KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
PepsiCo
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Najpopularniejsze przekąski na sylwestra
Jakie są najpopularniejsze przekąski na sylwestra? Jak duże znaczenie dla ich sprzedaży mają dyskonty, a jakie sklepy małoformatowe? Jakie nowości pojawiły się w ostatnim czasie na rynku? To wszystko opisuje Ilona ...
2022-12-29 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
PepsiCo
marki:
Cheetos
,
Star
,
Doritos
,
Lay's
,
Crunchips
,
NicNac's
Na Wyspach Brytyjskich brakuje chipsów
Jak wynika z badania firmy Kantar Public w 4% brytyjskich sklepów nie można obecnie kupić chipsów, a w kolejnych 26% jest natomiast mocno ograniczona ilość tych produktów - informuje Business Insider ...
2021-11-18 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
Najlepiej sprzedające się piwa i chipsy w Carrefour
Emocje związane z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, znajdują odbicie w sprzedaży produktów zaliczanych do niezbędnika kibica - piwa i chipsów. Od rozpoczęcia imprezy największym zainteresowaniem klientów sklepów Carrefour cieszą się ...
2016-06-23 Soft drinks
firmy:
Browar Kasztelan
,
Carlsberg
,
Carrefour
,
Grupa Żywiec
,
Intersnack Poland
,
Kompania Piwowarska
,
PepsiCo
,
Perła Browary Lubelskie
,
Van Pur
marki:
Żywiec
,
Perła
,
Kasztelan
,
Żubr
,
Lay's
,
Tyskie
,
Donner
,
Intersnack
Sprzedaż słonych przekąsek powoli rośnie
Wartość polskiego rynku słonych przekąsek wzrosła w ubiegłym roku o 1%. Polacy są wierni tradycyjnym smakom, ale lubią też czasem wypróbować nowości. Wśród nowych produktów rośnie przede wszystkim popularność przekąsek wielozbożowych ...
2015-08-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Sunbites
Badania dotyczące spożywania przekąsek
Większość Polaków deklaruje, że zdarza im się podjadać miedzy głównymi posiłkami (92%). Częściej po przekąski sięgają kobiety (95%) niż mężczyźni (88%). Miedzy głównymi posiłkami najczęściej jemy świeże owoce (59%), a ponad ...
2014-07-31 Soft drinks
firmy:
Frito Lay
,
PepsiCo
marki:
Sunbites
W okresie letnim rośnie sprzedaż słonych przekąsek
W 2016 roku polski rynek słonych przekąsek osiągnie wartość ponad 2 mld PLN i będzie większy o 27,6% w porównaniu z 2011 rokiem - wynika z prognoz firmy Market Line, na ...
2013-06-26 Food & drinks
firmy:
Grupa BGK
,
Intersnack Poland
,
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
PepsiCo
marki:
Cheetos
,
Lay's
,
Flips
,
Wiejskie Ziemniaczki
,
Crunchips
Sprzedaż chipsów PepsiCo powyżej 10 mld USD
Firma PepsiCo ogłosiła, że sprzedaż chipsów ziemniaczanych z charakterystyczną "Słoneczną Wstęgą" ("Banner Sun"), widniejącą na opakowaniach marek Lay's, Walkers, Smith's i Sabritas, osiągnęła sprzedaż detaliczną o wartości ponad 10 mld USD ...
2012-03-26 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› handel [2]
› zagranica [2]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Frito Lay [2]
› Intersnack Poland [2]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [2]
› Browar Kasztelan [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Grupa BGK [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› Van Pur [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
› inne produkty [1]
marki
› Lay's [3]
› Cheetos [2]
› Crunchips [2]
› Sunbites [2]
› Donner [1]
› Doritos [1]
› Flips [1]
› Intersnack [1]
› Kasztelan [1]
› NicNac's [1]
› Perła [1]
› Star [1]
› Tyskie [1]
› Wiejskie Ziemniaczki [1]
› Żubr [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA