KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mięso i ryby
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 60
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Mule w białym winie z Polski
Lidl Polska wprowadza do oferty nowy produkt - mule w białym winie. Śródziemnomorskim małżom towarzyszy białe wytrawne wino Palava z podwrocławskiej Winnicy Niemczańskiej. W ten sposób Lidl promuje lokalne wino, idealnie ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Winnica Niemczańska
Mule w białym winie z Polski
×
Ile Polacy wydają na grillowanie?
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Blix, niemal 40% Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Jednocześnie niemal 90% badanych robi ...
2022-06-15 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
×
Analiza wzrostu cen podstawowych produktów
Średnie ceny podstawowych produktów spożywczych wzrosły w kwietniu o 6,2% w porównaniu do ubiegłego roku - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Największe ...
2022-05-17 Soft drinks
Biedronka z szeroką ofertą na grilla
Majówka to zwykle czas pikników, wypoczynku na świeżym powietrzu i grillowania. Biedronka chce zadbać o odpowiednią oprawę święta. Oferta grillowa "Czas na Grill" dostępna będzie od czwartku 28.04, natomiast wyłącznie w ...
2022-04-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Duże wzrosty nastrojów w handlu
Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) wzrósł w lutym o 17,1 pkt. w porównaniu do styczniowego notowania i wyniósł 32,3 pkt. Był również wyższy o 2,3 pkt. od prognozy z ubiegłego ...
2022-03-09 Soft drinks
Sklepy tracą rocznie miliardy euro na kradzieżach
Z powodu kradzieży, sklepy detaliczne w Polsce uszczuplają swoje roczne przychody kwotą sięgającą 1,7 mld EUR, a w Europie to blisko 50 mld EUR. Wartość polskiego rynku detalicznego pod koniec ...
2022-03-09 Soft drinks
Lipcowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych firmy badawczej CMR, w lipcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% wyższa niż w czerwcu, choć liczba transakcji wzrosła ...
2021-08-23 Soft drinks
Wakacyjne wyzwania lokalnych sklepów
Tego lata konsumenci częściej szukają w sklepach produktów kojarzących się ze zdrowiem lub z przyjemnym jedzeniem. Zamiast gotować w domu chętniej korzystają z usług gastronomicznych. Myślą też o zmniejszeniu spożycia słodyczy ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Czerwcowy wzrost sprzedaży w sklepach tradycyjnych
Jak wynika z danych M/platform, czerwiec 2021 to drugi z kolei miesiąc, w którym obroty w handlu tradycyjnym w Polsce wzrosły w ujęciu rok do roku. Wzrost obrotów na poziomie 4,5% ...
2021-07-12 Soft drinks
Sklepy tradycyjne ze wzrostem sprzedaży w maju
Jak wynika z danych M/platform, maj 2021 odwrócił trend spadkowy obserwowany w handlu tradycyjnym od lutego bieżącego roku. Po trzech miesiącach spadków wartości sprzedaży - w ujęciu rok do roku - ...
2021-06-17 Soft drinks
Lidl mocniej stawia na produkty regionalne
Od poniedziałku 7 czerwca, w ramach Tygodnia Regionalnego klienci sieci sklepów Lidl będą mogli skorzystać z wyjątkowej oferty, w której znajdzie się m.in. szeroki wybór nabiału, ryb, wędlin i mięs, soków ...
2021-06-07 Soft drinks
firmy:
Lidl
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Marki własne priorytetem dla PGS
Nawet 500 produktów marek własnych do końca roku i rozwój zupełnie nowych, zaskakujących kategorii produktowych - to plany Polskiej Grupy Supermarketów, dla której rozwój marek własnych stanowi wciąż centralny element strategii ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
PGS
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [60]
działy
› badania [39]
› promocje i PR [10]
› zagranica [9]
› innowacje i nowości [7]
› inwestycje [3]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Aldi [2]
› Bewa [1]
› Carrefour [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Intermarche [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Netto [1]
› Paccor [1]
› PGS [1]
› Res-Drob [1]
› Stock Polska [1]
› Winnica Niemczańska [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [38]
› owoce i warzywa [38]
› słodycze i przekąski [38]
› inne produkty [38]
› mleko [35]
› kawa i herbata [15]
marki
› Bakalland [1]
› Lech [1]
› Sobieski [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA