KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lubella
kiedykolwiek
Lubella
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Maspex notuje wysoką sprzedaż makaronu
Polskie firmy spożywcze informują o zwiększonej produkcji i zapewniają o wysokich zapasach żywności. Problemem, który może wystąpić jest jedynie ewentualna kwarantanna pracowników oraz kłopoty z dostawami surowców i gotowych wyrobów do ...
2020-03-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella uruchomiła inwestycję o wartości 130 mln PLN
Nowoczesny kompleks produkcyjny ze zautomatyzowanym centrum logistycznym o wartości pozwoli Lubelli umocnić się na pozycji lidera makaronów w Polsce. Od 2003 roku, czyli od wejścia Lubelli w skład Grupy Maspex ...
2018-05-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella uruchomiła inwestycję o wartości 130 mln PLN
×
Makaron w niemal każdym polskim domu
Makaron to bardzo powszechny produkt spożywczy - jada go niemal każdy Polak. W ostatnim roku w 97% polskich domów zakupiono średnio 10,8 kg makaronu. 93% Polaków przyznaje, że jada dania z ...
2017-10-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Mężczyźni stają się coraz aktywniejsi w kuchni
Mężczyzna w kuchni to już nie tylko konsument gotowych dań, ale też często ich twórca, który odnajduje w gotowaniu pasję i przyjemność. 32% respondentów deklaruje nawet, że mężczyźni radzą sobie w ...
2017-03-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Spożycie makaronu w Polsce stopniowo rośnie
W ciągu 5 ostatnich lat wartość polskiego rynku detalicznego makaronu wzrosła z 770 do ponad 900 mln PLN, a ilościowo sięga 150 tys. ton. Rynek rośnie systematycznie o kilka procent rocznie ...
2014-03-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Malma
,
Lubella
Spożycie makaronu w Polsce stopniowo rośnie
×
Rynek makaronów wzrósł o 3%
W okresie od grudnia 2012 r. do listopada 2013 r. rynek makaronów w Polsce zanotował 3% wzrostu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Wzrost ten nastąpił zarówno w ujęciu ilościowym ...
2014-01-23 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Czanieckie Makarony
,
Eko-Mak
,
Goliard
,
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Makarony Polskie
marki:
Vitalia
,
Dobrusia
,
Pastani
,
Lubella
Rynek makaronów wzrósł o 3%
×
Ranking polskich marek Rzeczpospolitej
Do prawie 60 mld PLN wzrosła w tym roku łączna wartość 330 najcenniejszych polskich marek. Z rankingu Rzeczpospolitej wynika, że Orlen, PKO BP i Biedronka to trzy najdroższe polskie marki. Ich ...
2013-12-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Maspex
,
Kompania Piwowarska
,
Lotte Wedel
,
Lubella
,
Tymbark
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Kubuś
,
Tyskie
,
Lubella
,
Tiger
Grupa Maspex kończy prace nad strategią dla Malmy
- Ostatnie trzy lata były depresyjne na rynku soków, dwa lata temu mieliśmy do czynienia nawet z kilkunastoprocentowym spadkiem, ale mamy to już za sobą - mówi Krzysztof Pawiński, prezes Grupy ...
2013-09-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Malma
,
Lubella
Grupa Maspex kończy prace nad strategią dla Malmy
×
Makaronowe preferencje Polaków
Aż 35% Polaków je makaron kilka razy w tygodniu. Najchętniej komponujemy go z mięsem (25%) i z sosem na bazie pomidorów (24%). Celem badania przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii Homo ...
2013-06-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Malma w rękach Lubelli
Spółka Lubella należąca do Grupy Maspex Wadowice kupiła m.in. markę Malma w ramach procesu sprzedaży prowadzonego przez syndyka. W związku z transakcją, Lubella planuje zwiększyć zatrudnienie i w pierwszej kolejności skieruje ...
2013-06-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Malma
marki:
Malma
,
Lubella
Malma w rękach Lubelli
×
Rynek napojów wciąż jest otwarty na nowości
- Rynek soków, nektarów i napojów to jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce. Jest to rynek dojrzały i raczej nie można spodziewać się już spektakularnych jego wzrostów, jak to miało ...
2013-02-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Lubella
Kasza ryż i makaron zastępują ziemniaki
Polacy coraz częściej rezygnują z ziemniaków. W okresie od 2004 do 2010 r. ich konsumpcja per capita spadła ze 129 kg do 112 kg - informuje Puls Biznesu. Z mody ...
2012-07-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Sawex Foods
marki:
Lubella
FILTRY
działy
› inwestycje [3]
› promocje i PR [2]
› zagranica [2]
› innowacje i nowości [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [12]
› Biedronka [2]
› Czanieckie Makarony [1]
› Eko-Mak [1]
› Goliard [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lotte Wedel [1]
› Makarony Polskie [1]
› Malma [1]
› Sawex Foods [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [12]
› napoje bezalkoholowe [3]
› alkohol [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› Malma [3]
› Kubuś [2]
› Tymbark [2]
› Dobrusia [1]
› E.Wedel [1]
› Pastani [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› Vitalia [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA