KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
promocje i PR
badania
Unilever
Liczba wyszukanych artykułów: 4
AI zmienia branżę FMCG
Blisko 8,3 mld dolarów – tyle do 2027 roku może być warty globalny rynek analizy danych za pomocą AI w sektorze FMCG według raportu Grand View Research. Sztuczna inteligencja jest szansą ...
2024-06-12 Soft drinks
firmy:
Unilever
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą majonezy w nowej odsłonie. W sprzedaży pojawią się produkty w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami. Majonez Babuni i Majonez Original – to dwa ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
×
poprzedni
następny
Unilever wśród „50 najbardziej innowacyjnych firm świata”
Korporacja Unilever znalazła się na 22 miejscu w zestawieniu BCG "50 Most Innovative Companies", będąc pierwszą firmą z sektora FMCG w rankingu. Rocznie przedsiębiorstwo przeznacza około 1 mld EUR na badania ...
2018-01-25 Soft drinks
firmy:
Unilever
Do Gorącego Kubka należy 83% rynku
- Podobnie jak miniony, rok 2013 nie będzie najłatwiejszym czasem dla branży FMCG. Wpływa na to wciąż obecna w mediach i świadomości konsumentów atmosfera kryzysu. Robią oni zakupy, wkładając do koszyka ...
2013-03-01 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [4]
działy
› zagranica [2]
kategorie rynkowe
› inne produkty [2]
marki
› Hellmann's [1]
› Knorr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA