KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mleko
innowacje i nowości
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Francja od kuchni w hipermarketach Carrefour
W hipermarketach Carrefour wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna francuskich produktów pod nazwą „Apetyt na Francję”. Carrefour wspólnie ze swoimi największymi francuskimi dostawcami przygotował specjalną ofertę cenową na kilkadziesiąt oryginalnych produktów z kategorii ...
2015-05-25 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Francja od kuchni w hipermarketach Carrefour
×
GH PL Plus poszerzy portfolio marki Lubię
Grupa Handlowa PL Plus, mimo zrealizowania w całości swojego projektu marki Lubię, planuje w dalszym ciągu jego rozwój. Aktualnie zakończyła wprowadzanie ostatnich z pierwotnie przewidzianych 150 indeksów, jednak niebawem poszerzy portfolio ...
2015-04-27 Soft drinks
firmy:
GH PL Plus
marki:
Lubię
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› promocje i PR [3]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› badania [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [1]
› GH PL Plus [1]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [5]
› napoje bezalkoholowe [4]
› mięso i ryby [4]
› owoce i warzywa [3]
› inne produkty [3]
› kawa i herbata [2]
marki
› Lubię [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA