KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mięso i ryby
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 401
Polacy nie rezygnują z jedzenia mięsa
- W ostatnich latach w sklepach pojawiło się bardzo wiele produktów roślinnych, będących alternatywą dla mleka, jogurtu czy serów żółtych. Nie oznacza to jednak, że Polacy masowo odwracają się od mięsa ...
2022-02-08 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Polska ze zgodą na zerowy VAT na żywność
Jest nieformalna zgoda Komisji Europejskiej na zerową stawkę VAT na żywność w Polsce, jeszcze przed wejściem w życie nowej unijnej dyrektywy VAT - przekazały źródła w KE dziennikarce RMF FM ...
2021-12-22 Soft drinks
Europejczycy zmniejszyli spożycie mięsa
Ogólnoeuropejskie badanie przeprowadzone w ramach projektu Smart Protein przez ProVeg International, we współpracy z Innova Market Insights, Uniwersytetem Kopenhaskim i Uniwersytetem w Gandawie, wykazało, że na całym kontynencie następuje zmiana w ...
2021-11-10 Soft drinks
Rośnie popyt na zamienniki mięsa w Polsce
Firma badawcza GfK Polonia przygotowała analizę, która pokazuje że Polacy stopniowo ograniczają zakupy mięsa oraz częściej wybierają jego roślinne zamienniki. Większa troska o bezpieczeństwo z kolei, że konsumenci chętniej kupują mięso ...
2021-09-29 Soft drinks
Polacy zaczęli lepiej się odżywiać podczas pandemii
Ponad 40% Polaków twierdzi, że podczas pandemii zaczęło lepiej się odżywiać. Blisko połowa konsumentów temu zaprzecza. Zmianę nawyków żywieniowych szczególnie widać w grupie wiekowej 23-35 lat, a także wśród osób z ...
2021-09-20 Soft drinks
Otwarte spotkanie BNP Paribas Food & Agro
Przed pandemią Chiny były dla polskich producentów żywności niełatwym, ale jednym z najciekawszych pozaeuropejskich kierunków eksportowych. Choć pandemia nie ograniczyła potencjału biznesowego tego rynku, chiński konsument mocno się zmienia - i ...
2021-09-13 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w lipcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% wyższa niż w czerwcu, choć liczba transakcji wzrosła ...
2021-08-23 Soft drinks
Wzrost inflacji potwierdzony
Potwierdziły się wstępne szacunki GUS sprzed dwóch tygodni dotyczące tempa wzrostu cen. W lipcu inflacja w Polsce wyniosła 5%. Ostatni raz wskaźnik inflacji przebił 5% w maju 2011 r. - czytamy ...
2021-08-13 Soft drinks
Fleksitarian przybywa szybciej niż osób na diecie bezmięsnej
W kwietniu 2021 r. przeprowadzono badanie ilościowe na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski. 9% z nich zadeklarowało, że pozostaje na diecie bezmięsnej, to o 3 p.p. więcej względem kwietnia zeszłego roku. 6% ...
2021-07-29 Soft drinks
Wyraźny spadek cen w czerwcu
Ceny w sklepach w czerwcu były średnio o 6% niższe w stosunku do maja. Aż 8 z 12 badanych kategorii poszło w dół. W miesięcznym zestawieniu widać, że w lutym podwyżki ...
2021-07-21 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Fleksitarian przybywa szybciej niż osób na diecie bezmięsnej
W przeprowadzonym w kwietniu tego roku badaniu 9% Polaków zadeklarowało, że pozostaje na diecie bezmięsnej (o 3 p.p. więcej niż rok wcześniej). 6% osób określa się mianem wegetarian, zaś 3% - ...
2021-07-07 Soft drinks
Tarczyński z oryginalnym spotem reklamowym
Tarczyński rusza z intensywną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe ...
2021-06-11 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Papaya Films
,
Red8 Advertising
marki:
Tarczyński
Tarczyński z oryginalnym spotem reklamowym
×
PMR zbadał kto kupuje dania gotowe
Jak wynika z badania PMR przeprowadzonego w listopadzie 2020 r. na próbie reprezentatywnej, 56% Polaków w ciągu sześciu miesięcy poprzedzających badanie zdarzyło się kupić danie przygotowywane na ciepło w miejscu zakupu ...
2021-05-04 Food & drinks
Substytuty mięsa przemodelują rynek spożywczy
Z analiz firmy badawczej Mintel wynika, że aż 42% Polaków zamierza ograniczać spożycie mięsa. - Polskie przywiązanie do tradycji jedzenia mięsa bardzo szybko ustępuje miejsca nowym zwyczajom żywieniowym. Niewykluczone, że popularność ...
2021-04-27 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Rolnictwo roślinne bardziej odporne na pandemię
Rolnicy zajmujący się produkcją roślinną w mniejszym stopniu odczuwali negatywny wpływ pandemii na swój biznes niż ukierunkowani na produkcję zwierzęcą. Wśród gospodarstw nastawionych na rośliny, nieco ponad połowa przyznała, że nie ...
2021-04-07 Soft drinks
Żywność na Wielkanoc będzie droższa
Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku prawdopodobnie będą o około 1,5% wyższe niż rok temu. Jednocześnie należy zaznaczyć, że w ciągu ostatnich pięciu lat na Wielkanoc żywność drożała przeciętnie o ...
2021-03-29 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [7]
› kiedykolwiek [401]
działy
› zagranica [95]
› handel [92]
› promocje i PR [38]
› innowacje i nowości [30]
› inwestycje [29]
› makroekonomia [24]
› akwizycje i fuzje [20]
› dostawcy [9]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [8]
› Carrefour [5]
› FRoSTA [4]
› Lidl [4]
› Makarony Polskie [4]
› Hortex [3]
› Nestle [3]
› Nutricia Polska [3]
› Ajinomoto [2]
› Grupa Maspex [2]
› Kraft Heinz [2]
› Organic Farma Zdrowia [2]
› Pamapol [2]
› Pyszne.pl [2]
› Tesco [2]
› Abramczyk [1]
› Agros-Nova [1]
› Agrovita [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Danone [1]
› Dr.Oetker [1]
› Ed Red [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Fermy Drobiu Woźniak [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Hortino [1]
› Intermarche [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mispol [1]
› Netto [1]
› Nordis [1]
› Oerlemans [1]
› PKM Duda [1]
› Podravka [1]
› POLOmarket [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Profi [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Tarczyński [1]
› Upfield [1]
› Wawel [1]
› Wilbo [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [260]
› mleko [203]
› napoje bezalkoholowe [152]
› słodycze i przekąski [105]
› alkohol [90]
› kawa i herbata [64]
firmy marketingowe
› Papaya Films [1]
› Red8 Advertising [1]
marki
› FRoSTA [2]
› Łowicz [2]
› Pudliszki [2]
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› Ed Red [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Nordis [1]
› Oyakata [1]
› Pamapol [1]
› Profi [1]
› SamSmak [1]
› So food [1]
› Sorenti [1]
› Tarczyński [1]
› Winiary [1]
› YumYum [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA