KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
Lotte Wedel
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Pandemia nie zaszkodziła branży lodów
Konsumpcja lodów w Polsce systematycznie rośnie i trendu tego nie zmieniły zawirowania rynkowe związane z pandemią koronawirusa. Co więcej, rynek ten zanotował w 2021 r. aż 16-procentowy wzrost względem roku poprzedniego ...
2022-04-08 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
W ostatnim roku Polacy zjedli prawie 200 mln litrów lodów
Z okazji obchodzonego 18 lipca Dnia Lodów firma Lotte Wedel przedstawiła dane rynkowe na ich temat. Okazuje się, że w maju 2021 r. sprzedaż lodów za ostatnie 11 miesięcy osiągnęła wynik ...
2021-07-16 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
W ostatnim roku Polacy zjedli prawie 200 mln litrów lodów
×
Lotte Wedel o aktualnych trendach w branży lodów
Celebrowanie okazji i dostarczanie przyjemności, wyrafinowana przekąska, multisensoryczne doświadczenia. Lody z typowo letniego przysmaku stają się deserem nie tylko na upalne dni. - Na rynku coraz częściej pojawiają się lody ...
2021-06-09 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
Felix
,
E.Wedel
,
Ptasie Mleczko
Lotte Wedel o aktualnych trendach w branży lodów
×
poprzedni
następny
Lotte Wedel o branży lodowej
Pomimo trudnego sezonu lodowego w zeszłym roku, apetyt producentów na rozwój w tej kategorii nie maleje - nie jest to dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że w Polsce charakteryzuje ją duży ...
2021-04-28 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Lotte Wedel o branży lodowej
×
Polacy częściej kupują lody w większych opakowaniach
W Polsce przeciętny konsument spożywa 4-5 litrów lodów rocznie. Pandemia koronawirusa i związane z nią obostrzenia zmieniły strukturę sprzedaży w tym segmencie. Polacy zamiast dotychczas wybieranych najczęściej formatów impulsowych, zaczęli sięgać ...
2020-08-28 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Lody impulsowe przegrywają z większymi formatami
Najnowsze dane Nielsen dla kategorii lodów wskazują spadki, głównie za sprawą wariantów impulsowych wypieranych obecnie przez większe formaty familijne. Czy wraz z łagodzeniem obostrzeń związanych z pandemią i wzrostem temperatur ten ...
2020-06-02 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Lody impulsowe przegrywają z większymi formatami
×
Polacy jedzą lody najczęściej w domu
Jak wynika z badań firmy Lotte Wedel, po lody sięga prawie 100% Polaków. Blisko połowa preferuje tradycyjne smaki: śmietankowe, waniliowe i czekoladowe. Ponad 2/3 respondentów konsumuje je najczęściej w domu ...
2019-08-12 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
Lotte Wedel o zwyczajach konsumentów lodów
Polak konsumuje średnio 5,5 kg lodów w ciągu roku, Włoch - prawie trzy kilogramy więcej. Jemy je najczęściej w domu, a Włosi w lodziarniach i cukierniach. E. Wedel - najsilniejsza ...
2019-05-23 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Lotte Wedel o zwyczajach konsumentów lodów
×
poprzedni
następny
Czy pochodzenie marek ma wpływ na postrzeganie ich jakości?
Organizacja Superbrands przeprowadziła dwa badania konsumenckie, aby sprawdzić, czy pochodzenie produktów ma wpływ na postrzeganie jakości marek przez Polaków. Dane GfK potwierdzają, że przeświadczenie o wyższej jakości marek zagranicznych jest nadal ...
2013-01-25 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Nestle
marki:
E.Wedel
,
Winiary
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [9]
działy
› innowacje i nowości [2]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lotte Wedel [9]
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [9]
› napoje bezalkoholowe [1]
› inne produkty [1]
marki
› E.Wedel [8]
› Felix [1]
› Ptasie Mleczko [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA