KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Cykoria
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Jesienna półka z przyprawami
Jesień to czas domowych przetworów ze śliwek, jabłek, gruszek oraz dyni. Jakie najczęściej przyprawy wykorzystują Polacy do ich przygotowania? Które z nich cieszą się największą popularnością? - W domowych wekach ...
2019-09-17 Food & drinks
firmy:
Cykoria
Czas na powrót szkolnych przekąsek
Rok szkolny i wakacje to okresy, rządzące się zupełnie odmiennymi regułami, w których rotacja produktów jest zupełnie inna, podobnie jak potrzeby konsumentów. - Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego wzrasta przede ...
2018-08-23 Food & drinks
firmy:
Cykoria
marki:
Cykoria
Letnie bestsellery Cykorii
- Wielu konsumentów chce zamknąć w słoikach jak najwięcej słońca, aby w chłodne dni móc się cieszyć domowym smakiem konfitur czy przecierów. Letnio-jesiennym hitem są przyprawy do kwaszenia oraz konserwowania ogórków ...
2018-08-10 Food & drinks
firmy:
Cykoria
marki:
Cykoria
Letnie bestsellery Cykorii
×
poprzedni
następny
Cykoria wskazuje letnie bestsellery
- Największą sprzedaż w okresie wakacyjnym odnotowujemy zarówno dla przypraw jednorodnych, jak i mieszanek, zwłaszcza tych dedykowanych specjalnie na grilla - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Cykoria S.A ...
2017-06-23 Soft drinks
firmy:
Cykoria
Cykoria wskazuje letnie bestsellery
×
Sezonowość omija przyprawy jednorodne
Przyprawy to kategoria, która generuje największą sprzedaż dla Cykoria S.A. Prym wiodą tutaj przyprawy jednorodne, takie jak pieprz, majeranek, liść laurowy, lubczyk czy ziele angielskie, które generują największą sprzedaż i to ...
2017-06-14 Food & drinks
firmy:
Cykoria
marki:
Cykoria
Polski rynek fiksów wart już ponad 270 mln PLN
Polacy w ciągu roku kupują 4,4 tys. ton fiksów, o wartości prawie 274 mln PLN - wynika z danych firmy Nielsen. Wprawdzie kategoria w okresie czerwiec 2011-maj 2012 w ujęciu wolumenowym ...
2012-09-12 Food & drinks
firmy:
Cykoria
,
Grupa Maspex
,
McCormick
,
Nestle
,
Unilever
marki:
Winiary
,
Kamis
,
Knorr
,
Lubella
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› McCormick [1]
› Nestle [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
› słodycze i przekąski [2]
› owoce i warzywa [1]
marki
› Cykoria [3]
› Kamis [1]
› Knorr [1]
› Lubella [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA