KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
zagranica
badania
FoodCare
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Black Energy Drink rozpoczyna kampanię w Bułgarii
Marka Black obecna na 52 rynkach zagranicznych, rusza z kampanią reklamową w Bułgarii. Strategia została oparta o przekaz związany z atrybutami napoju: szybkość, moc, energia, siła, skupienie, spryt. Kampanię podzielono ...
2017-09-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Bridge 2 Fun
marki:
Black
Black Energy Drink wchodzi na nowe rynki
Firma FoodCare wprowadza swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię. W Bułgarii konferencja ...
2016-10-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Budżet reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Frugo
Mike Tyson użyczy wizerunku marce BLACK
Firma FoodCare, właściciel marki napoju BLACK, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Mikiem Tysonem, jednym z najlepszych i najbardziej znanych sportowców na świecie. Zgodnie z warunkami kontraktu Mike Tyson użyczy swojego wizerunku ...
2012-04-27 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Sprzedaż Frugo sięgnęła 80 mln opakowań
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy od czasu powrotu na rynek, firma FoodCare sprzedała 80 mln butelek napoju Frugo. Rozgłos wokół marki w internecie był wart ponad 9 mln PLN - podaje ...
2012-04-23 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Frugo
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [7]
› Grupa Maspex [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [7]
› słodycze i przekąski [2]
› mleko [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Grey [1]
› Mindshare [1]
marki
› Black [6]
› Frugo [4]
› Fitella [2]
› Gellwe [1]
› NGine [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA