KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
innowacje i nowości
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 71
"Skarby Regionów" - nowa marka własna Tesco
W zeszłym roku udział marek własnych na rynku FMCG w porównaniu z rokiem 2012 wzrósł aż o 1,5 pkt. proc. Aby spełnić rosnące wymagania klientów, tworząc nową gamę wędlin "Skarby ...
2014-07-18 Food & drinks
firmy:
Tesco
"Skarby Regionów" - nowa marka własna Tesco
×
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Tesco. Jej twarzą po raz kolejny jest Robert Makłowicz. Podróżnik i krytyk kulinarny, który dotychczas inspirował i uczył, jak gotować, tym razem został Łowcą Smaku. Sam ...
2012-10-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Lemon Sky
,
MediaCom
,
PZL
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
×
poprzedni
następny
Nowe produkty marki własnej w ofercie Auchan
Kolejne produkty wzbogacają gamę artykułów marki własnej Auchan oraz asortyment artykułów dla dzieci. Auchan od sierpnia wprowadził 5 rodzajów olejów wzbogacając ofertę produktu o m.in. olej arachidowy, 4-składnikowy, do smażenia ...
2011-09-22 Soft drinks
Kolporter poszerza portfolio produktów pod własną marką
Kolporter rozszerza ofertę artykułów spożywczych pod własną marką o pasztety, dżemy w kilku smakach oraz orzeszki solone. - Wprowadzamy kolejne artykuły spożywcze w tych kategoriach towarów, które są najchętniej kupowane - ...
2010-12-13 Soft drinks
Żabka wprowadza private label
W tym roku na półkach sklepów sieci Żabka znajdzie się 200 produktów marki własnej. Żabka jest pierwszą siecią typu convenience w kraju, która zdecydowała się na taką skalę wprowadzić produkty pod ...
2010-05-27 Soft drinks
Więcej produktów regionalnych w Tesco
Od listopada tego roku do oferty sieci Tesco w Polsce trafiło ponad 6000 wyrobów pochodzących od 400 regionalnych dostawców wędlin, nabiału, pieczywa i wyrobów cukierniczych, mąki, makaronu, wody i napojów, a ...
2009-12-14 Soft drinks
Mrożonki Łowicz jesienią w sklepach
Agros Nova buduje oddzielną strukturę sprzedażową, która będzie odpowiadała wyłącznie za dystrybucję mrożonek. Firma zadebiutuje w tym segmencie jesienią, produkty dostępne pod marką Łowicz będą obecne zarówno w tzw. kanale tradycyjnym jak ...
2008-08-18 Soft drinks
Frutti di mare w ofercie sklepów EKO
Dla wszystkich konsumentów owoców morza, a także dla tych, którzy jeszcze nie zdobyli się na odwagę, by wykorzystać frutti di mare w swojej kuchni, sklepy EKO wprowadziły do oferty Mieszankę owoców ...
2008-04-29 Food & drinks
Frutti di mare w ofercie sklepów EKO
×
Nowa linia dań gotowych pod marką Tesco
Od 24 października klienci Tesco mają do wyboru 38 dań z różnych kuchni świata, sprzedawanych pod wspólna nazwą Quick & Easy. Wszystkie produkty są pakowane w praktyczne przezroczyste tacki, które można podgrzewać ...
2007-11-08 Food & drinks
Nowa linia dań gotowych pod marką Tesco
×
poprzedni
następny
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [71]
działy
› promocje i PR [10]
› inwestycje [4]
› dostawcy [3]
› badania [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› zagranica [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żabka [10]
› Carrefour [8]
› Lidl [7]
› Biedronka [6]
› Makro Cash & Carry [6]
› Auchan [3]
› Kaufland [3]
› Tesco [3]
› Bać-Pol [2]
› Netto [2]
› Sushi Factory [2]
› Chorten [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› E.Leclerc [1]
› FoodBugs [1]
› Freshmarket [1]
› Goodvalley [1]
› Graal [1]
› Grupa Schwarz [1]
› Intermarche [1]
› Jumbo [1]
› Kolporter [1]
› PGS [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polomarket [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Robaki Z Paki [1]
› Roleski [1]
› Sfinks Polska [1]
› Sokołów [1]
› SPAR [1]
› Supeco [1]
› Tarczyński [1]
› Topaz [1]
› Winnica Niemczańska [1]
› ZM Żywiec [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [25]
› owoce i warzywa [22]
› mleko [18]
› słodycze i przekąski [17]
› napoje bezalkoholowe [10]
› alkohol [7]
› kawa i herbata [5]
firmy marketingowe
› Codemedia [1]
› Lemon Sky [1]
› MediaCom [1]
› PZL [1]
marki
› Szamamm [4]
› Exquisit [2]
› Makro Chef [2]
› Dolina Dobra [1]
› GustoBello [1]
› Lubię [1]
› Makro Premium [1]
› Netto [1]
› Pikok [1]
› Premieur [1]
› Roleski [1]
› Snaxy [1]
› Sphinx [1]
› Sushi4You [1]
› Tarczyński [1]
› Tesco [1]
› Veroni [1]
› Z Podlaskiej Spiżarni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA