KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
dostawcy
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 23
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Mapa preferencji smakowych Europejczyków
Jakie są preferencje smakowe Europejczyków i jak bardzo są one uzależnione od wpływów kulturowych? Odpowiedzi na to pytanie szukali Przyjaciele Szkła (Friends of Glass), organizując międzynarodowy quiz, w którym wzięło udział ...
2015-11-02 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Przyszłoroczne zbiory kawy mogą być słabe
Tegoroczne susze w Brazylii spowodowały, że zbiory kawy będą niższe o 30%, a arabika może podrożeć nawet o połowę - informuje Reuters. W przyszłym roku żniwa mogą być najmniejsze od 10 ...
2014-08-21 Food & drinks
Światowa konsumpcja kawy wzrosła o 1,3%
Konsumpcja kawy na świecie zwiększyła się w 2011 r. o 1,3%, do 139 mln worków (po 60 kg), napędzana rosnącym popytem m.in. w Brazylii, Wietnamie, Meksyku, Indiach i Wenezueli - podała ...
2012-10-22 Soft drinks
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
Nestle zmienia opakowania w sposób, który pozwala używać ich z łatwością każdej grupie wiekowej konsumentów. W 2009 roku koncern nawiązał współpracę z Uniwersytetem w Cambridge, gdzie w obszarze rozwoju produktu i ...
2012-01-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
×
Niższe zbiory wpłyną na wyższą cenę kawy
Międzynarodowa Organizacja Kawy, ICO szacuje, że niekorzystna pogoda dla plantatorów kawy w różnych częściach świata spowoduje spadek produkcji odmiany Arabica o ok. 3,7% - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej. Kontrakty ...
2011-11-24 Soft drinks
Kawa tanieje, ale tylko na giełdach
Ceny kawy na światowych rynkach spadają, jednak konsumenci nadal będą musieli płacić za nią więcej niż przed rokiem. Producenci i dystrybutorzy wzięli na siebie część ubiegłorocznych podwyżek, co spowodowało spadki marży ...
2011-10-11 Food & drinks
Czekają nas podwyżki cen kawy
Kolumbia, drugi co do wielkości producent kawy mild arabica, twierdzi, że konsumenci powinni się przyzwyczaić do wyższych cen kawy z powodu małych zapasów i rosnącego popytu na ten produkt - podaje ...
2011-05-31 Food & drinks
Spożycie kawy rośnie pomimo wzrostu cen
Rosną ceny kawy, na światowych giełdach jest ona najdroższa od 17 lat . Mimo to, jej konsumpcja nie maleje. Według Międzynarodowej Organizacji Kawy (ICO), w styczniu br. funt kawy kosztował na ...
2011-02-28 Food & drinks
Nieurodzaj uderzy w konsumentów używek
Z powodu nieurodzaju zapowiadają się słabe zbiory kawy i herbaty. Ceny na światowym rynku mogą wzrosnąć o 10-15%, a podwyżki te odczują konsumenci w sklepach i kawiarniach - podaje Dziennik Gazeta ...
2010-01-26 Soft drinks
Konsumenci herbaty mogą spodziewać się nowych podwyżek
Jak podaje firma badawcza Euromonitor International, wyższe ceny herbaty nie spowodowały spadku sprzedaży na tym rynku. Tegoroczne wydatki na herbatę powinny przekroczyć 1,9 mld PLN, a w 2013 r. mają wynieść ...
2009-10-15 Soft drinks
Herbata będzie dużo droższa
Już po wakacjach ceny herbaty w Polsce mogą wzrosnąć nawet o 15%. Producenci i dystrybutorzy nie są w stanie dłużej brać na siebie rosnących kosztów zakupu surowca. - Na światowych rynkach herbata ...
2008-06-10 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Mniej kawy z Brazylii
Zbiory kawy w Brazylii w sezonie 2007/2008 będą mniejsze o 20% i wyniosą 33,7 mln worków po 20 kg. Kawa Arabica będzie stanowić około 69%, a Robusta - 31% zbiorów. Do ...
2007-12-17 Food & drinks
Dostawcy ostrzegają przed wyższymi cenami kawy
Dostawcy kawy sygnalizują, że będzie ona kosztowała coraz więcej. - Nie będzie to jedna duża podwyżka, tylko stopniowy wzrost cen - mówi Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł. Krzysztof Półgrabia ...
2007-10-22 Food & drinks
Opakowania winne otyłości?
Otyłość może być skutkiem działania popularnych substancji chemicznych - taką rewolucyjną hipotezę przedstawili amerykańscy naukowcy podczas konferencji Amerykańskiego Stowarzyszenia na rzecz Rozwoju Nauki. Według badań niebezpieczeństwo tkwi w opakowaniach aluminiowych do napojów ...
2007-02-20 Soft drinks
Nowe prawo dotyczące aromatów
Unia Europejska przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian prawa dotyczącego aromatów spożywczych. Być może już w połowie przyszłego roku roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które określi, jakie substancje aromatyczne będą mogły ...
2007-02-12 Soft drinks
Dobre perspektywy vendingu
- W życie wchodzi nowelizacja ustawy o bezpieczeństwie żywności, zgodnie z którą każda firma będzie musiała poinformować inspektorat sanitarny o liczbie posiadanych przez siebie automatów do sprzedaży - mówi Norbert Ciecierski ...
2007-02-05 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [23]
działy
› zagranica [13]
› inwestycje [3]
› innowacje i nowości [3]
› handel [3]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Ardagh [1]
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [11]
› inne produkty [10]
› słodycze i przekąski [9]
› alkohol [8]
› owoce i warzywa [7]
› mleko [6]
› mięso i ryby [4]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA