KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mleko
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 141
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
PIH ocenia projekt ustawy o sprzedaży detalicznej produktów lokalnych
Polska Izba Handlu będąca najszerszą reprezentacją handlu w Polsce po raz kolejny występuje przeciwko pomysłowi lokalnej półki w sklepach. Poselski projekt ustawy o sprzedaży detalicznej produktów lokalnych, który został złożony w ...
2024-05-21 Soft drinks
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w lutym 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,7% wyższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji była ...
2024-03-25 Soft drinks
Projekt „lokalna półka” może być niezgodny z prawem UE
Rząd Mateusza Morawieckiego zaakceptował projekt ustawy o „lokalnej półce”, który ma umożliwić sprzedaż bezpośrednio od rolników do sklepów. Ma to sprzyjać zdrowym produktom i skrócić łańcuch dostaw, co jest korzystne zarówno ...
2023-12-01 Soft drinks
Rząd zapowiada stworzenie „Lokalnej półki” w sklepach
Ogłoszony dzisiaj przez PiS program pod nazwą „Lokalna półka” zakłada, że co najmniej 2/3 produktów spożywczych (owoców, warzyw, produktów mlecznych i mięsnych oraz pieczywa) na sklepowych półkach mają stanowić artykuły od ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Koszyk cen w badaniu CMR
Rok do roku tanieje tylko masło, ale miesiąc do miesiąca staniały m.in. mleko, olej i ogórki. Napoje, które wchodzą w okres najwyższej sprzedaży, są droższe o 15-21%. Kategoria wód, jak podkreśla ...
2023-05-15 Soft drinks
Nowa marka parasolowa w Intermarché
Sieć sklepów Intermarché wprowadza nową markę parasolową o nazwie O la la!, która zastąpi kilka francuskich marek prywatnych w sklepach sieci, takich jak Saint Eloi, Bouton d'Or czy Reva. Sieć ma ...
2023-04-27 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Nowa marka parasolowa w Intermarché
×
Ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa podniesie ceny w sklepach
W Rządowym Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa. Jego celem jest możliwość uzyskania przez producentów rolnych rekompensaty z tytułu utraty przychodów z prowadzonej działalności w przypadku upadłości ...
2023-02-23 Soft drinks
Promocje warzyw, owoców i mięsa przyciągają do sklepów
Niemal wszyscy konsumenci w Polsce robią przynajmniej część zakupów w sklepach, których oferty widzieli w gazetkach. Warzywa i owoce oraz mięso to najchętniej przeglądane i zarazem najczęściej oczekiwane na pierwszych stronach ...
2023-02-21 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
Carrefour rozszerza ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. Nowe produkty pochodzą od ...
2022-12-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
×
poprzedni
następny
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [141]
działy
› badania [77]
› promocje i PR [19]
› innowacje i nowości [15]
› inwestycje [12]
› zagranica [12]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [4]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Lidl [7]
› Carrefour [4]
› Aldi [2]
› Auchan [2]
› Danone [2]
› Intermarche [2]
› Mlekpol [2]
› Netto [2]
› AGI [1]
› Barbora [1]
› Bonduelle [1]
› CBA [1]
› Cruz Group [1]
› Eurocash [1]
› Everli [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Grupa Maspex [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kaufland [1]
› Kolporter [1]
› Konspol [1]
› Kupiec [1]
› Marwit [1]
› MAT [1]
› Mlekovita [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› OSM Piątnica [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› Redberry [1]
› Rossmann [1]
› Sfinks Polska [1]
› Tesco [1]
› Tymbark [1]
› Żabka [1]
› Zielona Budka [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [89]
› inne produkty [83]
› napoje bezalkoholowe [76]
› słodycze i przekąski [50]
› alkohol [41]
› kawa i herbata [26]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Havas [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Carat [1]
› Danone [1]
› GustoBello [1]
› Herbapol [1]
› iProspect [1]
› Jacobs [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› Mlekovita [1]
› Piątnica [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
› Tymbark [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
› Zielona Budka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA