KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
mleko
innowacje i nowości
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Nowa marka parasolowa w Intermarché
Sieć sklepów Intermarché wprowadza nową markę parasolową o nazwie O la la!, która zastąpi kilka francuskich marek prywatnych w sklepach sieci, takich jak Saint Eloi, Bouton d'Or czy Reva. Sieć ma ...
2023-04-27 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Nowa marka parasolowa w Intermarché
×
Linia Go Active w Biedronce
Sieć sklepów Biedronka wprowadza do sprzedaży produkty przeznaczone dla osób aktywnych fizycznie. Ich skład odpowiada na zwiększone zapotrzebowanie tych konsumentów na wybrane składniki odżywcze i ułatwia utrzymanie właściwego bilansu energetycznego ...
2022-09-15 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Linia Go Active w Biedronce
×
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
Auchan Retail Polska rozszerza asortyment marki Pewni Dobrego. Badanie postaw i oczekiwań konsumentów przeprowadzone na zlecenie firmy potwierdza, że oferta marki jest odpowiedzią na najnowsze trendy. Obejmuje obecnie już 271 produktów ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan rozszerza ofertę marki własnej Pewni Dobrego
×
poprzedni
następny
Serowy hot dog w ofercie Żabki
Sieć sklepów Żabka nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową - najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek ...
2020-10-16 Soft drinks
firmy:
Żabka
Serowy hot dog w ofercie Żabki
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
Z myślą o miłośnikach włoskich smaków, sieć sklepów Biedronka wprowadza nową linię specjałów z Italii - GustoBello. Oferta "W 100% autentycznie włoskie" obowiązuje od 7 do 20 lutego lub do wyczerpania ...
2019-02-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
GustoBello
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
×
poprzedni
następny
Na stacjach Orlenu pojawią się nowe produkty
Zarząd PKN Orlen zapowiedział zwiększenie oferty produktów pozapaliwowych na swoich stacjach paliw. Spółka przedstawiła wyniki finansowe za drugi kwartał 2018 r. i odnotowała najwyższy w historii wynik w sprzedaży detalicznej w ...
2018-07-23 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
Kolejne marki własne POLOmarketu
Sieć sklepów POLOmarket poszerzyła ofertę produktów pod marką własną o bakalie Bacalis oraz mrożone ryby i owoce morza marki własnej Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii ...
2017-12-20 Soft drinks
firmy:
Polomarket
Kolejne marki własne POLOmarketu
×
„Przysmaki Europy” – nowe produkty w sieci SPAR
Już wkrótce na półkach sklepowych sieci SPAR pojawią się kolejne nowości - regionalne produkty pochodzące z różnych krajów europejskich, składające się na linię "Przysmaki Europy". Oferta początkowo obejmować będzie kilkadziesiąt ...
2017-06-23 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
SPAR
„Przysmaki Europy” – nowe produkty w sieci SPAR
×
Mlekovita inwestuje w produkcję proszków mlecznych dla dzieci
Laktoferyna i produkty mleczne w standardzie odżywek dla dzieci będą wytwarzane w powstającej Fabryce Proszków Mlecznych - zakładzie Mlekovita 3. To największa inwestycja firmy, która dotąd przeznaczała na nie 80-100 mln ...
2015-12-04 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
,
Mlekovitka
Mlekovita inwestuje w produkcję proszków mlecznych dla dzieci
×
Społem poszerzy ofertę produktów pod marką własną
Krajowa Platforma Handlowa Społem współpracuje obecnie ze 150 Spółdzielniami będącymi właścicielami około 1500 sklepów. Obecnie w ofercie KPH znajduje 190 SKU w marce własnej dedykowanej dla Spółdzielni. W najbliższym czasie ...
2015-04-14 Soft drinks
firmy:
Społem
Marka Lubię poszerza portfolio
Portfolio produktów marki Lubię obejmuje obecnie 115 indeksów, do końca września Grupa Handlowa PL Plus planuje zwiększyć tę liczbę do 120 indeksów. Aktualnie GH PL Plus rozwija kategorię tłuszczy i ...
2014-09-23 Soft drinks
firmy:
GH PL Plus
marki:
Lubię
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Tesco. Jej twarzą po raz kolejny jest Robert Makłowicz. Podróżnik i krytyk kulinarny, który dotychczas inspirował i uczył, jak gotować, tym razem został Łowcą Smaku. Sam ...
2012-10-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Lemon Sky
,
MediaCom
,
PZL
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
×
poprzedni
następny
Tesco wprowadza do Polski marki venture
Tesco rozpoczęło sprzedaż w Polsce lodów ChokaBlok oraz karmy dla zwierząt La-thams i Nutri Cat - pierwszych venture brands. Venture brands jest nowym pomysłem sieci polegającym na tworzeniu marek wysokiej jakości ...
2011-07-28 Soft drinks
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" stworzyła specjalną linię produktów złożoną wyłącznie z artykułów najwyższej jakości, której gwarantem jest sama marka. "Piotr i Paweł" proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością ...
2010-08-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
×
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Carrefour wprowadza linię produktów z logo Disneya
Firmy The Walt Disney Company oraz Carrefour opracowały linię produktów spożywczych dla dzieci pod marką Carrefour Kids. Współpraca pomiędzy firmami jest kontynuacją dłuższego partnerstwa, którego efektem jest około 280 produktów w Carrefour ...
2010-02-24 Soft drinks
Carrefour wprowadza linię produktów z logo Disneya
×
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [19]
działy
› inwestycje [3]
› zagranica [3]
› promocje i PR [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› badania [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Auchan [1]
› Bać-Pol [1]
› GH PL Plus [1]
› Intermarche [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekovitka [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polomarket [1]
› SPAR [1]
› Społem [1]
› Tesco [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [10]
› mięso i ryby [10]
› słodycze i przekąski [8]
› napoje bezalkoholowe [7]
› alkohol [3]
› kawa i herbata [2]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› GustoBello [1]
› Lubię [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA