KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
badania
Lidl
Liczba wyszukanych artykułów: 47
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
×
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
Biedronka ma najbardziej popularny program lojalnościowy
62% Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Coraz więcej z nas deklaruje też, że jest ich aktywnym użytkownikiem. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających ...
2022-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Żabka
Marki najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii
Polscy konsumenci z entuzjazmem przyjmują świadczone przez firmy i marki wsparcie w czasie walki z pandemią. Orlen, McDonald's, Lidl i Biedronka są najczęściej wymieniane jako te, które zaangażowały się w rozmaite ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
McDonald's
,
PKN Orlen
Rośnie liczba uczestników programów lojalnościowych
Prawie 60% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok rośnie odsetek tych, którzy używają aplikacji mobilnych programów. Większa niż rok temu grupa użytkowników przyznaje, że programy ...
2019-08-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Marki własne decydują o sukcesie sklepów dyskontowych
Porównując udziały wydatków nabywców na zakupy produktów sprzedawanych pod markami własnymi zauważalne są duże dysproporcje pomiędzy poszczególnymi sieciami handlowymi. Biorąc pod uwagę dwie podstawowe kategorie towarów, czyli produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne ...
2019-05-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
Niedziele bez handlu nie obniżyły wyników sklepów
Wbrew wcześniejszym obawom zakaz niedzielnego handlu nie wpłynął na pogorszenie wyników finansowych największych sieci handlowych, a klienci powoli zmieniają przyzwyczajenia zakupowe. Według szacunków DNB Bank Polska, średnioroczna stopa wzrostu branży handlowej ...
2018-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
Czołowe dyskonty mniej wydają na reklamę
Największe sieci dyskontów w Polsce w lipcu wydały na reklamę zdecydowanie mniej niż w czerwcu - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, który przedstawił szacunki o wydatkach reklamowych w polskim handlu ...
2018-08-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Sieci sklepów liderami wydatków reklamowych w marcu
Ograniczenie handlu w niedzielę znacząco przełożyło się na rynek reklamowy. To właśnie branża handlowa wygenerowała w marcu - pierwszym miesiącu obowiązywania nowych przepisów - największe wydatki na promocję w mediach. Wzrosły ...
2018-04-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
Lidl zaprasza premiera rządu na zakupy
W ubiegłym tygodniu Mateusz Morawiecki zaapelował do działających w Polsce zagranicznych sieci handlowych, żeby przynajmniej raz w miesiącu organizowały polski tydzień w swoich sklepach. - Chciałem zaapelować do wszystkich producentów ...
2018-01-15 Soft drinks
firmy:
Lidl
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Liderzy w komunikacji za pomocą gazetek handlowych
Kapituła programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych wydanych w I półroczu 2017 r. Najlepiej oceniono sieci Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 ...
2017-11-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Żabka
Ranking serwisów kulinarnych
Najpopularniejszym serwisem kulinarnym w Polsce jest niezmienne Smaker.pl. Wyprzedza serwisy Kwestiasmaku.com, Przyslijprzepis.pl i Mojegotowanie.pl. Dwa pierwsze zanotowały w skali roku duże wzrosty odwiedzalności, podobnie jak Beszamel.se.pl i Mniammniam.com. Zmalały natomiast zasięgi ...
2017-10-24 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Prymat
,
Unilever
Lidl najbardziej aktywną marką w telewizji
Wśród najbardziej aktywnych marek w telewizji, które osiągnęły wynik co najmniej 10 000 GRP w grupie 4+, w pierwszym półroczu 2017 roku zdecydowanym liderem jest Lidl (GRP 32 100). Na ...
2017-08-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Handel zainwestował miliard w reklamę
Sektor handlu przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld PLN. Najwięcej - 737,6 mln PLN - wydali reklamodawcy z kategorii ...
2017-03-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Lidl rusza z nową kampanią promocyjną
Z początkiem lutego sieć handlowa Lidl kończy kampanię marketingową "Dorota, Karol i goście", z udziałem dziennikarki Doroty Wellman. Działania te trwały półtora roku. W ramach nowej strategii marketingowej ruszyły działania pod ...
2017-02-16 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl rusza z nową kampanią promocyjną
×
poprzedni
następny
Firmy handlowe zwiększyły budżety reklamowe
Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln PLN. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26% ...
2016-11-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Metro Group
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [47]
działy
› handel [41]
› zagranica [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [33]
› Tesco [18]
› Kaufland [9]
› Żabka [8]
› Carrefour [7]
› Real [5]
› Auchan [3]
› Mokate [3]
› PKN Orlen [3]
› Rossmann [3]
› E.Leclerc [2]
› Intermarche [2]
› Lewiatan [2]
› Metro Group [2]
› Netto [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Bakalland [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Freshmarket [1]
› Frito Lay [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Intersnack Poland [1]
› Jeronimo Martins [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› MarcPol [1]
› McDonald's [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nestle [1]
› Prima Poland [1]
› Prymat [1]
› Rast [1]
› Społem [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Unilever [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› kawa i herbata [7]
› słodycze i przekąski [5]
› inne produkty [5]
› alkohol [4]
› mleko [3]
› mięso i ryby [3]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [1]
› New Communications [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Starcom [1]
› Tequila [1]
marki
› Cisowianka [4]
› Dr.Oetker [2]
› E.Wedel [2]
› Loyd [2]
› Muszynianka [2]
› Tymbark [2]
› Winiary [2]
› Algida [1]
› Ba! [1]
› Delma [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Jupik [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› MK Cafe [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Morliny [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Piątnica [1]
› Polski Cukier [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Sprite [1]
› Sunbites [1]
› Tyskie [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA