KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
badania
Coca-Cola
Coca-Cola
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Polacy nie potrafią wskazać marek związanych z Mundialem
Ponad 60% respondentów nie potrafiło wskazać żadnej marki związanej z mistrzostwami świata w Rosji ani z polską reprezentacją w piłce nożnej - pokazało badanie firmy Starcom. W odpowiedzi na pytanie ...
2018-05-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
Ustronianka
,
Starcom
marki:
Ustronianka
,
Pepsi
,
Coca-Cola
Polacy doceniają udział sponsorów w rozwoju sportu
W ciągu ostatnich 10 lat o 19 p.p. wzrósł odsetek osób, które twierdzą, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu - wynika z badania "Sponsoring monitor" ARC Rynek i ...
2017-10-24 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Grupa Żywiec liderem wydatków na reklamę display
Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport, w lipcu tego roku liderem wydatków w kategorii Napoje i Alkohole była Grupa Żywiec. Na promocję swoich produktów w formacie display firma przeznaczyła 1,02 ...
2017-09-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Żywiec
,
Lech
,
Łomża
,
Coca-Cola
,
Warka
Najaktywniejsi sponsorzy w Polsce według ARC Rynek i Opinia
Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu, jak i kultury. Połowa Polaków korzystniej ocenia firmy zaangażowane w sponsoring - wynika z badania "Sponsoring monitor 2016" przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia ...
2017-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Kompania Piwowarska
marki:
Coca-Cola
,
Tyskie
Coca-Cola najbardziej skorzystała ze sponsoringu Euro 2016
Coca-Cola przed Orange oraz Biedronka, a za nią Lotos - te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Ustronianka
marki:
Ustronianka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Okocim
Badania znajomości piłkarskich sponsorów
Agencja SMG Polska, przed rozpoczęciem Euro 2016, przebadała znajomość oficjalnych sponsorów Mistrzostw Europy i reprezentacji Polski w piłce nożnej. W badaniu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 najlepiej wypadły marki Orange i ...
2016-06-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
,
McDonald's
,
Ustronianka
marki:
Lech
,
Ustronianka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Okocim
,
Warka
Superbohaterowie Marvela na minipuszkach Coca-Coli
Co roku Super Bowl - finał rozgrywek futbolu amerykańskiego, który jest najważniejszym sportowym wydarzeniem w Stanach Zjednoczonych - przyciąga największe marki, by w przerwie meczu pokazać premierowe reklamy. Wśród nich pojawiła ...
2016-02-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Superbohaterowie Marvela na minipuszkach Coca-Coli
×
Wzrosły wydatki reklamowe na napoje gazowane
Producenci napojów gazowanych wydali przez trzy kwartały tego roku o jedną trzecią więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym. Najsilniej reklamowanymi markami były Coca-Cola i Pepsi. W omawianym okresie producenci wydali ...
2015-11-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Colian
,
Orangina Schweppes
,
PepsiCo
,
Zbyszko
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Coca-Cola ma dwukrotnie większy budżet marketingowy niż Pepsi
Z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że producenci napojów gazowanych w okresie od stycznia do maja 2015 r. cennikowo przeznaczyli na wsparcie reklamowe swoich marek w mediach pozainternetowych 92,9 ...
2015-07-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
marki:
Fanta
,
Sprite
,
Pepsi
,
Coca-Cola
Dobre wyniki globalnej kampanii Coca-Coli
Kampania reklamowa "Podziel się radością" okazała się udana dla marki Coca-Cola. Sprzedaż na rynku amerykańskim po raz pierwszy od dekady nieco wzrosła. Ale daleko jej do poziomu, jaki osiągała w złotych ...
2014-09-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu
Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu. Za najaktywniejszych sponsorów uważane są marki: Biedronka, Adidas i Orange - wynika z badania "Sponsoring Monitor 2013/2014" przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Badanie ...
2014-02-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Grupa Żywiec
,
Red Bull
marki:
Coca-Cola
,
Red Bull
,
Tiger
,
Warka
Ponad 400 mln PLN na reklamę napojów
W I połowie 2013 r. producenci napojów bezalkoholowych przeznaczyli na działania reklamowe (bez internetu) 409,4 mln PLN, o 5,9% więcej niż rok wcześniej. Budżet Coca-Coli był dwukrotnie większy niż Pepsi, wyraźnie ...
2013-08-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Hoop Polska
,
Nałęczów Zdrój
,
PepsiCo
,
Tymbark
,
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
,
Żywiec Zdrój
,
Equinox
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Hoop
,
Staropolanka
,
Cisowianka
,
Dobrowianka
Prince Polo ulubioną reklamą telewizyjną
Spośród reklam telewizyjnych emitowanych w kwietniu najbardziej lubiane są spoty Prince Polo (Mondelez Polska), Coca-Coli i McDonald's oraz Plusa. Reklamę wafelków Prince-Polo pod hasłem "Każdy ma w sobie to coś" ...
2013-07-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McDonald's
,
Mondelez Polska
,
Nestle
,
Unilever
marki:
Prince Polo
,
Winiary
,
Coca-Cola
,
Knorr
Sprzedaż Coca-Coli w Rosji w I kwartale wzrosła o 8%
Sprzedaż rosyjskiego oddziału koncernu Coca-Cola wzrosła w I kwartale 2013 r. o 8%. Z raportu firmy wynika, że siłą napędową wzrostu na rynku rosyjskim były przede wszystkim napoje gazowane: Coca-Cola ...
2013-06-10 Russia & CIS
firmy:
Coca-Cola
marki:
Fanta
,
Sprite
,
Dobryj
,
Coca-Cola
Marketing społecznościowy nie jest efektywny?
Coca-Cola upubliczniła wyniki badań, z których wynika, że jej działania marketingowe w social media nie przekładają się na sprzedaż. Bardziej efektywna ma być reklama display. Zdaniem Erica Schmidta, managera Coca-Coli ...
2013-03-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Euro 2012
Sieć sklepów Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini ...
2012-07-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
McDonald's
marki:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Coca-Cola jedną z marek najbardziej kojarzonych z emocjami sportowymi
Jak wynika z badania przeprowadzonego w maju br. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, Coca-Cola jest jedną z marek, które konsumenci w największym stopniu kojarzą z emocjami sportowymi. Na czele rankingu ...
2012-06-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola jedną z marek najbardziej kojarzonych z emocjami sportowymi
×
Marki kojarzące się ze sportem w badaniach IIBR
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w okresie trwania mistrzostw Europy w piłce nożnej będzie prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Wyniki badania pozwolą zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje ...
2012-06-05 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Lay's
,
Carlsberg
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Które marki zyskują na Euro 2012?
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych prezentuje wyniki czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zdecydowana większość Polaków (79%) w wieku 15-50 lat jest ...
2012-05-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [19]
działy
› handel [3]
› zagranica [2]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [6]
› Grupa Żywiec [6]
› Kompania Piwowarska [5]
› Carlsberg [4]
› PepsiCo [4]
› McDonald's [3]
› Ustronianka [3]
› Grupa Maspex [2]
› Colian [1]
› Hoop Polska [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nestle [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Red Bull [1]
› Tymbark [1]
› Unilever [1]
› Zbyszko [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [16]
› alkohol [7]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Equinox [1]
› Starcom [1]
marki
› Warka [6]
› Pepsi [5]
› Carlsberg [4]
› Tyskie [4]
› Ustronianka [3]
› Fanta [2]
› Lech [2]
› Okocim [2]
› Sprite [2]
› Cisowianka [1]
› Dobrowianka [1]
› Dobryj [1]
› Hoop [1]
› Knorr [1]
› Lay's [1]
› Łomża [1]
› Prince Polo [1]
› Red Bull [1]
› Staropolanka [1]
› Tiger [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA