KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 140
Napoje, woda i piwo chętniej kupowane w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8% niższa niż w marcu 2020 r., natomiast liczba transakcji spadła ...
2021-04-26 Soft drinks
Żywność na Wielkanoc będzie droższa
Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku prawdopodobnie będą o około 1,5% wyższe niż rok temu. Jednocześnie należy zaznaczyć, że w ciągu ostatnich pięciu lat na Wielkanoc żywność drożała przeciętnie o ...
2021-03-29 Soft drinks
Lutowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak pokazują dane CMR Panel, w lutym 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była tylko o 7,4% niższa niż w lutym 2020 r. i o 3,4% ...
2021-03-22 Soft drinks
W styczniu najbardziej potaniało Pieczywo i Nabiał
Jak wynika z ogólnopolskiego monitoringu blisko 30 tys. cen ze stycznia tego i ubiegłego roku, największy wzrost odnotowały Produkty sypkie - 10,4%. Potem były tzw. Inne produkty - 7,5%, a za ...
2021-02-22 Soft drinks
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Rusza Stragan Rolnika online
Na początku października w Warszawie i okolicach rusza StraganRolnika.pl. To sklep online, w którym można znaleźć nie tylko owoce i warzywa, ale również nabiał, pieczywo, przyprawy, mięsa i wędliny. Wyróżnikiem Straganu ...
2020-09-25 Soft drinks
Intermarche wprowadza dodatkowe obniżki cen
Sieć sklepów Intermarche obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w czasie epidemii
Ostatnie 3 miesiące to dla sklepów małoformatowych czas trudny, ale i bardzo ciekawy, ponieważ jak nigdy wcześniej o tym, co i kiedy się sprzedaje, decydowały rozporządzenia i zalecenia sanitarne, a także ...
2020-07-01 Soft drinks
Aldi stawia na świeże produkty
Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny - logo Świeże z Aldi, którym oznaczane będą produkty z ...
2020-06-25 Soft drinks
firmy:
Aldi
marki:
Carat
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
,
iProspect
Badania sprzedaży w małych sklepach w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji spadła ...
2020-05-04 Soft drinks
Polacy szykują się na majówkę
W zachowaniach konsumentów widać już silną stabilizację, dlatego tegoroczna majówka może upłynąć pod znakiem dynamicznego wzrostu "piknikowych" kategorii. Oznacza to, że tuż przed długim weekendem z półek sklepowych będą znikać m.in ...
2020-04-30 Soft drinks
Lidl zwiększył eksport polskich produktów
Lidl Polska od początku swojej działalności podkreśla istotną rolę polskich dostawców w handlu detalicznym. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy Lidl Polska. Dzięki współpracy z ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lidl
Auchan wspiera polskich producentów
Od początku epidemii koronawirusa priorytetem dla Auchan Polska jest zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom i klientom. Auchan nie zapomina również o producentach żywności, których epidemia dotknęła w szczególny sposób. Mając na uwadze ...
2020-04-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan wspiera polskich producentów
×
poprzedni
następny
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w marcu
Jak wynika z danych CMR, w marcu 2020 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 11% wyższa niż w marcu 2019 r., chociaż liczba transakcji obniżyła się ...
2020-04-15 Soft drinks
Wartość dodana branży spożywczej wzrośnie o 4% w 2020 r.
Rosnący popyt wewnętrzny oraz zapotrzebowanie eksportowe będą odpowiadać za wzrost wartości dodanej polskiej branży spożywczej w 2020 roku o 4%, wynika z raportu opublikowanego przez ubezpieczyciela należności Atradius. - Branża ...
2019-12-20 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Kulinarne smaki Warszawy, Krakowa i Zakopanego
W ramach programu Polskie Skarby Kulinarne w wybranych lokalach w Polsce mieszkańcy i turyści będą mogli rozsmakować się w tradycji i poznać polską historię od kuchni. Do współtworzenia historii kulinarnych ...
2019-07-02 Soft drinks
firmy:
Drosed
,
Makro Cash & Carry
,
SM Spomlek
Kulinarne smaki Warszawy, Krakowa i Zakopanego
×
poprzedni
następny
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
Z myślą o miłośnikach włoskich smaków, sieć sklepów Biedronka wprowadza nową linię specjałów z Italii - GustoBello. Oferta "W 100% autentycznie włoskie" obowiązuje od 7 do 20 lutego lub do wyczerpania ...
2019-02-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
GustoBello
Włoskie produkty w nowej ofercie w Biedronce
×
poprzedni
następny
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [140]
działy
› badania [70]
› innowacje i nowości [18]
› promocje i PR [18]
› inwestycje [15]
› zagranica [15]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [8]
› Carrefour [4]
› Auchan [3]
› Kaufland [3]
› Aldi [2]
› Bać-Pol [2]
› E.Leclerc [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Netto [2]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Bonduelle [1]
› Drosed [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Intermarche [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Konspol [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› OSM w Piaskach [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polomarket [1]
› SM Spomlek [1]
› SPAR [1]
› Tesco [1]
› Topaz [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Wierzejki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [89]
› inne produkty [83]
› napoje bezalkoholowe [61]
› słodycze i przekąski [49]
› alkohol [35]
› kawa i herbata [21]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Exquisit [2]
› Carat [1]
› Fine Food [1]
› GustoBello [1]
› iProspect [1]
› Lubię [1]
› Premieur [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA