KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
handel
badania
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Biedronka ujawnia lodowe preferencje Polaków
Sieć Biedronka sprawdziła, jakie lody najczęściej kupują klienci oraz kiedy zaczyna się sezon na tę kategorię produktową. Okazuje się, że lodowy sezon w Polsce zaczyna się już w kwietniu, co widoczne ...
2024-05-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
Na start sezonu Carlsberg Polska proponuje nowy bezalkoholowy wariant Carlsberg Pilsner. To odpowiedź marki na rozwijający się rynek piw bezalkoholowych. Piwa bezalkoholowe w 2020 roku kolejny raz zanotowały wzrost popularności ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
marki:
Carlsberg
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
×
poprzedni
następny
Dyskonty wprowadzają coraz więcej nowych produktów
W ciągu ostatniego roku Lidl i Biedronka odpowiadały za co piątą innowację produktową na polskim rynku FMCG. Większość z nich była wprowadzona pod markami własnymi tych sieci - informują Wiadomości Handlowe ...
2018-08-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Klienci oceniają nowe produkty w ofercie Biedronki
Do 24 kwietnia w ramach projektu konsumenckiego Testujemy trwa specjalne badanie Innowacje Biedronki, w którym klienci głosują na 10 spośród ponad 200 zupełnie nowych artykułów. Wybrane produkty trafią do oferty sklepów ...
2016-04-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka zmienia wizerunek marketów
Sieć sklepów dyskontowych Biedronka kontynuuje prace na zmianą wizerunku. Co tydzień zmianę przechodzi 40-45 marketów. Do tej pory Jeronimo Martins, właściciel sieci, odświeżył przeszło 680 sklepów. - Efekty, które przynoszą ...
2012-05-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [6]
działy
› inwestycje [2]
› promocje i PR [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
› Carlsberg [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Makarony Polskie [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
marki
› Carlsberg [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA