KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
badania
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 149
Marki własne poprawiły jakość
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej zaprezentował UOKiK ...
2012-01-20 Soft drinks
Za 4 lata rynek żywności ekologicznej wzrośnie do 0,7 mld PLN
W 2011 r. wartość rynku ekożywności w Polsce wzrosła o 35%, do 375 mln PLN. Podobna dynamika wzrostu zostanie zachowana również w tym roku, a już w 2015 r. rynek ten ...
2012-01-09 Soft drinks
Słaba złotówka promuje polskie firmy
Obniżenie wartości polskiej waluty spowodowało w ostatnim podniesienie cen importowanych produktów o ok. 10%. Sprzyja to polskim producentom, których wyroby są bardziej konkurencyjne - podaje Dziennik Gazeta Prawna. Wyższe zainteresowanie ...
2011-12-12 Soft drinks
SPAR Polska stawia na posiłki na wynos
Polski oddział sieci SPAR wchodzi w segment posiłków na wynos. Pierwszym sklepem, w którym firma przetestuje projekt "food to go" będzie SPAR Market w Pszowie gdzie projekt rusza 1 października. Zdaniem ...
2011-09-29 Soft drinks
Zimne lato obniża sprzedaż
Detaliści w Polsce liczą na poprawę pogody w sierpniu, ponieważ w lipcu zła aura spowodowała wyraźny spadek obrotów. Dotyczy to zwłaszcza sprzedaży takich kategorii jak napoje czy piwo - podaje serwis ...
2011-08-05 Soft drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Analitycy: rynek spożywczy będzie nadal rósł
Stopniowy spadek bezrobocia, poprawa koniunktury gospodarczej i wzrost cen będą najważniejszymi czynnikami, decydującymi w tym roku o wzroście wartości sprzedaży produktów spożywczych w Polsce. Wolumen sprzedaży w niektórych sektorach (przetwory owocowo-warzywne ...
2011-01-03 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
Rozwój marek własnych trzykrotnie szybszy niż całego rynku
Firma badawcza Nielsen zaprezentowała dane, z których wynika, że w 2009 r. dynamika wzrostu rynku produktów spożywczych pod markami sieci handlowych wyniosła o 19,4%. W tym samym czasie wzrost wartości całego ...
2010-01-26 Soft drinks
Rośnie ilość sprzedawanych mrożonek, spada ich wartość
Jak szacuje firma badawcza Euromonitor International, polski rynek produktów mrożonych czeka w tym roku wzrost sprzedaży na poziomie ok. 5%. Jednocześnie Polacy będą szukali tańszych produktów, dlatego wartość tego segmentu może ...
2010-01-21 Soft drinks
Polscy producenci nie sprostali oczekiwaniom Tesco
Brytyjski koncern handlowy Tesco chciał rozszerzyć ofertę swoich polskich sklepów o świeże dania gotowe w wygodnych opakowaniach z tworzyw sztucznych, które umożliwiają podgrzanie w kuchence mikrofalowej. Pasteryzowane po zapakowaniu produkty o ...
2009-11-30 Soft drinks
Spada rentowność branży rybnej
Początek roku był bardzo trudny dla spółek rybnych -w pierwszych tygodniach stycznia sprzedaż była bardzo niska. Na szczęście koniec stycznia, luty i marzec były już lepsze i pierwszy kwartał spółki zamkną ...
2009-04-15 Food & drinks
Inspekcja Handlowa o jakości produktów marki własnej
W sieciach handlowych rośnie ilość produktów sprzedawanych pod markami własnymi. Jak podaje firma badawcza PMR, w sklepach dyskontowych stanowią one nawet 85% oferty - podaje Dziennik Łódzki. Jednak ostatnie kontrole Inspekcji Handlowej ...
2009-03-27 Soft drinks
Święta w tym roku będą droższe o 8%
Za produkty spożywcze potrzebne do przygotowania świąt Bożego Narodzenia zapłacimy w tym roku około 8% więcej niż w roku poprzednim - informuje Gazeta Prawna. Wyliczenia te potwierdzają dane GUS, według których ...
2008-12-01 Soft drinks
Import żywności szybszy niż eksport
W 2008 r. wartość importowanej do Polski żywności zwiększy się o 13% i wyniesie 10,7 mld EUR - zakłada Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w swojej najnowszej prognozie, o której ...
2008-11-19 Soft drinks
PIH ostrzega przed jakością produktów pod markami sieci
Co piąty produkt spożywczy sprzedawany w sieciach handlowych jako tzw. marka własna nie powinien w ogóle trafić do sprzedaży - wynika z najnowszego raportu Inspekcji Handlowej. - Jakościowych norm nie spełnia co ...
2008-10-06 Soft drinks
Polityka sieci handlowych wpływa na podwyżki
W ciągu ostatnich kilku miesięcy o kilkadziesiąt procent potaniało na giełdach mleko, masło, sery, a także o kilka procent wieprzowina i wołowina. Mimo to klienci sklepów prawie zupełnie tego nie odczuwają. Powodem ...
2008-04-08 Soft drinks
Moda na polską żywność w Wielkiej Brytanii
Polskie mięso, soki i słodycze znajdują coraz więcej nabywców w Wielkiej Brytanię. Dzięki temu eksport produktów spożywczych do tych krajów będzie w tym roku rekordowo wysoki - podaje Rzeczpospolita. Według informacji dziennika ...
2007-11-09 Soft drinks
Branża spożywcza chce utrzymać rentowność
Soki i przetwory owocowe, produkty mleczne, makarony - to tylko niektóre produkty, które już zdrożały. Dalsze podwyżki są bardzo prawdopodobne, a producenci robią wszystko, by wraz z rosnącymi cenami nie spadł ...
2007-10-26 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [149]
działy
› zagranica [17]
› promocje i PR [9]
› inwestycje [6]
› makroekonomia [6]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [9]
› Lidl [8]
› Carrefour [4]
› Tesco [4]
› Frisco.pl [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Animex [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Iberdigest [1]
› Intermarche [1]
› Konspol [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› PKN Orlen [1]
› Polska Meat [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Pyszne.pl [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [91]
› inne produkty [81]
› mleko [70]
› napoje bezalkoholowe [54]
› słodycze i przekąski [44]
› alkohol [39]
› kawa i herbata [17]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Media Group [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Fine Food [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA