KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
badania
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 169
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Jednak największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. - wynika z raportu ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
×
Biedronka widzi zmiany postaw konsumentów
Sieć sklepów Biedronka widzi pierwsze oznaki zmiany zachowania klientów w związku z wysoką inflacją. Polacy robią zapasy produktów podstawowych, jak mąka czy olej. Niektórzy zaczynają natomiast kupować mniej, a ich średnie ...
2022-04-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Dla konsumentów najważniejsza jest lokalizacja sklepu
Sklepy odwiedzamy często - bo aż kilka razy w tygodniu. Jakie sieci handlowe wybieramy i ile wydajemy na zakupy? Listonic zbadał zwyczaje zakupowe Polaków na potrzeby Rankingu popularności sieci handlowych 2022 ...
2022-04-26 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
Dwumilionowy e-klient Biedronki
Ponad 2 mln transakcji to liczba najlepiej definiującą dwa lata działania Sklepu Internetowego Biedronki razem z Glovo oraz pół roku usługi ekspresowej dostawy zamówień BIEK. Zakupy online w Biedronce z dostawą ...
2022-04-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Dwumilionowy e-klient Biedronki
×
Karta Moja Biedronka coraz bardziej międzynarodowa
Program lojalnościowy Moja Biedronka ma już ponad 11,8 mln aktywnych użytkowników. Od roku mogą z niej korzystać również użytkownicy numerów telefonów z krajów sąsiednich. Obecnie z karty Moja Biedronka najaktywniej korzystają ...
2022-03-31 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Karta Moja Biedronka coraz bardziej międzynarodowa
×
Biedronka z szeroką ofertą na tłusty czwartek
Tłusty czwartek to jeden z najsłodszych dni w roku, kiedy - zgodnie z tradycją - dozwolone jest objadanie się. W ubiegłym roku klienci kupili w sklepach sieci Biedronka aż 31 mln ...
2022-02-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka z szeroką ofertą na tłusty czwartek
×
Informacje o Biedronce dotarły do odbiorców ponad miliard razy
Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze, stając się najcenniejszym polskim znakiem towarowym w tej kategorii. Unikatowe badanie objęło 500 marek w 50 branżach w trudnym ...
2021-11-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Raport IPSOS o nawykach żywieniowych Polaków
2/3 Polaków jest zdania, że odżywianie ma bardzo duży wpływ na zdrowie. Taka sama większość uważa, że odżywia się zdrowo. Jednocześnie królową polskich śniadań i kolacji jest nadal kanapka z wędliną ...
2021-10-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Raport IPSOS o nawykach żywieniowych Polaków
×
Polacy chętniej korzystają z programów lojalnościowych
2/3 dorosłych Polaków deklaruje uczestnictwo w programach lojalnościowych - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2021 ARC Rynek i Opinia. Przeciętnie badani uczestniczą w trzech programach lojalnościowych. Po kilku latach stabilizacji ...
2021-10-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żabka
Dino naciska na lidera rynku detalicznego
Jak wynika z danych zebranych w blisko 300 gminach, Biedronka i Dino często konkurują ze sobą na lokalnych rynkach. Średnio 58% mieszkańców tych obszarów robi zakupy w portugalskiej sieci, a niecałe ...
2021-10-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
Biedronka zbadała zmiany nawyków żywieniowych Polaków
Sieć Biedronka razem z pracownią badań społecznych IPSOS w czasie Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprezentowała najważniejsze wnioski z badania "Zwyczaje żywieniowe w Polsce. Co się zmieniło w ciągu ostatnich 25 lat?" ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Dyskonty będą rosły powyżej 7% rocznie
W latach 2021-2026 dyskonty będą najszybciej rozwijającym się kanałem na rynku spożywczym w Polsce, wynika z najnowszych prognoz PMR zawartych w raporcie "Handel detaliczny artykułami spożywczym w Polsce 2021. Analiza rynku ...
2021-08-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Spadła lojalność klientów do dyskontów
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale 2021 r. sieć Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych, a wszystkie największe sieci z ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Polacy nie przywiązują się do jednej sieci sklepów
Podczas zakupów produktów FMCG rzadko przywiązujemy się do konkretnej sieci handlowej. Aby to zmienić, najwięksi detaliści rozwijają programy lojalnościowe, wśród których coraz większą rolę odgrywają aplikacje. Takie dane płyną z najnowszych ...
2021-05-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Lidl
,
Rossmann
Ponad 80% Polaków szuka promocji
Najnowszy Raport Shopper Trends ujawnia, że ponad połowa Polaków źle ocenia swoją sytuację finansową. Aż 81% poszukuje promocji, a marki własne rozwijają się szybciej niż przed pandemią. Do sklepów chodzimy rzadziej ...
2021-05-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Rossmann
,
Żabka
Excellence z nową umową międzynarodową
Zarząd Spółki Excellence, producenta soków i napojów, poinformował o podpisaniu umowy ze wszystkimi business unitami Jeronimo Martins Group w Europie. Umowa dotyczy współpracy polegającej na dostawach produktów marki własnej do ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Excellence
,
Jeronimo Martins
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
Na start sezonu Carlsberg Polska proponuje nowy bezalkoholowy wariant Carlsberg Pilsner. To odpowiedź marki na rozwijający się rynek piw bezalkoholowych. Piwa bezalkoholowe w 2020 roku kolejny raz zanotowały wzrost popularności ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
marki:
Carlsberg
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
×
poprzedni
następny
Żywność w e-sklepach podrożała w ciągu roku o 6%
W pandemii Polacy kupują żywność przez Internet. W lutym 2021 r. ceny produktów spożywczych w e-commerce wzrosły w skali roku o ponad 6% - pokazuje raport "Koszyk zakupowy" autorstwa ASM Sales ...
2021-03-16 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
Żabka i Biedronka umocniły wizerunek
W ubiegłym roku sieci Żabka udało się najbardziej wzmocnić wizerunek i pozycję na rynku spośród sieci handlowych - wynika z badania YouGov BrandIndex autorstwa agencji Inquiry. Pod tym względem umocniły się ...
2021-01-12 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żabka
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
[9]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [15]
› kiedykolwiek [169]
działy
› promocje i PR [59]
› inwestycje [12]
› zagranica [10]
› innowacje i nowości [6]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [103]
› Tesco [39]
› Kaufland [32]
› Auchan [31]
› Netto [23]
› Carrefour [22]
› Aldi [18]
› Żabka [15]
› Piotr i Paweł [13]
› Rossmann [13]
› E.Leclerc [12]
› Jeronimo Martins [12]
› Intermarche [10]
› Makro Cash & Carry [10]
› Dino [8]
› Selgros Cash&Carry [7]
› Alma [6]
› Polomarket [6]
› Lewiatan [5]
› Coca-Cola [4]
› Grupa Żywiec [4]
› Real [4]
› Carlsberg [3]
› Grupa Maspex [3]
› Metro Group [3]
› PKN Orlen [3]
› Społem [3]
› Stokrotka [3]
› Czerwona Torebka [2]
› Delikatesy Centrum [2]
› EKO Holding [2]
› Freshmarket [2]
› Frisco.pl [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Lotte Wedel [2]
› McDonald's [2]
› Mlekovita [2]
› Mokate [2]
› POLOmarket [2]
› Tymbark [2]
› abc [1]
› Da Grasso [1]
› Danone [1]
› Dealz [1]
› Elite Cafe [1]
› Eurocash [1]
› Excellence [1]
› Gemius [1]
› Hortex [1]
› Intersnack Poland [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Konspol [1]
› Ledi [1]
› Makarony Polskie [1]
› MarcPol [1]
› Mila [1]
› Mispol [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Pamapol [1]
› PepsiCo [1]
› Rast [1]
› Red Bull [1]
› SDM Wieluń [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› U Jędrusia [1]
› Ustronianka [1]
› Virtu [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [15]
› słodycze i przekąski [15]
› alkohol [12]
› owoce i warzywa [11]
› mleko [10]
› mięso i ryby [10]
› inne produkty [10]
› kawa i herbata [7]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Havas [1]
› Media Group [1]
› Starcom [1]
marki
› Coca-Cola [4]
› Cisowianka [3]
› Warka [3]
› Carlsberg [2]
› E.Wedel [2]
› Loyd [2]
› Mlekovita [2]
› Tymbark [2]
› Tyskie [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Algida [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Felix [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› MK Cafe [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Morliny [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pedros [1]
› Pepsi [1]
› Polski Cukier [1]
› Red Bull [1]
› Tiger [1]
› Ustronianka [1]
› Virtu [1]
› Winiary [1]
› Wojak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA