KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
badania
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 149
Co Polacy kupują na stacjach paliw
Eksperci aplikacji PanParagon sprawdzili, co Polacy kupują na stacjach paliw, poza samym paliwem. Najpopularniejszym pozapaliwowym artykułem na stacjach paliw są papierosy. Drugie miejsce w rankingu zajęły napoje energetyczne, a trzecie - ...
2024-08-23 Soft drinks
Grupa Blix i NIQ ogłosili zwycięzców Euro 2024
W czasie Mistrzostw Europy w piłce nożnej wielu konsumentów stawia na podobne rozwiązania. Zdecydowanymi wygranymi Euro 2024 będą dyskonty i supermarkety. To właśnie do tych sklepów uda się w tym czasie ...
2024-06-14 Soft drinks
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
Tuż przed Wielkanocą Carrefour Polska sprawdził co gości na talerzach Polaków. Badanie zostało przeprowadzone w oparciu o dane paragonowe z dwóch, przedświątecznych tygodni ubiegłego roku i dotyczyło majonezu, ćwikły, wyrobów cukierniczych ...
2024-03-27 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
,
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
,
Winiary
Carrefour sprawdza wielkanocne preferencje Polaków
×
Klienci rzadziej odwiedzają sklepy małoformatowe
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w październiku 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,9% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji spadła ...
2023-11-22 Soft drinks
Analiza list zakupowych Polaków
Analitycy od lat obserwują, co najchętniej kupują Polacy. Najnowsze dane, które opublikowała aplikacja Listonic, pozwalają dostrzec aktualne trendy. Porównano listy zakupowe z okresu styczeń-wrzesień 2023 r. do analogicznego okresu zeszłego roku ...
2023-10-16 Soft drinks
Polacy potrzebują inspiracji do dań bez mięsa
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS na zlecenie MAX Premium Burgers, Polacy coraz częściej planują wyeliminować mięso ze swojej diety. Co czwarta Polka i prawie co piąty Polak ...
2023-08-24 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
Darłowo, Łeba i Mielno – te trzy miejscowości łączą nie tylko piękne plaże, ale też zainteresowanie Polaków w okresie wakacyjnym. Właśnie te miasta okazały się również najpopularniejsze wśród klientów Biedronki, bo ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Najpopularniejsze miejscowości turystyczne według Biedronki
×
Groźne bakterie w partii hamburgerów
W wyniku działań urzędowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto wysoką liczbę bakterii Listeria monocytogenes w partii produktu pn. Hamburger wieprzowo-drobiowym, który trafił do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka. Szczegóły dotyczące produktów:Nazwa produktu: ...
2023-06-12 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Konspol
Biedronka zdradza, co Polacy wrzucają na ruszt
Analitycy Biedronki sprawdzili dane z tygodnia poprzedzającego majówkę oraz dzień 2 maja, kiedy sklepy są otwarte dla klientów i porównali je ze zwykłym tygodniem w roku w podobnym okresie. Jakie przysmaki ...
2023-04-26 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Ceny w sklepach wyższe o 24%
Analiza ponad 88 tys. cen w Polsce pokazuje, że w marcu w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło ...
2023-04-12 Soft drinks
Biedronka sprawdza wielkanocne wybory Polaków
Z danych największej sieci handlowej w Polsce wynika, że w okresie wielkanocnym wybory Polaków nie są przypadkowe i chętniej sięgają po konkretne produkty. Które z nich najczęściej trafiają do koszyków w ...
2023-04-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy najczęściej kupują mięso w dyskontach lub w małych sklepach
Jak wynika z najnowszego raportu branżowego, 3 na 4 osoby kupują mięso w dyskontach, a blisko co trzeci respondent wybiera małe niezależne sklepy. Nieznacznie mniej wskazań mają placówki wielkopowierzchniowe, w tym ...
2023-03-31 Food & drinks
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Ile osób próbowało zrezygnować z mięsa?
Co drugi Polak przynajmniej raz w życiu próbował zrezygnować z jedzenia mięsa i przejść na dietę wegetariańską bądź wegańską - wynika z badań agencji badawczej Insight Lab, przeprowadzonych na zlecenie Pyszne.pl ...
2023-01-24 Food & drinks
firmy:
Pyszne.pl
Znamy najszybciej drożejące produkty w 2022 r.
W całym zeszłym roku zakupy były droższe średnio o 19,1% w porównaniu do 2021 r. Najbardziej zdrożały tłuszcze i produkty sypkie - odpowiednio o ponad 47% i przeszło 27% rdr - ...
2023-01-23 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [149]
działy
› zagranica [17]
› promocje i PR [9]
› inwestycje [6]
› makroekonomia [6]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [9]
› Lidl [8]
› Carrefour [4]
› Tesco [4]
› Frisco.pl [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Animex [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Iberdigest [1]
› Intermarche [1]
› Konspol [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› PKN Orlen [1]
› Polska Meat [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Pyszne.pl [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [91]
› inne produkty [81]
› mleko [70]
› napoje bezalkoholowe [54]
› słodycze i przekąski [44]
› alkohol [39]
› kawa i herbata [17]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Media Group [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Fine Food [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA