KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inwestycje
handel
badania
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Dino naciska na lidera rynku detalicznego
Jak wynika z danych zebranych w blisko 300 gminach, Biedronka i Dino często konkurują ze sobą na lokalnych rynkach. Średnio 58% mieszkańców tych obszarów robi zakupy w portugalskiej sieci, a niecałe ...
2021-10-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
Dyskonty będą rosły powyżej 7% rocznie
W latach 2021-2026 dyskonty będą najszybciej rozwijającym się kanałem na rynku spożywczym w Polsce, wynika z najnowszych prognoz PMR zawartych w raporcie "Handel detaliczny artykułami spożywczym w Polsce 2021. Analiza rynku ...
2021-08-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Polacy deklarują chęć zakupów w e-Biedronce
Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. mieszkańców robiła już zakupy podstawowych produktów w sieci. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z ...
2018-11-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Frisco.pl
,
Kaufland
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
,
Żabka
Rok temu w Polsce otwarto 150 sklepów dyskontowych
Po 2016 r., kiedy sieci dyskontowe mocno zwolniły ekspansję, ubiegły rok przyniósł szybki wzrost inwestycji w tym formacie sklepów. W Polsce pojawiło się 150 nowych dyskontów - czytamy w Dzienniku Gazecie ...
2018-07-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Sklepy w centrach miast mają przyciągnąć zamożniejszych klientów
Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka zrealizował w ostatnim czasie kilka inwestycji w centrach dużych miast – m.in. we Wrocławiu i Warszawie. Sklep przy Nowym Świecie jest usytuowany w jednym najbardziej ...
2014-11-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Liczba sklepów dyskontowych wzrośnie do 4 tysięcy
Właściciele działających w Polsce sklepów dyskontowych zapowiadają duże inwestycje. Sieci te jak mają w tym roku otworzyć w sumie ponad 430 sklepów, dzięki czemu ich łączna liczba przekroczy 4 tys. - ...
2014-01-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Czerwona Torebka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Biedronka z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży
Obroty sieci Biedronka zwiększyły się po trzech kwartałach 2013 r. o 15,9%, do 5,6 mld EUR. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (like-for-like) wzrosła o 4,8%. Polskie dyskonty mają już 65% udziału w ...
2013-11-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
W Biedronce niska cena pozostaje najważniejsza
Choć cena pozostaje dla polskich konsumentów bardzo istotnym kryterium, to nie tylko ona decyduje o wyborze produktu. Dlatego Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka skupia się nie tylko na obniżaniu kosztów ...
2013-10-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
W ciągu 3 lat powstanie 800 nowych Biedronek
W ciągu najbliższych trzech lat liczba sklepów sieci Biedronka w Polsce wzrośnie z ponad 2200 obecnie do 3 tys. - powiedział w wywiadzie dla Pulsu Biznesu szef Jeronimo Martins. Według ...
2013-09-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Czerwona Torebka
,
EKO Holding
,
Jeronimo Martins
,
Ledi
,
Lidl
Rośnie liczba klientów dużych sklepów w Polsce
Podstawowe zakupy Polacy robią głównie w sklepach wielkopowierzchniowych (hiper- i supermarketach) - wynika z badań firmy Nielsen. W 2011 r. Polacy kupili w nich 50% towarów spożywczych, o 3 punkty proc ...
2012-06-28 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka zmienia wizerunek marketów
Sieć sklepów dyskontowych Biedronka kontynuuje prace na zmianą wizerunku. Co tydzień zmianę przechodzi 40-45 marketów. Do tej pory Jeronimo Martins, właściciel sieci, odświeżył przeszło 680 sklepów. - Efekty, które przynoszą ...
2012-05-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [12]
działy
› innowacje i nowości [2]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [7]
› Jeronimo Martins [4]
› Netto [3]
› Czerwona Torebka [2]
› Kaufland [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Dino [1]
› EKO Holding [1]
› Frisco.pl [1]
› Ledi [1]
› Makarony Polskie [1]
› Rossmann [1]
› Tesco [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA