KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
badania
dostawcy
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Mapa preferencji smakowych Europejczyków
Jakie są preferencje smakowe Europejczyków i jak bardzo są one uzależnione od wpływów kulturowych? Odpowiedzi na to pytanie szukali Przyjaciele Szkła (Friends of Glass), organizując międzynarodowy quiz, w którym wzięło udział ...
2015-11-02 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Opakowania winne otyłości?
Otyłość może być skutkiem działania popularnych substancji chemicznych - taką rewolucyjną hipotezę przedstawili amerykańscy naukowcy podczas konferencji Amerykańskiego Stowarzyszenia na rzecz Rozwoju Nauki. Według badań niebezpieczeństwo tkwi w opakowaniach aluminiowych do napojów ...
2007-02-20 Soft drinks
Nowe prawo dotyczące aromatów
Unia Europejska przygotowuje się do wprowadzenia rewolucyjnych zmian prawa dotyczącego aromatów spożywczych. Być może już w połowie przyszłego roku roku zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie, które określi, jakie substancje aromatyczne będą mogły ...
2007-02-12 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Droga miedź bije także w przemysł napojowy
W środę padła kolejna bariera ceny miedzi. Za tonę tego surowca w Londynie trzeba było zapłacić po raz pierwszy w historii ponad 8 tys. USD. Drożeją też inne metale. Jako pierwsi wysokie ceny ...
2006-05-11 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
działy
› zagranica [5]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Ardagh [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [8]
› owoce i warzywa [7]
› słodycze i przekąski [7]
› mleko [6]
› mięso i ryby [4]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA