KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
badania
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 149
Polacy chcą kupować zdrową żywność
Już 40% mieszkańców Polski deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu kupuje produkt, który określa jako zdrową żywność - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą MANDS na zlecenie De Heus ...
2019-01-14 Soft drinks
Biedronka wspiera kampanię promującą pstrągi
"Złap pstrąga na zdrowie!" - to hasło kampanii promocyjnej i edukacyjnej zachęcającej do spożycia tej ryby, pochodzącej z lokalnych gospodarstw akwakultury. Jedzenie pstrąga pozytywnie wpływa na nasze zdrowie - jest on ...
2018-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Duda Polska
,
Media Group
Rośnie liczba bezmięsnych restauracji
Na polskim rynku przybywa wegetariańskich i wegańskich restauracji. Specjalne menu dla osób, które wykluczyły z diety mięso i inne produkty pochodzenia zwierzęcego, wprowadzają też tradycyjne restauracje serwujące mięso. Wpływa na ...
2018-10-25 Soft drinks
Wygoda staje się głównym motorem decyzji zakupowych
Konsumenci są dziś bardziej zabiegani niż kiedykolwiek wcześniej, a jednocześnie, dzięki dostępowi do technologii coraz bardziej świadomi. Dlatego oczekują rozwiązań wygodnych, użytecznych, które ułatwiają życie i oszczędzają czas, a przy tym ...
2018-08-21 Soft drinks
Wygoda staje się głównym motorem decyzji zakupowych
×
Wyniki badania „Polacy na wynos”
Jak pokazują dane PizzaPortal.pl, Polacy najchętniej zamawiają on-line pizzę wraz z napojem - konkretnie pizzę capricciosa, a do picia Coca-Cola. Według statystyk serwisu to najczęściej wybierany duet w dostawie. Spośród ...
2018-05-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Wyniki badania „Polacy na wynos”
×
Ponad połowa Polaków deklaruje ograniczenie spożycia mięsa
Z badań przeprowadzonych przez firmę IBRIS wynika, że ponad 57% Polaków planuje ograniczanie spożycia mięsa na rzecz produktów roślinnych. Odsetek osób planujących redukcję spożycia mięsa jest najwyższy wśród mieszkańców dużych miast ...
2018-04-06 Food & drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych w lutym 2018
Z danych CMR wynika, że w lutym 2018 r. obroty sklepów małoformatowych były o 5,1% niższe niż w styczniu br., a liczba transakcji zmniejszyła się o 6,6%. W porównaniu z lutym ...
2018-03-16 Soft drinks
Polska Meat przejmie spółkę matkę
Hiszpański koncern spożywczy Iberdigest przenosi swoją siedzibę do Polski. Od 29 marca polska spółka córka koncernu, Polska Meat S.A. przejmie jej udziały. Centrum operacyjne i finansowe zlokalizowane będzie w Gdyni. W ...
2018-03-06 Food & drinks
firmy:
Iberdigest
,
Polska Meat
Polska Meat przejmie spółkę matkę
×
Wyniki kontroli ryb, owoców morza i przetworów rybnych
Na zlecenie UOKiK Inspekcja Handlowa sprawdziła jakość ryb, owoców morza i przetworów z nich. Inspektorzy wykryli wiele nieprawidłowości - od zbyt dużej warstwy glazury w mrożonych rybach poprzez pozostawione płetwy, aż ...
2017-12-14 Food & drinks
UOKiK zbadał jakość i oznakowanie mięsa
Inspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK sprawdziła jakość i oznakowanie surowego mięsa i jego wyrobów. Inspektorzy sprawdzili 168 sklepów i hurtowni w całej Polsce, kwestionując produkty sprzedawane w 70 z nich. Stanowi ...
2017-12-13 Food & drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Roczna wartość koszyka zakupowego FMCG to 11,4 tys. PLN
W okresie od września 2016 roku do sierpnia 2017 roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, wartość zakupów produktów FMCG dokonanych przez pojedyncze gospodarstwo domowe wzrosła o 1,3%. Analizowany ...
2017-10-16 Soft drinks
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
×
poprzedni
następny
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
Nabywcy produktów na imprezę grillową podczas ubiegłorocznego długiego weekendu majowego przeznaczyli na tę okazję średnio ponad 170 PLN. Znacząco różnił się poziom wydatków w grupie organizatorów i grupie gości (236 PLN ...
2017-05-11 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
×
Konsumencka mapa trendów
Crowdfunding, kupowanie ubrań i akcesoriów od rzemieślników czy płacenie komórką za zakupy to jedne z głównych trendów konsumenckich w najbliższym czasie - wynika z badania ARC Rynek i Opinia "25 trendów ...
2017-03-28 Soft drinks
Konsumencka mapa trendów
×
poprzedni
następny
Badania zakupów spożywczych online
Zakupy spożywcze przez internet to aktywność, która na stałe wpisała się w wirtualne zachowania Polaków - pokazuje badanie IRCenter. Ponad połowa osób kupujących artykuły spożywcze online robi to regularnie co najmniej ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
,
Tesco
Rośnie zadłużenie branży spożywczej
Łączne zadłużenie branży spożywczej wpisane do Krajowego Rejestru Długów przekroczyło 197 mln PLN. Firmy z branży borykają się z wieloma problemami, które nie zwiastują polepszenia ich sytuacji w najbliższej przyszłości ...
2016-08-23 Soft drinks
Sklepy mają ograniczyć marnowanie żywności
Na polskie sklepy spadnie nowy obowiązek - będą musiały przekazywać żywność, której kończy się termin przydatności organizacjom pożytku publicznego. W przeciwnym wypadku zapłacą kary. Celem nowych przepisów, nad którymi pracuje Senat ...
2016-08-08 Soft drinks
Rząd pracuje nad programem rozwoju rynków rolnych
- Program rozwoju rynków rolnych w Polsce do 2020 r. trafił w czwartek do konsultacji społecznych - poinformował szef resortu rolnictwa Krzysztof Jurgiel. Dzięki programowi ma zwiększyć się konkurencyjność polskiego rolnictwa ...
2016-08-05 Soft drinks
Moda na grillowanie ważnym źródłem dochodu producentów i handlowców
Zamiłowanie Polaków do grillowania stało się ważnym czynnikiem generującym znaczące dochody w segmencie producentów wybranych kategorii spożywczych oraz w handlu. Długa majówka generuje znaczący już i zauważalny popyt na artykuły spożywcze ...
2016-06-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [149]
działy
› zagranica [17]
› promocje i PR [9]
› inwestycje [6]
› makroekonomia [6]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [9]
› Lidl [8]
› Carrefour [4]
› Tesco [4]
› Frisco.pl [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Animex [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Iberdigest [1]
› Intermarche [1]
› Konspol [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› PKN Orlen [1]
› Polska Meat [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Pyszne.pl [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [91]
› inne produkty [81]
› mleko [70]
› napoje bezalkoholowe [54]
› słodycze i przekąski [44]
› alkohol [39]
› kawa i herbata [17]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Media Group [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Fine Food [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA