KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
badania
Krajowa Unia Producentów Soków
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
Aż 55% konsumentów pije soki, aby uzupełnić poziom witamin i innych składników odżywczych, a tylko 6% Polaków nie sięga po te produkty. Jednym z najczęstszych powodów, przez który konsumenci rezygnują z ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Co czwarty Polak uważa, że do soków dodawany jest cukier
×
Tylko 12% osób kieruje się ceną przy zakupie przetworów z owoców i warzyw
Najnowsze badania świadomości konsumenckiej pokazują, że skład produktu, jakość lub wpływ na zdrowie są dla konsumentów dużo ważniejsze niż cena przetworów owocowo-warzywnych. Wyniki wykazały, że trend dotyczący zdrowego odżywiania nieustannie zyskuje ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Tylko 12% osób kieruje się ceną przy zakupie przetworów z owoców i warzyw
×
Kampania KUPS z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "Soki i musy - witaminy w SMART formie" realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Tymbark
,
Fleishman-Hillard
,
Hand Made
,
Havas Media
marki:
Tymbark
Konsumpcja soków wzrosła o 8%
Spożycie soków i przecierów owocowo-warzywnych w Polsce rośnie. Jednak na tle państw Zachodniej Europy pozostaje niewielkie. W ubiegłym roku zwiększyło się o blisko 8%, a Polacy wypili średnio ponad 14 litrów ...
2017-11-08 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
Najnowsze badania pokazują, że Polacy piją coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jedzą więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjna "Soki i musy - witaminy w SMART formie" uświadomiła ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
×
poprzedni
następny
Program promujący soki i musy przynosi efekty
Jak pokazują badania, dzieci w Polsce jedzą owoce i warzywa tylko kilka razy w tygodniu - to znacznie poniżej zalecanej normy. Naprzeciw temu problemowi wyszedł program edukacyjny "Soki i musy - ...
2017-07-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
Z najnowszego raportu Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN) wynika, że konsumpcja soków i nektarów w Polsce w 2015 roku wyniosła 757 mln litrów, a tym samym wzrosła o 8,3% w stosunku ...
2016-07-29 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
×
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
W środę w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów, którzy analizowali trendy na rynku sokowniczym w 5 krajach objętych kampanią "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie". Eksperci ...
2016-05-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
×
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Celem realizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" było zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po te produkty. I chociaż spożycie warzyw, owoców ...
2015-12-28 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
×
W niewielu polskich domach pije się sok do śniadania
Przeprowadzone wśród polskim mam badanie wykazało, że śniadanie jada się w aż 96% domów, w których są dzieci w wieku 3-12 lat. Dalsza część badania pokazała, że aż w 81% domów ...
2015-09-16 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej ...
2015-03-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
×
Podsumowanie kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Kampania "5 porcji warzyw, owoców lub soku" to ogólnokrajowy program edukacji żywieniowej podkreślający rolę warzyw i owoców w diecie, realizowany w ostatnich latach w Polsce i Rumunii. Kampania jest znana ...
2014-05-30 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [13]
działy
› zagranica [7]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [13]
› owoce i warzywa [11]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
› Havas Media [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Rebel Media [1]
marki
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA