KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
promocje i PR
dostawcy
Liczba wyszukanych artykułów: 29
Konsumenci stawiają na opakowania szklane
8 na 10 Polaków deklaruje, że opakowania szklane najlepiej chronią żywność i nadają się do powtórnego recyklingu. Tylu samo Europejczyków uważa, że opakowania szklane są materiałem przyszłości, ze względu na ...
2022-11-25 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Konsumenci stawiają na opakowania szklane
×
poprzedni
następny
Jesienna edycja kampanii „Karton? Naturalnie!”
Rozpoczęła się jesienna edycja kampanii edukacyjnej "Karton, naturalnie!". Fundacja ProKarton od 2011 r. prowadzi działania budujące ekologiczną świadomość Polaków oraz promuje innowacyjne rozwiązania opakowaniowe, jakimi są kartony do płynnej żywności ...
2021-11-08 Soft drinks
firmy:
ProKarton
Butelki marki własnej Carrefour z coraz mniejszą ilością plastiku
Carrefour sukcesywnie zmniejsza, zarówno masę butelek z wodą marki własnej, jak i opakowań innych produktów sygnowanych marką własną. Dzięki temu udało się już zaoszczędzić 3,2 tony plastiku, podczas gdy w ramach ...
2021-05-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
marki:
Carrefour
Butelki marki własnej Carrefour z coraz mniejszą ilością plastiku
×
Prawie 80% Polaków segreguje odpady opakowaniowe
Badanie przeprowadzone dla Fundacji ProKarton przez Kantar pokazuje, że w porównaniu z poprzednimi latami zdecydowanie większy procent Polaków selektywnie zbiera w domu odpady opakowaniowe - w tegorocznym badaniu deklaruje tak 77% ...
2020-11-13 Soft drinks
Segregacja opakowań szklanych w cieniu pandemii
Okres pandemii koronawirusa w aspekcie społecznym zmienił wiele codziennych nawyków. W tym czasie nastąpił nie tylko znaczący wzrost świadomości, ale i aktywnych działań konsumenckich w zakresie segregacji opakowań szklanych. Badania ...
2020-09-30 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Krytyczni wobec eko marketingu, niekoniecznie wobec ekologii
W dobie mody na ekologiczne przekazy 14% Polaków przejawia sceptycyzm wobec komunikacji pro-ekologicznej. Nie oznacza to jednak, że odwracają się oni od samej ekologii - wynika z drugiej edycji badania EKOBAROMETR ...
2020-09-15 Soft drinks
Recykling w Polsce na fali wzrostu
Decyzje zakupowe w Polsce w coraz większym stopniu podejmuje się uwzględniając wpływ opakowań na środowisko. Nastąpił też wzrost selektywnej zbiórki wszystkich rodzajów opakowań, ale nadal brakuje kompleksowych rozwiązań systemowych. To najważniejsze ...
2020-04-24 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Wartość eksportu polskiej żywności osiągnęła prawie 32 mld EUR
W ciągu ostatnich 20 lat polski sektor spożywczy przeszedł znaczące przeobrażenia, a Polska jest obecnie ósmym eksporterem żywności spośród państw UE. W 2019 r. wpływy z eksportu zwiększyły się o blisko ...
2020-02-14 Soft drinks
Plastik większym problemem niż zmiany klimatu
Problematyka związana z odpowiedzialnym użytkowaniem i wykorzystywaniem opakowań z tworzyw sztucznych oraz zarządzaniem ich odpadami jest najważniejszym wyzwaniem środowiskowym dla konsumentów z 11 europejskich krajów objętych badaniem. 70% europejskich konsumentów ...
2019-10-30 Soft drinks
Plastik większym problemem niż zmiany klimatu
×
poprzedni
następny
Rekordy recyklingu opakowań szklanych w Polsce i w Europie
Najnowsze dane branżowe - opublikowane przez Europejską Federację Opakowań Szklanych (FEVE) - dają powody do optymizmu. Większość z 30 mld zebranych opakowań szklanych wróci do wanny szklarskiej jednej ze 160 ...
2019-10-29 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Rekordy recyklingu opakowań szklanych w Polsce i w Europie
×
Carlsberg coraz bliżej wprowadzenia papierowej butelki
Podczas Szczytu Burmistrzów Miast C40 w Kopenhadze, zaprezentowano dwa nowe prototypy butelek z włókna roślinnego. Jest to kontynuacja prac firmy Carlsberg nad innowacyjnymi, zrównoważonymi opakowaniami. Są one częścią programu zrównoważonego rozwoju ...
2019-10-11 Soft drinks
firmy:
Alpla
,
BillerudKorsnas
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Pernod Ricard
Carlsberg coraz bliżej wprowadzenia papierowej butelki
×
poprzedni
następny
Produkcja wody mineralnej wzrosła o 18%
W 2018 r. w Polsce wyprodukowano 46,4 mln hl wód mineralnych i gazowanych niesłodzonych i niearomatyzowanych, czyli o ponad 18% więcej niż rok wcześniej i produkcja ta stanowiła 61% w całkowitej ...
2019-03-19 Soft drinks
Produkcja wody mineralnej wzrosła o 18%
×
Polacy odzyskują 57% opakowań szklanych
Według najnowszego raportu Europejskiej Federacji Opakowań Szklanych (FEVE), Belgowie poddają recyklingowi 100% opakowań szklanych. W Polsce procent odzysku szklanych butelek i słoików nie zmienił się od ubiegłego roku i wynosi 57% ...
2019-03-14 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Polacy odzyskują 57% opakowań szklanych
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Nestle rozwija program zrównoważonego rozwoju
Koncern Nestle powołuje Instytut Badań Nad Opakowaniami, którego celem jest praca nad stworzeniem i rozwojem funkcjonalnych, bezpiecznych i przyjaznych dla środowiska rozwiązań w zakresie opakowań produktów. To kolejny krok, jaki ...
2018-12-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
Strategia w dziedzinie tworzyw sztucznych zmieni obraz rynku
Komisja Europejska opublikowała komunikat dotyczący przyjętej w styczniu pierwszej w historii ogólnoeuropejskiej strategii w dziedzinie tworzyw sztucznych. Jest ona jednym z elementów procesu przechodzenia na gospodarkę o bardziej zamkniętym obiegu ...
2018-01-23 Soft drinks
Tetra Pak zwiększy aktywność komunikacyjną
Każdego dnia Europejczycy kupują ponad 500 milionów płynnych produktów spożywczych: mleko, soki, wodę, napoje gazowane, piwo czy jogurty. Nie ulega więc wątpliwości, że opakowanie ma znaczenie. - Firma Tetra Pak ...
2018-01-08 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
Z najnowszego raportu Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN) wynika, że konsumpcja soków i nektarów w Polsce w 2015 roku wyniosła 757 mln litrów, a tym samym wzrosła o 8,3% w stosunku ...
2016-07-29 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
×
Polacy darzą sympatią opakowania szklane
Świadomość Polaków w kwestiach ekologii i segregacji odpadów jest coraz większa, ale wciąż niewystarczająca - szczególnie wśród osób młodych. Kluczową kwestią okazuje się edukacja, zwłaszcza w kontekście wyznaczonych ustawowo na 2020 ...
2016-04-18 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Polacy darzą sympatią opakowania szklane
×
Ponad 48% piwa sprzedaje się w puszkach
Biorąc pod uwagę fakt, że kaucja za jedną butelkę w Polsce to średnio 35 groszy, można założyć, że wartość kaucji za wszystkie butelki w Polsce to obecnie około 150 mln PLN ...
2015-06-10 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [29]
działy
› zagranica [14]
› innowacje i nowości [5]
› handel [3]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Ardagh [7]
› Carlsberg [3]
› Tetra Pak [2]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Alpla [1]
› Ball Corp [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Doehler [1]
› Grupa Maspex [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Nestle [1]
› Pernod Ricard [1]
› ProKarton [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [7]
› owoce i warzywa [2]
› słodycze i przekąski [2]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
marki
› Carrefour [1]
› The [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA