KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
Krajowa Unia Producentów Soków
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 20
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Badania nawyków żywieniowych młodych Polaków
Na zlecenie Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) na początku marca przeprowadzono kolejne badanie konsumenckie. Tym razem sprawdzano nawyki żywieniowe młodych ludzi. Ogólnopolskie badanie przeprowadzone na grupie kobiet i mężczyzn ...
2023-03-24 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Soki są dla Polaków źródłem witamin
Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zleciło przeprowadzenie badań konsumenckich, których celem było zbadanie zwyczajów Polaków dotyczących spożycia soków. Z danych GUS wynika, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2022 ...
2023-03-17 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Soki są dla Polaków źródłem witamin
×
Tylko 12% osób kieruje się ceną przy zakupie przetworów z owoców i warzyw
Najnowsze badania świadomości konsumenckiej pokazują, że skład produktu, jakość lub wpływ na zdrowie są dla konsumentów dużo ważniejsze niż cena przetworów owocowo-warzywnych. Wyniki wykazały, że trend dotyczący zdrowego odżywiania nieustannie zyskuje ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Tylko 12% osób kieruje się ceną przy zakupie przetworów z owoców i warzyw
×
KUPS nie prognozuje klęski nieurodzaju owoców
- W tym roku zbiory owoców będą na poziomie porównywalnym do ubiegłorocznego. Drzewa owocowe i krzewy przezimowały dobrze, są głęboko ukorzenione, więc na razie susza nie powinna mieć na nie wpływu ...
2019-05-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS o sytuacji na rynku owoców
Według danych Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS), ilość jabłek, którą sadownicy zbiorą najbliższej jesieni, przekroczy 4,5 mln ton. Maksymalnie 1,5 mln ton jabłek deserowych trafi do sprzedaży (w tym 1 ...
2018-08-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS o sytuacji na rynku owoców
×
poprzedni
następny
Kampania KUPS z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "Soki i musy - witaminy w SMART formie" realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Tymbark
,
Fleishman-Hillard
,
Hand Made
,
Havas Media
marki:
Tymbark
Konsumpcja soków wzrosła o 8%
Spożycie soków i przecierów owocowo-warzywnych w Polsce rośnie. Jednak na tle państw Zachodniej Europy pozostaje niewielkie. W ubiegłym roku zwiększyło się o blisko 8%, a Polacy wypili średnio ponad 14 litrów ...
2017-11-08 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
Najnowsze badania pokazują, że Polacy piją coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jedzą więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjna "Soki i musy - witaminy w SMART formie" uświadomiła ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
×
poprzedni
następny
Program promujący soki i musy przynosi efekty
Jak pokazują badania, dzieci w Polsce jedzą owoce i warzywa tylko kilka razy w tygodniu - to znacznie poniżej zalecanej normy. Naprzeciw temu problemowi wyszedł program edukacyjny "Soki i musy - ...
2017-07-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Skąd matki czerpią wiedzę o zdrowym odżywianiu
9 na 10 matek deklaruje, że przygotowując codzienne posiłki myśli o tym, jaki wpływ na przyszłe zdrowie ich rodziny będzie miała dzisiejsza dieta. Dla niemal 70% z nich głównym źródłem wiedzy ...
2016-07-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
W środę w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów, którzy analizowali trendy na rynku sokowniczym w 5 krajach objętych kampanią "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie". Eksperci ...
2016-05-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
×
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Celem realizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" było zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po te produkty. I chociaż spożycie warzyw, owoców ...
2015-12-28 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
×
Niska świadomość składu musów
Mus owocowy lub owocowo-warzywny to stosunkowo nowy produkt na polskim rynku. Brak świadomości, dotyczący składu musów, powoduje, że bardzo mało osób uważa je za produkty naturalne i wartościowe. - Z ...
2015-12-09 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice w odżywianiu mieszkańców wsi i miast
Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie Krajowej Unii Producentów Soków w marcu i kwietniu 2015 r. na próbie 300 kobiet wynika, że w aspekcie pozytywnych nawyków żywieniowych przodują mieszkańcy ...
2015-09-08 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej ...
2015-03-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
×
Rosyjskie embargo dotknęło branżę przetwórczą
Wprowadzenie rosyjskiego embarga na jabłka zachwiało równowagę na rynku polskich producentów soków. Nadmiar surowca do przetworzenia powoduje, że odbiorcy soków domagają się od producentów niższych cen. Polska jest drugim po ...
2014-09-17 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Rosyjskie embargo dotknęło branżę przetwórczą
×
Rosyjskie embargo nie jest problemem dla producentów soków
W Polsce produkuje się od 215 do 300 tys. litrów zagęszczonego soku jabłkowego rocznie – na ten cel trafia co najmniej 1,5 mln ton jabłek. W związku jednak ze słabnącym od ...
2014-09-12 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Podsumowanie kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Kampania "5 porcji warzyw, owoców lub soku" to ogólnokrajowy program edukacji żywieniowej podkreślający rolę warzyw i owoców w diecie, realizowany w ostatnich latach w Polsce i Rumunii. Kampania jest znana ...
2014-05-30 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [20]
działy
› promocje i PR [11]
› zagranica [9]
› dostawcy [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [18]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Havas Media [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Rebel Media [1]
marki
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA