KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Biedronka
Intermarche
Kaufland
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Stabilizacja dynamiki wzrostu cen w sieciach handlowych
Wyniki najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wykazują stabilizację tempa wzrostu cen podstawowych produktów spożywczych. To już trzeci miesiąc z rzędu, kiedy podwyżka średniej ceny koszyka ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Dino
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Polomarket
,
Selgros Cash&Carry
Kwietniowy wzrost cen w sklepach internetowych
Za podstawowe zakupy spożywcze w sklepach internetowych Polacy płacili w kwietniu średnio prawie 275 zł. To dużo więcej niż w sklepach stacjonarnych - wynika z badania ASM Sales Force Agency ...
2020-05-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Tesco
Badanie cen produktów spożywczych
Eksperci ASM Sales Force Agency przeprowadzili badania cen produktów spożywczych. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci branży FMCG (Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Selgros Cash & Carry, Tesco) ...
2019-05-24 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Frisco.pl
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Tesco
Badanie opinii konsumentów na temat sieci sklepów
Eksperci portalu Onet.pl oraz Polskiego Instytutu Badań Jakości (PIBJA) przeprowadzili badania opinii konsumentów temat największych sieci hiper i supermarketów w Polsce. Do badania wybrano największe sieci marketów, które zostały podzielone ...
2018-06-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Tesco
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Sklepy wydają więcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzrosły o 31%. Największymi reklamodawcami pozostały Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo duży wzrost budżetu zanotowało Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [6]
działy
› handel [6]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kaufland [6]
› Lidl [6]
› Auchan [5]
› Tesco [5]
› Carrefour [4]
› E.Leclerc [4]
› Makro Cash & Carry [3]
› Selgros Cash&Carry [3]
› Piotr i Paweł [2]
› Polomarket [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Dino [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Lewiatan [1]
› Metro Group [1]
› Real [1]
› Społem [1]
› Żabka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA