KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
badania
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 149
O!eko idzie na giełdę
Rynek żywności ekologicznej w Polsce jest już wart ponad 300 mln PLN, a na pobudzenie wyobraźni producentów wpływa fakt, że w całej Europie jego wartość sięga już 50 mld PLN (w ...
2007-06-19 Soft drinks
2300 produktów private labels w jednej sieci
Do końca tego roku Carrefour Polska będzie oferować około 2300 produktów z własnym logo. Firma planuje także podpisanie umowy na produkcję kolejnych produktów ze znakiem Jakość Carrefour oraz zmianę szaty graficznej ...
2007-04-12 Soft drinks
Rośnie sprzedaż tradycyjnych wędlin
Wartość rynku tradycyjnych przetworów mięsnych nie przekracza 1 mld PLN, co w porównaniu do łącznych wydatków Polaków w wysokości 12-13 mld PLN, jest nadal niewielką wartością. Produkty tradycyjne nadal są zbyt ...
2007-04-10 Food & drinks
Organic planuje intensywny rozwój
Największa sieć specjalistycznych sklepów z ekologiczną żywnością chce w ciągu pięciu lat zwiększyć ilość sklepów z 9 do 50-60 placówek. Sklepy Organic Farma Zdrowia działają w centrach handlowych w głównych polskich miastach ...
2007-03-06 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Detaliści nie liczą na "becikowe"
Sejm zarezerwował w budżecie 610 mln PLN na tzw. becikowe. Posłowie chcą, aby te pieniądze rodziny wydały na produkty dla dzieci, jednak producenci tych towarów i handlowcy wcale nie oczekują boomu. Sieci ...
2006-01-27 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [149]
działy
› zagranica [17]
› promocje i PR [9]
› inwestycje [6]
› makroekonomia [6]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [9]
› Lidl [8]
› Carrefour [4]
› Tesco [4]
› Frisco.pl [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Animex [1]
› Anita [1]
› A.pl [1]
› Barbora [1]
› Coca-Cola [1]
› Da Grasso [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Iberdigest [1]
› Intermarche [1]
› Konspol [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mokate [1]
› Nestle [1]
› Netto [1]
› PKN Orlen [1]
› Polska Meat [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Pyszne.pl [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [91]
› inne produkty [81]
› mleko [70]
› napoje bezalkoholowe [54]
› słodycze i przekąski [44]
› alkohol [39]
› kawa i herbata [17]
firmy marketingowe
› Duda Polska [1]
› Media Group [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Fine Food [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Loyd [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Morliny [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA