KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Coca-Cola
PepsiCo
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Zmiany na podium napojów gazowanych w USA
Choć na pierwszym miejscu najpopularniejszych napojów gazowanych na rynku amerykańskim pozostaje Coca-Cola, to z drugiego miejsca, po 40 latach spadła Pepsi. Jej miejsce zajęła marka Dr Pepper – informuje portal Business ...
2024-06-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Orangina Schweppes
,
PepsiCo
marki:
Dr Pepper
,
Sprite
,
Pepsi
,
Coca-Cola
Sprzedaż napojów w sklepach małoformatowych przed świętami
Szczyt sprzedaży napojów w sklepach małoformatowych przypada na miesiące letnie, ale jest to kategoria, która plasuje się w czołówce najczęściej kupowanych grup produktów niezależnie od pory roku, w tym również w ...
2023-12-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Colian
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
PepsiCo
,
Tymbark
,
Zbyszko
marki:
Tymbark
,
Hortex
,
Zbyszko
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Hellena
Napoje w małych opakowaniach letnim hitem
Wraz ze wzrostem temperatur w sklepach małoformatowych do 300 m2 wyraźnie rośnie zarówno wartość sprzedaży, jak i liczba paragonów, na których można znaleźć wodę, napoje gazowane, soki, napoje niegazowane, herbaty mrożone ...
2019-06-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Nałęczów Zdrój
,
PepsiCo
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Cisowianka
Polacy nie potrafią wskazać marek związanych z Mundialem
Ponad 60% respondentów nie potrafiło wskazać żadnej marki związanej z mistrzostwami świata w Rosji ani z polską reprezentacją w piłce nożnej - pokazało badanie firmy Starcom. W odpowiedzi na pytanie ...
2018-05-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
PepsiCo
,
Ustronianka
,
Starcom
marki:
Ustronianka
,
Pepsi
,
Coca-Cola
Wzrosły wydatki reklamowe na napoje gazowane
Producenci napojów gazowanych wydali przez trzy kwartały tego roku o jedną trzecią więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym. Najsilniej reklamowanymi markami były Coca-Cola i Pepsi. W omawianym okresie producenci wydali ...
2015-11-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Colian
,
Orangina Schweppes
,
PepsiCo
,
Zbyszko
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Sprzedaż napojów idzie w górę
Łączna wartość rynku napojów bezalkoholowych przekroczyła w ubiegłym roku 12 mld PLN, a najbardziej wartościową kategorią są napoje gazowane. Rynek charakteryzuje się dużą sezonowością – w lecie sprzedaje się ich o ...
2015-08-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
marki:
Mirinda
,
Coca-Cola
Coca-Cola ma dwukrotnie większy budżet marketingowy niż Pepsi
Z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl wynika, że producenci napojów gazowanych w okresie od stycznia do maja 2015 r. cennikowo przeznaczyli na wsparcie reklamowe swoich marek w mediach pozainternetowych 92,9 ...
2015-07-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
marki:
Fanta
,
Sprite
,
Pepsi
,
Coca-Cola
Ponad 400 mln PLN na reklamę napojów
W I połowie 2013 r. producenci napojów bezalkoholowych przeznaczyli na działania reklamowe (bez internetu) 409,4 mln PLN, o 5,9% więcej niż rok wcześniej. Budżet Coca-Coli był dwukrotnie większy niż Pepsi, wyraźnie ...
2013-08-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Hoop Polska
,
Nałęczów Zdrój
,
PepsiCo
,
Tymbark
,
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
,
Żywiec Zdrój
,
Equinox
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Hoop
,
Staropolanka
,
Cisowianka
,
Dobrowianka
Coca-Cola i Pepsi pobite przez Angry Birds
Napój gazowany produkowany na zlecenie firmy Rovio pod marką Angry Birds na fińskim rynku, sprzedaje się lepiej niż Coca-Cola i Pepsi. Produkt związany z bijącą rekordy popularności grą wideo na ...
2012-11-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Olvi
,
PepsiCo
,
Rovio
marki:
Angry Birds
,
Pepsi
,
Coca-Cola
Euromonitor International: rosyjski rynek napojów bezalkoholowych
W 2011 r. wartość rosyjskiego rynku napojów bezalkoholowych była szacowana na 14,5 mld USD, a jego wielkość wyniosła 12 mld litrów. W skali globalnej oznacza to, że Rosja jest 10. co ...
2012-09-28 Russia & CIS
firmy:
Coca-Cola
,
Karachińskij Istocznik
,
Lebiediańskij
,
Multon
,
Nidan
,
PepsiCo
,
Wimm-Bill-Dann
marki:
Aqua Minerale
,
Bonaqua
,
Pepsi
,
Coca-Cola
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [4]
› handel [3]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [10]
› PepsiCo [10]
› Grupa Maspex [3]
› Tymbark [3]
› Colian [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Orangina Schweppes [2]
› Zbyszko [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Biedronka [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortex [1]
› Karachińskij Istocznik [1]
› Lebiediańskij [1]
› Multon [1]
› Nidan [1]
› Olvi [1]
› Rovio [1]
› Ustronianka [1]
› Wimm-Bill-Dann [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
firmy marketingowe
› Equinox [1]
› Starcom [1]
marki
› Pepsi [9]
› Tymbark [3]
› Cisowianka [2]
› Sprite [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Angry Birds [1]
› Aqua Minerale [1]
› Bonaqua [1]
› Dobrowianka [1]
› Dr Pepper [1]
› Fanta [1]
› Hellena [1]
› Hoop [1]
› Hortex [1]
› Mirinda [1]
› Staropolanka [1]
› Ustronianka [1]
› Zbyszko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA