KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 140
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
PIH ocenia projekt ustawy o sprzedaży detalicznej produktów lokalnych
Polska Izba Handlu będąca najszerszą reprezentacją handlu w Polsce po raz kolejny występuje przeciwko pomysłowi lokalnej półki w sklepach. Poselski projekt ustawy o sprzedaży detalicznej produktów lokalnych, który został złożony w ...
2024-05-21 Soft drinks
Lidl chwali się skalą eksportu polskich produktów
W 2023 roku wartość eksportu polskich produktów za pośrednictwem Lidl Polska, wyniosła ponad 6,45 mld zł. W ciągu ostatnich 6 lat sieć wyeksportowała za granicę krajowe produkty o wartości ponad 25 ...
2024-04-12 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lada mięsna już w niemal co trzeciej Biedronce
Już nie tylko 3500 sklepów sieci Biedronka na terenie Polski, ale także 1000 lad z mięsem, rybami, wędlinami i serami czeka na klientów. Biedronka uruchomiła właśnie tysięczne stoisko z szerokim wyborem ...
2023-12-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Projekt „lokalna półka” może być niezgodny z prawem UE
Rząd Mateusza Morawieckiego zaakceptował projekt ustawy o „lokalnej półce”, który ma umożliwić sprzedaż bezpośrednio od rolników do sklepów. Ma to sprzyjać zdrowym produktom i skrócić łańcuch dostaw, co jest korzystne zarówno ...
2023-12-01 Soft drinks
Rząd zapowiada stworzenie „Lokalnej półki” w sklepach
Ogłoszony dzisiaj przez PiS program pod nazwą „Lokalna półka” zakłada, że co najmniej 2/3 produktów spożywczych (owoców, warzyw, produktów mlecznych i mięsnych oraz pieczywa) na sklepowych półkach mają stanowić artykuły od ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa podniesie ceny w sklepach
W Rządowym Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa. Jego celem jest możliwość uzyskania przez producentów rolnych rekompensaty z tytułu utraty przychodów z prowadzonej działalności w przypadku upadłości ...
2023-02-23 Soft drinks
Promocje warzyw, owoców i mięsa przyciągają do sklepów
Niemal wszyscy konsumenci w Polsce robią przynajmniej część zakupów w sklepach, których oferty widzieli w gazetkach. Warzywa i owoce oraz mięso to najchętniej przeglądane i zarazem najczęściej oczekiwane na pierwszych stronach ...
2023-02-21 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Znamy najszybciej drożejące produkty w 2022 r.
W całym zeszłym roku zakupy były droższe średnio o 19,1% w porównaniu do 2021 r. Najbardziej zdrożały tłuszcze i produkty sypkie - odpowiednio o ponad 47% i przeszło 27% rdr - ...
2023-01-23 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
Carrefour rozszerza ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci. Nowe produkty pochodzą od ...
2022-12-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza przed Świętami nową markę na wyłączność
×
poprzedni
następny
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii
Hasłem "Gdzie wielki wybór na święta mam?" Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach swojej sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do ...
2022-12-02 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Rekordowe wzrosty cen żywności w Polsce
W październiku codzienne zakupy były droższe średnio o 26,1% rdr - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Wyższych Szkół Bankowych. Jak wynika z analizy ...
2022-11-10 Soft drinks
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [140]
działy
› badania [70]
› innowacje i nowości [18]
› promocje i PR [18]
› inwestycje [15]
› zagranica [15]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [8]
› Carrefour [4]
› Auchan [3]
› Kaufland [3]
› Aldi [2]
› Bać-Pol [2]
› E.Leclerc [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Netto [2]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Bonduelle [1]
› Drosed [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Intermarche [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Konspol [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› OSM w Piaskach [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polomarket [1]
› SM Spomlek [1]
› SPAR [1]
› Tesco [1]
› Topaz [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Wierzejki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [89]
› inne produkty [83]
› napoje bezalkoholowe [61]
› słodycze i przekąski [49]
› alkohol [35]
› kawa i herbata [21]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Exquisit [2]
› Carat [1]
› Fine Food [1]
› GustoBello [1]
› iProspect [1]
› Lubię [1]
› Premieur [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA