KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
kiedykolwiek
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 64
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
Loteria Nestle w sieci Intermarche
Nestle Polska po raz kolejny współpracuje z Unique One. Agencja przygotowała loterię audioteksową pod hasłem „Jesienny czas wygrywania z Nestlé”, która od kilku lat corocznie, realizowana jest w sieci sklepów Intermarché ...
2023-11-10 Food & drinks
firmy:
Intermarche
,
Nestle
,
Unique One
marki:
Nestle
Shell Cafe w odsłonie 3.0
Shell wdraża na swoje stacje w Polsce kampanię Shell Cafe 3.0, która polega na dostosowaniu oferty sprzedażowej do cyklów dnia. Akcja będzie trwała do końca kwietnia i w tym czasie klienci ...
2023-02-24 Soft drinks
firmy:
Shell
Shell Cafe w odsłonie 3.0
×
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Listopad w wynikach w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w listopadzie 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w ...
2022-12-13 Soft drinks
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
Święta były droższe niż rok temu
Analiza tygodnia przed Wielkanocą, oparta na danych z ponad 7,5 tys. sklepów handlu tradycyjnego potwierdza, że tegoroczne święta były dużo droższe niż rok temu - wynika z najnowszego badania M/platform dla ...
2022-04-28 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Loteria Nestle w sklepach Intermarche
Firma Nestle Polska rusza z loterią pod hasłem "SMSy ślij do Nestlé, bo nagrody ma najlepsze!", która realizowana jest w sieci sklepów Intermarche. Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 9 ...
2021-11-08 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Nestle
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
Shell podejmuje kolejny krok w celu rozwoju oferty pozapaliwowej i wprowadza na rynek markę Shell Cafe - nowy koncept kawiarniano-gastronomiczny oferujący kawę premium i obsługę baristów. Od połowy sierpnia Shell ...
2021-08-17 Soft drinks
firmy:
Shell
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
×
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Wyjątkowe nowości w sklepach Żabka
W marcu w sieci sklepów Żabka pojawią się wyjątkowe premiery. W asortymencie sklepów dostępna jest już limitowana edycja ciastek Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą czy napój Starbucks ...
2021-03-16 Soft drinks
firmy:
Żabka
marki:
Oreo
,
Starbucks
,
Muller
,
Monte
,
Rośleko
Wyjątkowe nowości w sklepach Żabka
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Loteria Nestle w sieci Intermarche
Firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie loterii pod hasłem "Kasa z sms i zaraz na koncie jest", która realizowana jest w sklepach sieci Intermarche. Celem loterii jest zwiększenie ...
2020-11-04 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Nestle
,
Unique One
marki:
Princessa
,
Nescafe
,
Nesquik
,
Maggi
,
After Eight
,
Winiary
,
Kit Kat
,
Nestle
,
Lion
Akcja promocyjna Nestle w sklepach Intermarche
Firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie konkursu pod hasłem "Z Nestle wakacje trwają cały rok!", który jest realizowany w sklepach sieci Intermarche. Celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek ...
2020-08-19 Food & drinks
firmy:
Intermarche
,
Nestle
,
Unique One
marki:
Princessa
,
Nescafe
,
Nesquik
,
Nesvita
,
Maggi
,
After Eight
,
Winiary
,
Kit Kat
,
Lion
Prognozy Nielsena dla sezonu letniego
Majówka i ciepłe dni to tradycyjny start sezonu letniego. Jednak w tym roku pozostajemy w domach, a wzrosty sprzedaży odnotowują produkty typowe dla zimowych miesięcy. Napoje i kategorie impulsowe wspierane przez ...
2020-04-30 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Sprzedaż w małych sklepach w styczniu 2019 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR, w styczniu 2019 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 w porównaniu do stycznia 2018 r. wzrosła o 6,3%, chociaż liczba ...
2019-02-18 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
działy
› badania [36]
› promocje i PR [13]
› innowacje i nowości [8]
› inwestycje [7]
› zagranica [7]
› akwizycje i fuzje [4]
› makroekonomia [2]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [6]
› Intermarche [4]
› Kaufland [3]
› Alma [2]
› Biedronka [2]
› Kolporter [2]
› Lidl [2]
› Shell [2]
› Tesco [2]
› Carrefour [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Mokate [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polomarket [1]
› Sante [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [46]
› słodycze i przekąski [45]
› mleko [32]
› owoce i warzywa [30]
› alkohol [27]
› mięso i ryby [23]
firmy marketingowe
› Unique One [5]
marki
› Nestle [3]
› Winiary [3]
› After Eight [2]
› Kit Kat [2]
› Lion [2]
› Maggi [2]
› Nescafe [2]
› Nesquik [2]
› Princessa [2]
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Food & Joy [1]
› Koral [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Monte [1]
› Muller [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nesvita [1]
› Olej Kujawski [1]
› Oreo [1]
› Rośleko [1]
› Sante [1]
› Starbucks [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA