1]
› So food [1]
› Sorenti [1]
› Tarczyński [1]
› Winiary [1]
› YumYum [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA