KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
słodycze i przekąski
innowacje i nowości
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Henryk Kania chce powalczyć na rynku przekąsek
Chipsy boczkowe, chipsy mięsne w dwóch smakach, jerky classic oraz mini kabanoski i mini paróweczki z sosem - to oferta mięsnych przekąsek od marki Henryk Kania, która właśnie pojawiła się w ...
2018-01-09 Soft drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Henryk Kania chce powalczyć na rynku przekąsek
×
Henryk Kania z linią produktów dla kobiet
Do sprzedaży wchodzą właśnie przekąski drobiowe pod marką Henryk Kania Maestro. Drobiowy baton proteinowy oraz kabanoski drobiowe dają początek innowacyjnej na polskim rynku wędliniarskim linii produktów "for woman". Oba produkty ...
2017-11-09 Food & drinks
firmy:
ZM Henryk Kania
marki:
Henryk Kania
Henryk Kania z linią produktów dla kobiet
×
poprzedni
następny
Rynek produktów dla dzieci i niemowląt w stagnacji
Wartość rynku produktów dla dzieci i niemowląt, obejmującego takie kategorie jak musy, kaszki, przegryzki, herbatki czy płatki, spadła po raz pierwszy od wielu lat. Z danych firmy badawczej Nielsen, przygotowanych dla ...
2012-05-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Nutricia Polska
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [9]
działy
› inwestycje [2]
› promocje i PR [2]
› dostawcy [2]
› zagranica [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› ZM Henryk Kania [2]
› Nestle [1]
› Nutricia Polska [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [7]
› napoje bezalkoholowe [6]
› owoce i warzywa [6]
› mleko [6]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [5]
marki
› Henryk Kania [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA