KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
mleko
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 141
PIH ostrzega przed jakością produktów pod markami sieci
Co piąty produkt spożywczy sprzedawany w sieciach handlowych jako tzw. marka własna nie powinien w ogóle trafić do sprzedaży - wynika z najnowszego raportu Inspekcji Handlowej. - Jakościowych norm nie spełnia co ...
2008-10-06 Soft drinks
Sieci handlowe nie chcą chińskiej żywności
- Polskie firmy produkują bardzo dobrą żywność, ale konsumenci chcą kupować taniej - mówi Jan K. Ardanowski, doradca prezydenta RP do spraw rolnictwa. - A w Chinach produkuje się żywność znacznie ...
2008-10-02 Soft drinks
Tony jedzenia do wyrzucenia w Szczecinie
Żywność, która w czasie awarii energetycznej w Szczecinie była w lodówkach lub zamrażarkach powinna być wycofana ze sprzedaży i zniszczona - informuje Główny Inspektorat Sanitarny. Od jutra w województwie zachodniopomorskim rozpoczną ...
2008-04-09 Soft drinks
Detaliści przedłużają umowę o zamrożeniu podwyżek
Rosyjskie sieci handlowe przedłużyły anty-inflacyjne porozumienie, zgodnie z którym podwyżki cen podstawowych produktów żywnościowych zostały tymczasowo zamrożone. Stroną porozumienia jest Ministerstwo Rolnictwa, którego przedstawiciel poinformował, że umowa została przedłużona do 1 maja. Zamrożenie ...
2008-02-09 Russia & CIS
Sytuacja w handlu po zapowiedziach regulacji cen
Producenci i dystrybutorzy artykułów spożywczych odnotowali w ostatnim czasie znaczny wzrost cen na wiele towarów. Zamówienia sieci i sklepów detalicznych zwiększyły się dwu- a nawet trzykrotnie. Handlowcy twierdzą, że konsumenci - spodziewając ...
2007-12-04 Russia & CIS
Branża spożywcza chce utrzymać rentowność
Soki i przetwory owocowe, produkty mleczne, makarony - to tylko niektóre produkty, które już zdrożały. Dalsze podwyżki są bardzo prawdopodobne, a producenci robią wszystko, by wraz z rosnącymi cenami nie spadł ...
2007-10-26 Soft drinks
O!eko idzie na giełdę
Rynek żywności ekologicznej w Polsce jest już wart ponad 300 mln PLN, a na pobudzenie wyobraźni producentów wpływa fakt, że w całej Europie jego wartość sięga już 50 mld PLN (w ...
2007-06-19 Soft drinks
2300 produktów private labels w jednej sieci
Do końca tego roku Carrefour Polska będzie oferować około 2300 produktów z własnym logo. Firma planuje także podpisanie umowy na produkcję kolejnych produktów ze znakiem Jakość Carrefour oraz zmianę szaty graficznej ...
2007-04-12 Soft drinks
Organic planuje intensywny rozwój
Największa sieć specjalistycznych sklepów z ekologiczną żywnością chce w ciągu pięciu lat zwiększyć ilość sklepów z 9 do 50-60 placówek. Sklepy Organic Farma Zdrowia działają w centrach handlowych w głównych polskich miastach ...
2007-03-06 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
Producenci zdrowej żywności mają problemy ze sprzedażą
Producenci żywności ekologicznej mają problemy ze zbytem swoich produktów - uważają eksperci tej branży, którzy uczestniczą w piątek w targach żywności ekologicznej BioFach 2006 w Norymberdze. Ich zdaniem, wynika to z małej świadomości ...
2006-02-20 Soft drinks
Perspektywy handlu żywnością on-line
Firma Leclerc od czterech lat prowadzi również sklep w internecie pod marką hipernet24.pl. Według Krzysztofa Gajewskiego z Leclerc Polska udział internetowego sklepu w przychodach spółki wynosi około jednego procenta (ubiegłoroczne obroty ...
2006-02-07 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [141]
działy
› badania [77]
› promocje i PR [19]
› innowacje i nowości [15]
› inwestycje [12]
› zagranica [12]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [4]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [7]
› Lidl [7]
› Carrefour [4]
› Aldi [2]
› Auchan [2]
› Danone [2]
› Intermarche [2]
› Mlekpol [2]
› Netto [2]
› AGI [1]
› Barbora [1]
› Bonduelle [1]
› CBA [1]
› Cruz Group [1]
› Eurocash [1]
› Everli [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Grupa Maspex [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Kaufland [1]
› Kolporter [1]
› Konspol [1]
› Kupiec [1]
› Marwit [1]
› MAT [1]
› Mlekovita [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› OSM Piątnica [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Podravka [1]
› Polomarket [1]
› Redberry [1]
› Rossmann [1]
› Sfinks Polska [1]
› Tesco [1]
› Tymbark [1]
› Żabka [1]
› Zielona Budka [1]
› ZM Dobrowolscy [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [89]
› inne produkty [83]
› napoje bezalkoholowe [76]
› słodycze i przekąski [50]
› alkohol [41]
› kawa i herbata [26]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Havas [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Carat [1]
› Danone [1]
› GustoBello [1]
› Herbapol [1]
› iProspect [1]
› Jacobs [1]
› Kupiec [1]
› Łaciate [1]
› Marwit [1]
› Milko [1]
› Mlekovita [1]
› Piątnica [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
› Tymbark [1]
› Vigo [1]
› Yoko [1]
› Zielona Budka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA