KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
badania
Warka
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Piwo bezalkoholowe chętnie wybierane na majówkę
Wraz z nadejściem pierwszych ciepłych dni wzrosty sprzedaży odnotowują piwa smakowe, kraftowe oraz bezalkoholowe. Podczas krótkich wyjazdów i urlopów konsumenci coraz chętniej wybierają opcję 0% - wynika z danych Listonic ...
2021-04-20 Soft drinks
marki:
Żywiec
,
Desperados
,
Lech
,
Somersby
,
Redd's
,
Tyskie
,
Okocim
,
Warka
Wysoka sprzedaż piw smakowych i bezalkoholowych w małych sklepach
Rosnąca popularność lżejszych i smakowych wersji piw przekłada się na szerokość oferty tej kategorii również na półkach sklepów małego formatu. W przeciętnej placówce tego typu produkty zajmują już prawie jedną trzecią ...
2019-08-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Desperados
,
Lech
,
Somersby
,
Warka
Piwo w co czwartym koszyku w małych sklepach
W sklepach małoformatowych piwo jest kategorią, która zdecydowanie najczęściej spośród wszystkich produktów paczkowanych trafia do koszyków. Jak pokazują dane gromadzone przez CMR, znajduje się ono średnio na co czwartym paragonie, generując ...
2018-05-05 Soft drinks
marki:
Żywiec
,
Tatra
,
Żubr
,
Dębowe
,
Harnaś
,
Okocim
,
Warka
Sponsoring piłki nożnej najbardziej widoczny
Piłka nożna to dyscyplina, której kibice w Polsce w największym stopniu zauważają sponsorów. Kolejne są: Formuła 1 i rajdy samochodowe - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Następne pozycje ...
2013-02-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Elite Cafe
,
Grupa Maspex
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
,
Red Bull
marki:
Wojak
,
Pedros
,
Red Bull
,
Tiger
,
Warka
Sponsoring piłki nożnej najbardziej widoczny
×
Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Euro 2012
Sieć sklepów Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini ...
2012-07-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
McDonald's
marki:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Które marki zyskują na Euro 2012?
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych prezentuje wyniki czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zdecydowana większość Polaków (79%) w wieku 15-50 lat jest ...
2012-05-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [4]
› Biedronka [3]
› Kompania Piwowarska [3]
› Coca-Cola [2]
› Carlsberg [1]
› Elite Cafe [1]
› Grupa Maspex [1]
› McDonald's [1]
› Red Bull [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [6]
› napoje bezalkoholowe [4]
› kawa i herbata [1]
marki
› Tyskie [3]
› Coca-Cola [2]
› Desperados [2]
› Lech [2]
› Okocim [2]
› Somersby [2]
› Żywiec [2]
› Carlsberg [1]
› Dębowe [1]
› Harnaś [1]
› Pedros [1]
› Red Bull [1]
› Redd's [1]
› Tatra [1]
› Tiger [1]
› Wojak [1]
› Żubr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA