KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
MEC
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Paluszki najpopularniejszą przekąską w Polsce
Decydując się na zjedzenie przekąski najczęściej wybieramy paluszki - wynika z badania firmy MEC na zlecenie Crispy Natural. Jak pokazują badania przekąski są obecne w niemal wszystkich polskich domach. Konsumenci ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Paula
,
MEC
marki:
Crispy Natural
Widzowie lubią oglądać marki w serialach
70% internautów uważa, że marki, które pojawiają się w serialach, są tam pokazywane odpłatnie – wynika z badania firmy MEC. Ponad połowie z nich nie przeszkadza to uważać, że lubią, gdy ...
2015-06-18 Soft drinks
firmy:
MEC
„Poradnik Przywódcy Stada” – kampania marki Lion
W połowie stycznia, należąca do firmy Nestle, marka Lion wystartowała z nową kampanią reklamową prowadzoną pod hasłem: „Poradnik Przywódcy Stada”. Kampania, która potrwa kilka tygodni, obejmuje zasięgiem ogólnopolskie stacje telewizyjne ...
2015-02-10 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Blueberry
,
MEC
marki:
Lion
MEC wdraża Ad Quantum
Dom mediowy MEC uruchamia projekt analityczny Ad Quantum, który pozwala mierzyć wpływ spotów reklamowych nadawanych w telewizji i internecie na efektywność kampanii oraz ustalać optymalny podział budżetu pomiędzy tymi mediami ...
2014-06-17 Soft drinks
firmy:
MEC
Żubr promowany do potraw z grilla
Z początkiem kwietnia rusza kampania pod hasłem "Żubr podchodzi do grilla". Działania promocyjne potrwają do końca sierpnia i będzie prowadzone głównie w telewizji i na outdoorze. W nowej reklamie piwa ...
2014-04-04 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
IQ Marketing
,
Kalicińscy.com
,
MEC
,
Platige Image
,
Q&A Communications
marki:
Żubr
Nestle promuje "5 posiłków dziennie"
Firma Nestle rozpoczyna kolejną edycję kampanii społecznej zachęcającej do spożywania 5 posiłków dziennie. Decyzja o realizacji nowej edycji kampanii wynika z faktu, że aż 78% Polaków deklaruje, że je każdego dnia ...
2013-08-27 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Ogilvy & Mather
,
Publicis
marki:
Nestle
Anna Przybylska ponownie w kampanii płatków Nestle
Nestle wychodzi naprzeciw potrzebom mam, które pragną zaoferować swoim dzieciom więcej propozycji pożywnego śniadania. Badanie opinii wyrażanych przez mamy w czasie dyskusji w Internecie pokazało, że wiele z nich porusza ...
2013-02-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
MEC
marki:
Nestle
Anna Przybylska ponownie w kampanii płatków Nestle
×
poprzedni
następny
FILTRY
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [3]
› Kompania Piwowarska [1]
› Paula [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› MEC [7]
› Blueberry [1]
› IQ Marketing [1]
› Kalicińscy.com [1]
› McCann [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Platige Image [1]
› Publicis [1]
› Q&A Communications [1]
marki
› Nestle [2]
› Crispy Natural [1]
› Lion [1]
› Żubr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA