KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 140
Słaba złotówka promuje polskie firmy
Obniżenie wartości polskiej waluty spowodowało w ostatnim podniesienie cen importowanych produktów o ok. 10%. Sprzyja to polskim producentom, których wyroby są bardziej konkurencyjne - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Wyższe zainteresowanie ...
2011-12-12 Soft drinks
Nowe produkty marki własnej w ofercie Auchan
Kolejne produkty wzbogacają gamę artykułów marki własnej Auchan oraz asortyment artykułów dla dzieci. Auchan od sierpnia wprowadził 5 rodzajów olejów wzbogacając ofertę produktu o m.in. olej arachidowy, 4-składnikowy, do smażenia ...
2011-09-22 Soft drinks
Regulacja cen na Białorusi
Na Białorusi zatwierdzono listę towarów, na które może być wprowadzona na 3 miesiące regulacja cen. To kolejny pomysł białoruskich władz, który ma powstrzymać wzrost cen. Na liście regulowanych towarów jest ...
2011-06-20 Russia & CIS
W Makro coraz więcej marki własnej Fine Food
Obecnie linia Fine Food liczy 300 produktów, a do końca czerwca ma ich być 600. Linia Fine Food jest ważnym elementem asortymentu tworzonej przez Makro sieci sklepów Odido, w których marka ...
2011-04-18 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Powstanie rada ekspertów ds. rozwoju rynku konsumenckiego
Międzybranżową radę tworzyć będą najważniejsze firmy produkcyjne i handlowe. Jej głównym celem jest analiza stanu i problemów branży spożywczej, poszukiwanie kierunków i sposobów rozwoju, udoskonalanie istniejącego ustawodawstwa dla zapewnienia bezpieczeństwa żywnościowego ...
2011-01-19 Russia & CIS
Analitycy: rynek spożywczy będzie nadal rósł
Stopniowy spadek bezrobocia, poprawa koniunktury gospodarczej i wzrost cen będą najważniejszymi czynnikami, decydującymi w tym roku o wzroście wartości sprzedaży produktów spożywczych w Polsce. Wolumen sprzedaży w niektórych sektorach (przetwory owocowo-warzywne ...
2011-01-03 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
W sobotę otwarcie pierwszego biobazaru w Warszawie
Od 27 listopada warszawiacy będą mieli okazję zrobić zakupy na pierwszym w mieście biobazarze. Sprzedawane tam będą wyłącznie produkty organiczne z certyfikatem Rolnictwa Ekologicznego. Biobazar będzie się odbywał na terenie ...
2010-11-25 Soft drinks
Inspekcja handlowa o jakości produktów spożywczych
Według ostatnich danych Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, 15% żywności na polskim rynku nie spełnia norm. Częstą praktyką jest np. dodawanie wody do przetworów mięsnych czy rybnych - podaje Dziennik Gazeta ...
2010-11-16 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Firmy spożywcze zarzucają sieciom dumping cenowy
Firmy działające w branży spożywczej - głównie mleczarskie i mięsne zarzucają sieciom handlowym sprzedaż części produktów poniżej ceny zakupu. Działania takie realizowane w celach promocyjnych są dozwolone. Prawo zabrania jednak ich ...
2010-05-27 Soft drinks
Jago podpisało umowę z siecią Carrefour
Zarząd Firmy Handlowej Jago poinformował, że 24 maja spółka podpisała z siecią Carrefour Polska umowę w zakresie świadczenia kompleksowych usług logistycznych polegających na obsłudze magazynowej i dystrybucyjnej dla wszystkich punktów handlowych ...
2010-05-26 Soft drinks
Penta Investments przejmuje spółki z branży mrożonek
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała zgodę na przejęcie przez Penta Investments spółek: Iglokrak z Krakowa, Lewil Iglokrak z Tarnowa oraz Chłodnie Śląskie Iglokrak z Wodzisławia Śląskiego. Głównym przedmiotem działalności Penta ...
2010-05-05 Soft drinks
Producenci zarabiają najwięcej na sprzedaży żywności
Wbrew opinii ministra rolnictwa, który powołał niedawno zespół mający monitorować cenny artykułów spożywczych w sieciach handlowych, to nie handel zarabia najwięcej na sprzedaży żywności. Większy udział w cenie produktów na półce ...
2010-03-03 Soft drinks
Firmy spożywcze rozwijają własne sieci sklepów
Producenci żywności są coraz bardziej niezadowoleni z warunków współpracy proponowanych przez sieci wielkopowierzchniowe. Firmy narzekają na długie terminy płatności, niskie marże i dodatkowe opłaty narzucane przez sklepy. W najgorszej sytuacji są ...
2010-01-28 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Frigo otwiera mroźnię w Radomsku
Frigo Logistics otwiera na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej japońskie centrum logistyczne dla głęboko mrożonych produktów spożywczych. Powstało w rekordowym tempie 10 miesięcy i kosztowało ponad 60 mln PLN. W mroźni o ...
2009-08-28 Soft drinks
Przegląd asortymentu ekologicznego w Tesco
Trwa wyprzedaż produktów ekologicznych w sieci hipermarketów Tesco. Przy okazji Tesco dokonuje także przeglądu tej kategorii produktów. To standardowe działanie, powtarzane co kilka miesięcy. W jego wyniku ze sklepów znikną produkty ...
2009-06-29 Soft drinks
Zakupy za grosze w Carrefour
Francuska sieć handlowa przygotowała promocję, która pozwala na realne oszczędności w domowym budżecie. Akcja potrwa we wszystkich hipermarketach i supermarketach Carrefour w Polsce do 6 marca. Przy zakupie wybranych artykułów oznaczonych specjalnym ...
2009-02-27 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [140]
działy
› badania [70]
› innowacje i nowości [18]
› promocje i PR [18]
› inwestycje [15]
› zagranica [15]
› makroekonomia [7]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Lidl [8]
› Carrefour [4]
› Auchan [3]
› Kaufland [3]
› Aldi [2]
› Bać-Pol [2]
› E.Leclerc [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Netto [2]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Bonduelle [1]
› Drosed [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Intermarche [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Konspol [1]
› OSM Nowy Sącz [1]
› OSM w Piaskach [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polomarket [1]
› SM Spomlek [1]
› SPAR [1]
› Tesco [1]
› Topaz [1]
› Żabka [1]
› ZM Henryk Kania [1]
› ZM Wierzejki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [89]
› inne produkty [83]
› napoje bezalkoholowe [61]
› słodycze i przekąski [49]
› alkohol [35]
› kawa i herbata [21]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Exquisit [2]
› Carat [1]
› Fine Food [1]
› GustoBello [1]
› iProspect [1]
› Lubię [1]
› Premieur [1]
› Scholz & Friends [1]
› The Digitals [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA