KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
promocje i PR
dostawcy
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Maspex wprowadza zakrętkę przytwierdzoną do kartonu
Grupa Maspex, jeden z największych producentów żywności w Europie Środkowo-Wschodniej, kontynuuje partnerstwo z firmą SIG, stając się pierwszą firmą oferującą przytwierdzoną zakrętkę domeTwist do kartonowych opakowań combidome. Przytwierdzone zakrętki obecnie ...
2023-01-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
SIG Combibloc
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Maspex wprowadza zakrętkę przytwierdzoną do kartonu
×
Heinz pracuje nad papierową butelką do ketchupu
Kraft Heinz ogłosił nawiązanie partnerstwa z firmą Pulpex, zajmującą się zrównoważonymi opakowaniami, w celu stworzenia pierwszej na świecie papierowej, nadającej się do recyklingu butelki do ketchupu. Opakowanie ma powstać w 100% ...
2022-05-13 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Pulpex
marki:
Heinz
Heinz pracuje nad papierową butelką do ketchupu
×
Kaufland wydaje pierwszy raport transparentności
Kaufland opublikował pierwszy "Raport transparentności 2020. Owoce i Warzywa", dzięki któremu opinia publiczna może dowiedzieć się, w jaki sposób sieć we współpracy ze swoimi dostawcami pracuje nad doskonaleniem grupy produktów, jaką ...
2021-03-29 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Soki BIO marki Fortuna
Grupa Polmlek wprowadza na rynek linię Fortuna BIO. Są to soki tłoczone bezpośrednio ze świeżych owoców i warzyw, pochodzących z certyfikowanych ekologicznych upraw. - Ekologiczne soki zyskały ekologiczne opakowania. 83% ...
2020-12-18 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Fortuna
Soki BIO marki Fortuna
×
poprzedni
następny
Akcja CSR dla Green Factory Logistics
Od połowy kwietnia 2020 r. do grona klientów 38 Content Communication dołączyła firma Green Factory Logistics, operator logistyczny świadczący kompleksowe usługi w transporcie produktów świeżych. Agencja odpowiada za stworzenie całościowej ...
2020-04-30 Soft drinks
firmy:
Green Factory
,
38 PR & Content Communication
Dwie branże zapraszają na Weekend piw malinowych
Plantatorzy i piwowarzy zapraszają na Weekend piw malinowych. Odbędzie się on 18-21 lipca w 37 pubach w całej Polsce. Zaproszenie to okazja dla wszystkich producentów owoców by lepiej poznać branżę piwnych ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Browar Stu Mostów
Plantatorzy owoców jagodowych promują lodowych rzemeślników
Plantatorzy owoców zapraszają branżę lodową do promocji lodów jagodowych. Rzemeślnicze wytwórnie lodów to branża, która w Polsce, w ostatnich latach zanotowała duży wzrost. - Dobre lody to w połowie znakomite ...
2019-07-12 Soft drinks
Lidl Polska zmieni opakowania warzyw i owoców
W ofercie sieci Lidl pojawią się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo. Klienci będą mogli kupić m.in. BIO ziemniaki, BIO cebulę lub BIO marchew w pełni nadających się ...
2019-03-19 Soft drinks
firmy:
Lidl
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Dostawcy warzyw i owoców w spocie Lidla
Sieć sklepów Lidl rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową Ryneczka Lidla, czyli oferty owoców i warzyw. W filmach promocyjnych występują autentyczni dostawcy tych produktów do sklepów - podają Wirtualne Media. Dostawcy sieci ...
2018-01-08 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
GPD
,
Havas Media
Śliwka kalifornijska inspiracją branży spożywczej
W czasie targów Food Ingredients Europe w Paryżu, branża śliwki kalifornijskiej zaprezentowała gamę inspirujących produktów, które znajdują zastosowanie w przemyśle żywieniowym. W czasie targów, branża zaprezentowała gamę produktów wytwarzanych ze ...
2016-01-28 Soft drinks
Śliwka kalifornijska inspiracją branży spożywczej
×
poprzedni
następny
Nestle w Polsce ma ponad 6 tys. dostawców
W latach 2012-2013, Nestle w Polsce wydało 2,73 mld PLN na zakupy od krajowych dostawców. To ponad 70% budżetu zakupowego firmy w tym czasie. Kwota ta trafiła do ponad 6 tys ...
2014-11-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle w Polsce ma ponad 6 tys. dostawców
×
Polscy sadownicy szukają nowych rynków
Sadownicy poszukują nowych rynków zbytu na jabłka, po wprowadzeniu rosyjskiego embarga na polskie owoce i warzywa. Rozpatrywane są kraje Afryki Płn., Chin, Indii i Wietnamu - poinformował w środę prezes Związku ...
2014-08-14 Soft drinks
Bracia Urbanek z nowym serwisem internetowym
Producent przetworów warzywnych, firma Bracia Urbanek uruchomiła nową stronę internetową. Serwis ma design nawiązujący do zmienionych w ubiegłym roku etykiet i wieczek produktów firmy. - Podczas prac projektowych zadbaliśmy o ...
2014-01-21 Soft drinks
firmy:
Ardagh
,
Bracia Urbanek
Promocja polskich owoców za granicą
Polscy producenci owoców jagodowych (truskawek, borówek i porzeczek) rozpoczną zagraniczną promocję. Chcą bazować na doświadczeniach sadowników, którzy w ubiegłym roku zostali liderem w światowym handlu świeżymi jabłkami - podaje Puls Biznesu ...
2013-12-04 Soft drinks
Nowa edycja programu "Owoce w szkole"
Minister Rolnictwa podpisał rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem programu "Owoce w szkole" - podaje serwis Farmer.pl. Zgodnie z nowym rozporządzeniem zatwierdzenie ...
2012-08-27 Soft drinks
Polskie jabłka będą promowane w Rosji i na Ukrainie
Pod koniec maja w Rosji i na Ukrainie ruszy przygotowywana przez polskich sadowników kampania informacyjno-promocyjna "Jabłka każdego dnia". Budżet projektu zaplanowanego na 3 lata wynosi 4 mln EUR. Kampania prowadzona ...
2012-05-15 Russia & CIS
Tetra Pak promuje napoje w kartonach
Tetra Pak przeprowadza z agencją Streetcom Polska wyjątkową kampanię rekomendacji konsumenckich, która kontynuuje akcję pod hasłem "Karton zamiast konserwantów". Celem kampanii jest zbudowanie świadomości pozytywnych cech opakowania kartonowego wśród konsumentów, które ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
,
Streetcom
Tetra Pak promuje napoje w kartonach
×
Kampania edukacyjna Tetra Pak
7 maja została zainaugurowana kampanii edukacyjno-informacyjna "Karton, zamiast konserwantów". Akcja jest odpowiedzią na niepokojące wyniki badania "Co piją Polacy?", przeprowadzonego przez instytut SMG/KRC Millword/Brown na próbie reprezentatywnej Polaków powyżej 15 roku ...
2010-05-10 Soft drinks
Cukrownie chcą wstrzymania reklam soków bez cukru
Producenci cukru zrzeszeni w Związku Producentów Cukru (ZPC) obawiają się, że reklamy soków bez dodatku cukru (pierwsza taką kampanię realizowała Agros Nova) mogą przyczynić się do budowania negatywnego wizerunku samego cukru ...
2009-09-07 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [24]
działy
› zagranica [8]
› innowacje i nowości [4]
› handel [3]
› badania [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
› Ardagh [1]
› Bracia Urbanek [1]
› Browar Stu Mostów [1]
› Green Factory [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kaufland [1]
› Kraft Heinz [1]
› Nestle [1]
› Polmlek [1]
› Pulpex [1]
› SIG Combibloc [1]
› Tetra Pak [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [10]
› inne produkty [4]
› mleko [3]
› alkohol [2]
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [2]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› 38 PR & Content Communication [1]
› GPD [1]
› Havas Media [1]
› Streetcom [1]
marki
› Fortuna [1]
› Heinz [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA