KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
badania
Intermarche
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Tylko 7% dzieci zjada zalecaną dzienną dawkę owoców i warzyw
Według raportu "Zwyczaje żywieniowe dzieci i młodzieży pod kątem spożywania owoców i warzyw" przygotowanego na zlecenie Intermarche, jedynie 7,1% rodziców dzieci w wieku 6-15 lat deklaruje, że spożywają one zalecaną przez ...
2019-07-04 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Havas Media
Liderzy w komunikacji za pomocą gazetek handlowych
Kapituła programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych wydanych w I półroczu 2017 r. Najlepiej oceniono sieci Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 ...
2017-11-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Żabka
Sklepy wydają więcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzrosły o 31%. Największymi reklamodawcami pozostały Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo duży wzrost budżetu zanotowało Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
,
Tesco
Sieci handlowe promują niskie ceny
Najważniejszymi elementami ubiegłorocznych kampaniach promocyjnych sieci handlowych było podkreślanie jakości, polskości i świeżości produktów. W tym roku sieci chcą przyciągać klientów cenami - czytamy w Pulsie Biznesu. Wśród liderów tego ...
2013-07-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Tesco
Sieci handlowe promują niskie ceny
×
Wybrano Sieci Handlowe Roku 2012
Podczas Poland & CEE Retail Summit 2013 po raz trzeci wręczono coroczne nagrody "Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców". Są one wyróżnieniem przyznawanym przez dostawców najlepszym sieciom na rynku w ...
2013-03-26 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Netto
,
Rossmann
,
Selgros Cash&Carry
,
Żabka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› handel [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Kaufland [2]
› Lidl [2]
› Tesco [2]
› Żabka [2]
› E.Leclerc [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Metro Group [1]
› Netto [1]
› Real [1]
› Rossmann [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Havas Media [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA