KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
owoce i warzywa
innowacje i nowości
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 118
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Tesco. Jej twarzą po raz kolejny jest Robert Makłowicz. Podróżnik i krytyk kulinarny, który dotychczas inspirował i uczył, jak gotować, tym razem został Łowcą Smaku. Sam ...
2012-10-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Lemon Sky
,
MediaCom
,
PZL
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
×
poprzedni
następny
Dixy wprowadza linię produktów private label
Rosyjska sieć handlowa Dixy ogłosiła wprowadzenie linii produktów pod marką własną. Firma chce w ten sposób zwiększyć lojalność konsumentów. Linia pod nazwą "D" będzie obejmować wysokiej jakości produkty w cenach ...
2012-09-28 Russia & CIS
firmy:
Dixy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
"Twój świat od kuchni" to nowa kampania realizowana przez agencję Insignia dla marki Bosch. Do współpracy zostały zaproszone Delikatesy Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej ...
2012-09-27 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
×
poprzedni
następny
Owocowo-czekoladowe konfitury trafią do sklepów detalicznych
Produkowane wspólnie przez spółki Polskie Jadło i Wawel konfitury owocowo-czekoladowe, które były dotąd dostępne w punktach sprzedaży spółki restauracyjnej i sklepach firmowych Wawelu, trafią wkrótce do regularnej sprzedaży w sieciach handlowych ...
2011-12-23 Soft drinks
Nowe produkty marki własnej w ofercie Auchan
Kolejne produkty wzbogacają gamę artykułów marki własnej Auchan oraz asortyment artykułów dla dzieci. Auchan od sierpnia wprowadził 5 rodzajów olejów wzbogacając ofertę produktu o m.in. olej arachidowy, 4-składnikowy, do smażenia ...
2011-09-22 Soft drinks
Rośnie liczba "Pewniaków" w Tesco
Oferta "Pewniaków" - podstawowych produktów, na stałe w niskiej cenie, spodobała się klientom Tesco. Sieć sklepów dwukrotnie poszerza ofertę i zapowiada jeszcze więcej produktów w obniżonych cenach. Pierwsze "Pewniaki" pojawiły ...
2011-07-05 Soft drinks
Nowe produkty marki Dobry Wybór
Kolporter poszerzył asortyment marek własnych, znanych pod nazwą Dobry Wybór, o kolejne produkty. W ofercie produktów marek własnych Kolportera pojawiły się cztery konserwy warzywne produkcji firmy Kwidzyń: groszek konserwowy, kukurydza ...
2011-03-10 Soft drinks
firmy:
Kolporter
Nowe produkty marki Dobry Wybór
×
Konfitury - nowość od Czasu na Herbatę
Sieć Czas na Herbatę wprowadziła do swojej oferty nowość - owocowe konfitury, dostępne w czterech smakach. Linia czterech konfitur Czasu na Herbatę to produkty z najwyższej półki. Są to wyjątkowe ...
2011-01-24 Food & drinks
firmy:
Czas na Herbatę
Konfitury - nowość od Czasu na Herbatę
×
Kolporter poszerza portfolio produktów pod własną marką
Kolporter rozszerza ofertę artykułów spożywczych pod własną marką o pasztety, dżemy w kilku smakach oraz orzeszki solone. - Wprowadzamy kolejne artykuły spożywcze w tych kategoriach towarów, które są najchętniej kupowane - ...
2010-12-13 Soft drinks
Tesco ponownie wprowadza do oferty produkty organiczne
Linia produktów Organic, którą sieć Tesco wprowadziła do oferty w 2008 r., a potem szybko wycofała ze sprzedaży, ponownie wchodzi do polskich sklepów sieci. Nowa linia Tesco Organic składa się z ...
2010-12-01 Soft drinks
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
Sieć supermarketów "Piotr i Paweł" stworzyła specjalną linię produktów złożoną wyłącznie z artykułów najwyższej jakości, której gwarantem jest sama marka. "Piotr i Paweł" proponuje własną linię produktów, których najważniejszą wartością ...
2010-08-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Nowa Kolekcja "Piotr i Paweł"
×
Kolporter poszerza ofertę marek własnych
Według badań firmy Nielsen blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. W czerwcu firma dystrybucyjna Kolporter ...
2010-06-09 Soft drinks
Carrefour wprowadza linię produktów z logo Disneya
Firmy The Walt Disney Company oraz Carrefour opracowały linię produktów spożywczych dla dzieci pod marką Carrefour Kids. Współpraca pomiędzy firmami jest kontynuacją dłuższego partnerstwa, którego efektem jest około 280 produktów w Carrefour ...
2010-02-24 Soft drinks
Carrefour wprowadza linię produktów z logo Disneya
×
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Mrożonki Łowicz jesienią w sklepach
Agros Nova buduje oddzielną strukturę sprzedażową, która będzie odpowiadała wyłącznie za dystrybucję mrożonek. Firma zadebiutuje w tym segmencie jesienią, produkty dostępne pod marką Łowicz będą obecne zarówno w tzw. kanale tradycyjnym jak ...
2008-08-18 Soft drinks
Nowa linia dań gotowych pod marką Tesco
Od 24 października klienci Tesco mają do wyboru 38 dań z różnych kuchni świata, sprzedawanych pod wspólna nazwą Quick & Easy. Wszystkie produkty są pakowane w praktyczne przezroczyste tacki, które można podgrzewać ...
2007-11-08 Food & drinks
Nowa linia dań gotowych pod marką Tesco
×
poprzedni
następny
Tesco z linią produktów BIO
Sieć Tesco rozszerzyła ofertę 46 produktów ekologicznych, które wprowadziła do sprzedaży w czerwcu o świeże owoce i warzywa. Nowa linia, "Tesco BIO", to 19 produktów rolnych, w których poza typowo polskimi owocami ...
2007-09-20 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [118]
działy
› promocje i PR [22]
› badania [9]
› zagranica [6]
› inwestycje [5]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żabka [20]
› Lidl [13]
› Biedronka [10]
› Makro Cash & Carry [10]
› Carrefour [4]
› Tesco [4]
› Auchan [3]
› Fanex [3]
› Grupa Maspex [3]
› Kaufland [3]
› Unilever [3]
› Aldi [2]
› Beyond Meat [2]
› Burger King [2]
› Chorten [2]
› Intermarche [2]
› Nestle [2]
› Netto [2]
› PGS [2]
› Sfinks Polska [2]
› Tymbark [2]
› Alma [1]
› Bezmięsny Mięsny [1]
› Body Chief [1]
› BP [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Costa Coffee [1]
› Czas na Herbatę [1]
› Czerwona Torebka [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Dixy [1]
› Edeka [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Fruity Line [1]
› Greek Trade [1]
› Green Factory [1]
› IKEA [1]
› KFC [1]
› Kolporter [1]
› Kubara [1]
› Makarony Polskie [1]
› Naturli Foods [1]
› Piekarnia Cukiernia Szabelski [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polomarket [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› ProVeg [1]
› Purella [1]
› Rewe [1]
› Roleski [1]
› Rossmann [1]
› SGGW [1]
› Sokołów [1]
› SPAR [1]
› Sys [1]
› Tłocznia Zdrowia [1]
› Upfield [1]
› Waw.rzywniak [1]
› Wege Siostry [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [47]
› słodycze i przekąski [27]
› napoje bezalkoholowe [24]
› mięso i ryby [22]
› mleko [15]
› kawa i herbata [7]
› alkohol [3]
firmy marketingowe
› 180heartbeats + Jung v. Matt [1]
› albo/albo [1]
› AQQ [1]
› Codemedia [1]
› DDOB [1]
› F25 [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› Nieagencja [1]
› Opus B [1]
› PZL [1]
› Videomill [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Fanex [3]
› Szamamm [3]
› Vegetarian Butcher [3]
› Beyond Meat [2]
› Dobra Karma [2]
› Foodini [2]
› Garden Gourmet [2]
› Makro Chef [2]
› Plant Hunter [2]
› Tesco [2]
› Tymbark [2]
› Wycisk [2]
› ARO [1]
› Bezmięsny [1]
› BIO warto! [1]
› Bracia Sadownicy [1]
› Dobra Kaloria [1]
› Eat me [1]
› Food & Joy [1]
› Green Go [1]
› GustoBello [1]
› Haps [1]
› Helcom [1]
› I'm Awake [1]
› I'm Fruity [1]
› Levant [1]
› Łowicz [1]
› Makro Premium [1]
› Miss Ti [1]
› Naturli [1]
› O! [1]
› O! Dobre Pewne Twoje [1]
› Roleski [1]
› Tłocznia Zdrowia [1]
› Vegenuts [1]
› Violife [1]
› Vital fresh [1]
› Wege Siostry [1]
› Z gruntu dobre [1]
› Z Podlaskiej Spiżarni [1]
› Z sadów i pó [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA