KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
badania
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 67
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Biedronka wskazuje lodowe trendy
Z okazji przypadającego na 21 lipca Dnia Lodów sieć sklepów Biedronki stwierdziła, że Polacy w 2023 r. kupili o 13% więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
Rekordowa liczba użytkowników programu Moja Biedronka
Polacy mają w portfelach już ponad 17 mln kart Moja Biedronka, a w smartfonach ponad 9 milionów osób działa aplikacja powiązana z kartą. W ostatnich 8 miesiącach liczba ofert promocyjnych sieci ...
2023-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka przeprowadziła własne badanie cen
Sieć sklepów Biedronka porównała ceny 20 identycznych produktów ze swojej oferty oraz z oferty sieci konkurencyjnych - Auchan, Dino, Lidlu. Zdaniem Biedronki, to właśnie jej oferta jest najkorzystniejsza. - Aby sprawdzić ...
2023-08-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka ma najbardziej popularny program lojalnościowy
62% Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Coraz więcej z nas deklaruje też, że jest ich aktywnym użytkownikiem. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających ...
2022-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Żabka
Biedronka publikuje trzeci raport zrównoważonego rozwoju
Biedronka opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za 2021 rok. Jego podtytuł "Dla dobra wspólnego" podkreśla najważniejsze priorytety zaangażowania społecznego i środowiskowego, które są filarami strategii zrównoważonego rozwoju największej w Polsce sieci handlowej ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka z szeroką ofertą na tłusty czwartek
Tłusty czwartek to jeden z najsłodszych dni w roku, kiedy - zgodnie z tradycją - dozwolone jest objadanie się. W ubiegłym roku klienci kupili w sklepach sieci Biedronka aż 31 mln ...
2022-02-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka z szeroką ofertą na tłusty czwartek
×
Informacje o Biedronce dotarły do odbiorców ponad miliard razy
Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze, stając się najcenniejszym polskim znakiem towarowym w tej kategorii. Unikatowe badanie objęło 500 marek w 50 branżach w trudnym ...
2021-11-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy chętniej korzystają z programów lojalnościowych
2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w programach lojalnościowych - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia. Przeciętnie badani uczestniczą w trzech programach lojalnościowych. Po kilku latach stabilizacji ...
2021-10-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żabka
Biedronka zbadała zmiany nawyków żywieniowych Polaków
Sieć Biedronka razem z pracownią badań społecznych IPSOS w czasie Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprezentowała najważniejsze wnioski z badania "Zwyczaje żywieniowe w Polsce. Co się zmieniło w ciągu ostatnich 25 lat?" ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Ponad 80% Polaków szuka promocji
Najnowszy Raport Shopper Trends ujawnia, że ponad połowa Polaków źle ocenia swoją sytuację finansową. Aż 81% poszukuje promocji, a marki własne rozwijają się szybciej niż przed pandemią. Do sklepów chodzimy rzadziej ...
2021-05-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Rossmann
,
Żabka
Polacy masowo korzystają z aplikacji mobilnych detalistów
Programy lojalnościowe ułatwiają znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji - wynika z najnowszego Monitora Programów Lojalnościowych ...
2020-10-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Rossmann
Marki najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii
Polscy konsumenci z entuzjazmem przyjmują świadczone przez firmy i marki wsparcie w czasie walki z pandemią. Orlen, McDonald's, Lidl i Biedronka są najczęściej wymieniane jako te, które zaangażowały się w rozmaite ...
2020-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
McDonald's
,
PKN Orlen
Specjalne promocje na kawę w Biedronce
Aż 17 mln opakowań kawy rozpuszczalnej i 8 mln zabawek kupili klienci Biedronki w ubiegłym roku. W odpowiedzi na duże zainteresowanie sieć przygotowała specjalną ofertę sprzedaży tych produktów w tę środę ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Rośnie liczba uczestników programów lojalnościowych
Prawie 60% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok rośnie odsetek tych, którzy używają aplikacji mobilnych programów. Większa niż rok temu grupa użytkowników przyznaje, że programy ...
2019-08-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Marki własne decydują o sukcesie sklepów dyskontowych
Porównując udziały wydatków nabywców na zakupy produktów sprzedawanych pod markami własnymi zauważalne są duże dysproporcje pomiędzy poszczególnymi sieciami handlowymi. Biorąc pod uwagę dwie podstawowe kategorie towarów, czyli produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne ...
2019-05-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
Biedronka wybrana najlepszym dyskontem
Partnerzy handlowi już po raz piąty w ciągu ostatnich 9 lat docenili Biedronkę, przyznając jej tytuł "Retailer of the Year 2018 - Wybrany przez dostawców" w kategorii dyskonty. Biedronka osiągnęła ...
2019-04-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [67]
działy
› handel [59]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [33]
› Tesco [20]
› Żabka [9]
› Kaufland [8]
› Carrefour [7]
› Coca-Cola [6]
› Grupa Żywiec [5]
› Real [5]
› Rossmann [5]
› Auchan [4]
› Grupa Maspex [4]
› Kompania Piwowarska [4]
› Carlsberg [3]
› McDonald's [3]
› Mokate [3]
› PKN Orlen [3]
› Ustronianka [3]
› E.Leclerc [2]
› Intermarche [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Lewiatan [2]
› Lotte Wedel [2]
› Lubella [2]
› Metro Group [2]
› Netto [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Red Bull [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Elite Cafe [1]
› Freshmarket [1]
› Intersnack Poland [1]
› KFC [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› MarcPol [1]
› Mlekovita [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PepsiCo [1]
› Rast [1]
› SDM Wieluń [1]
› Społem [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [12]
› alkohol [9]
› kawa i herbata [8]
› słodycze i przekąski [8]
› mleko [5]
› inne produkty [4]
› mięso i ryby [3]
› owoce i warzywa [2]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Media Group [1]
› New Communications [1]
› Starcom [1]
marki
› Coca-Cola [6]
› Warka [5]
› Cisowianka [4]
› E.Wedel [4]
› Carlsberg [3]
› Tiger [3]
› Tyskie [3]
› Ustronianka [3]
› Dr.Oetker [2]
› Loyd [2]
› Lubella [2]
› Mlekovita [2]
› Muszynianka [2]
› Okocim [2]
› Red Bull [2]
› Tymbark [2]
› Algida [1]
› Delma [1]
› Felix [1]
› Finlandia [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Milka [1]
› MK Cafe [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Mokate [1]
› Morliny [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pedros [1]
› Pepsi [1]
› Piątnica [1]
› Polski Cukier [1]
› Winiary [1]
› Wojak [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA